Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jørgen Skjelvik tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg kan godt forstå, at du ikke ikke har skyhøje forventninger, men vi har angiveligt investeret minimum 15 millioner kroner i ham og gør ham til en af truppens dyreste spillere. Han SKAL være en profil, og meget gerne også en vi kan få nogle penge for nogle år ude i fremtiden. Jeg er nødt til at tro på, at den sportslige ledelse har set noget jeg ikke har, og at de har en plan for, hvordan de får toppræstationer ud af ham langt hyppigere end Hobro har kunne. Det er de forventninger vi må have, når man betaler så meget for en spiller, og bliver de ikke indfriet, kan vi med rette tillade os at være skuffet, måske ikke så meget over Sabbi personligt, men mere over den måde den sportslige ledelse forvalter budgettet på.
    Tror nu 15 mill er højt sat. Min vurdering er ca 13 mill incl sign on fee.

    Men ellers enig. Jeg syntes bestemt at en Sabbi signing fortæller noget om ambitioner. Men er han virkelig en 250.000kr spiller?
    Hvad beretter ham til sådan en kontrakt? Når en spiller skal have sådan en løn forventer man noget ekstraordinært som Bashkim.
    Det tvivler jeg på vi får i Sabbi.

    Men jeg håber det selvfølgelig. Man håber på udviklingen, de 10-15 mål og et stort salg. Men...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Fakta, som afspejles i tabellen.
      jeg ville da super gerne have det som jeg troede vi blev stillet i udsigt med egne spillere suppleret med profiler udefra. I JHs periode har de “profiler“ været udbrændt, og skulle lige have en god retræte kontrakt i OB. Vi købte ikke vinder profiler som kunne skabe en kultur af vindere. Desuden blev truppen fyldt op med fyld fra andre klubber hvoraf flere ikke var bedre end vores egne. Greve, Buus, CHR Sørensen, Eskesen og måske flere kunne lige så godt sidde på bænken som Opondo, Lund, AJA, Ludwig, Kryger, og besynderlige udlændinge som aldrig slog til. Godt at se JM bruge de unge, selvom en del af spilletider nok er mere af nød end af lyst.
      Hvis man læser hvad mange AaB-fans skriver, er det nøjagtigt som at læse på dette forum. I virkeligheden er det alene Lucas A's fortjeneste, de overhovedet er i top 6, og deres præstationer i mesterskabsspillet bliver sablet af disse fans. De kan godt lide Lucas, Patrick O. og Rinne. Det er svært at finde mere end i bedste fald neutrale betragtninger omkring Fossum, Okore, Magnus C og Van Weert, og i hvert fald ikke Kusk, der ofte bliver sablet ned og kaldt over-the-hill.

      Nej, AaB og deres fans er svære ikke at sammenligne med den situation vi havde i OB sidste sæson, inklusive den måde deres fans betragter deres hold på.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja Men resultaterne taler vel også sine tydelige sprog?
        Tjoh, det er marginalt bedre, men de er ikke tilfredse med deres spil i mesterskabsspillet. Overvejende tilskriver de det hele Lucas A., og mener at uden ham er de et ordinært og ligegyldigt midterhold. Sound familiar?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

          Tjoh, det er marginalt bedre, men de er ikke tilfredse med deres spil i mesterskabsspillet. Overvejende tilskriver de det hele Lucas A., og mener at uden ham er de et ordinært og ligegyldigt midterhold. Sound familiar?
          Jeg forstår de fans. På papiret er det et fornuftigt hold, som i medvind havde kunnet mere. De er så også vant til at nogle sæsoner giver meget mere end holdet er til som i the double sæson.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Mener ikke der er nogen af dem du nævner der kunne en forstærkning i Odense. Det er et hold hvor de har fucking Christoffer Pallesen på højre back!!! De er pt statister i top 6, og på niveau med resten af midterholdene. Det er marginale der afgør hvem der tager 5/6 pladsen hver sæson.
            Jeg har aldrig påstået OB er top 6, men har heller aldrig set dem som i nedrykningsfare. Med så mange skader denne sæson er det oplagt top 6 var uden for rækkevidde.
            Næste sæson kan det være anderledes da holdene fra 3 til 12 er enormt lige. Husk næste sæson er der kun 12 hold i rækken og der kan sagtens et af de etablerede hold.
            I øvrigt vildt at 15 af de 20 bedste hold i Danmark kommer fra Jylland. 1 fra Fyn, og kun 4 fra Sjælland.
            Det er så fair nok, jeg er bare uenig og syntes de er lidt bedre end os uden Lukas og noget bedre med.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tror nu 15 mill er højt sat. Min vurdering er ca 13 mill incl sign on fee.

              Men ellers enig. Jeg syntes bestemt at en Sabbi signing fortæller noget om ambitioner. Men er han virkelig en 250.000kr spiller?
              Hvad beretter ham til sådan en kontrakt? Når en spiller skal have sådan en løn forventer man noget ekstraordinært som Bashkim.
              Det tvivler jeg på vi får i Sabbi.

              Men jeg håber det selvfølgelig. Man håber på udviklingen, de 10-15 mål og et stort salg. Men...
              Du har nok ret, jeg havde bildt mig selv ind, at vi havde skrevet 5 år med ham og ikke 4, så ja 12-13 er nok mere rigtigt.

              Men nej, jeg er i den grad også skeptisk overfor, at han er så mange penge værd og kan retfærdiggøre det i sine præstationer. Mange roser jo Hobro for deres offensive profiler: Sabbi, Babayan, Kirkevold, men virkeligheden er jo, at Hobro ser ud til for 2. sæson i træk at være det hold der scorer færrest mål i Superligaen, så hvor gode er de offensive folk reelt? Jeg kan jo sagtens se de spændende ting ved Sabbi, det kan alle, men min bekymring går også lidt på, om han kan passe ind i en spillestil, hvor der spilles lidt mere ambitiøst offensivt, og han er afhængig af at skulle spille godt sammen med de andre offensivt. I Hobro er det jo langt mere defensive, og mange af de situationer han kommer i er på kontraer og hvor han har meget plads, men så også er meget på egen hånd.

              Omvendt er det måske også det der kan forløse ham, at han får et hold omkring sig med bedre struktur offensivt og som er mere villige til at angribe. Jeg ved det ikke, jeg ved bare, at OB har lagt rigtigt mange æg i den kurv der hedder Sabbi, og derfor må vi også have nogle ret store forventninger til, hvad han kan bringe, uagtet at jeg ikke helt selv kan se det. Her må den sportslige ledelse bevise, at de er langt klogere og mere kompetente til at vurdere det.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                Tjoh, det er marginalt bedre, men de er ikke tilfredse med deres spil i mesterskabsspillet. Overvejende tilskriver de det hele Lucas A., og mener at uden ham er de et ordinært og ligegyldigt midterhold. Sound familiar?
                Yes yes..

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Du har nok ret, jeg havde bildt mig selv ind, at vi havde skrevet 5 år med ham og ikke 4, så ja 12-13 er nok mere rigtigt.

                  Men nej, jeg er i den grad også skeptisk overfor, at han er så mange penge værd og kan retfærdiggøre det i sine præstationer. Mange roser jo Hobro for deres offensive profiler: Sabbi, Babayan, Kirkevold, men virkeligheden er jo, at Hobro ser ud til for 2. sæson i træk at være det hold der scorer færrest mål i Superligaen, så hvor gode er de offensive folk reelt? Jeg kan jo sagtens se de spændende ting ved Sabbi, det kan alle, men min bekymring går også lidt på, om han kan passe ind i en spillestil, hvor der spilles lidt mere ambitiøst offensivt, og han er afhængig af at skulle spille godt sammen med de andre offensivt. I Hobro er det jo langt mere defensive, og mange af de situationer han kommer i er på kontraer og hvor han har meget plads, men så også er meget på egen hånd.

                  Omvendt er det måske også det der kan forløse ham, at han får et hold omkring sig med bedre struktur offensivt og som er mere villige til at angribe. Jeg ved det ikke, jeg ved bare, at OB har lagt rigtigt mange æg i den kurv der hedder Sabbi, og derfor må vi også have nogle ret store forventninger til, hvad han kan bringe, uagtet at jeg ikke helt selv kan se det. Her må den sportslige ledelse bevise, at de er langt klogere og mere kompetente til at vurdere det.
                  Enig. Time will tell. Men håber inderligt ikke han bliver den nye yndlings prügelknabe. Gerne vores egen Bundu

                  Comment


                    #54
                    Den her Skjelvik tråd er da stukket noget af fra det oprindelige emne :P!

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Så find selv en bedre måde at vise det på. Altid let at være dumsmart.
                      Nånå, jeg påpeger blot, med lidt humor, at sammenligningen ikke holder 100%, skriver også, at jeg dog ved hvad du mener

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Er ret enig med dig. At kalde os for top 6 hold er total absurd , på baggrund af vi havde en enkelt sæson som statister i top 6.

                        siden blodbadet i 2010 har både SønderjyskE , Horsens , EfB og Randers været oftere i top 6 end vi har og sørme om de ikke også alle fire er nået til pokalfinalen også helt uden at stå frem og kalde sig for top 6 hold
                        Det er klassisk OB arrogance.
                        OB er altid bedre end det resultaterne viser, og de andre er dårligere. Det er altid marginaler og uheld.

                        AaB er endt over os i 8 ud af de sidste 9 sæsoner, 6 top-6 placeringer, imod vores ene, men det lyder hele tiden, at de egentlig ikke er bedre end os. Det er igen bare marginaler og uheld der gør forskellen. Og nu er vi også nået derud, hvor argumentationen går på, at hvis nu man fjernede AaBs bedste spiller(e) så ville de være endnu svagere. NO SHIT!!!

                        Det er sgu løjerligt.


                        ​​​​​
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Det er klassisk OB arrogance.
                          OB er altid bedre end det resultaterne viser, og de andre er dårligere. Det er altid marginaler og uheld.

                          AaB er endt over os i 8 ud af de sidste 9 sæsoner, 6 top-6 placeringer, imod vores ene, men det lyder hele tiden, at de egentlig ikke er bedre end os. Det er igen bare marginaler og uheld der gør forskellen. Og nu er vi også nået derud, hvor argumentationen går på, at hvis nu man fjernede AaBs bedste spiller(e) så ville de være endnu svagere. NO SHIT!!!

                          Det er sgu løjerligt.


                          ​​​​​
                          Resultatmæssigt siden 2010/11 ligger vi under hold som Sønderjyske og Horsens .

                          Prøv at kigge på medaljer og pokalfinaler siden 2010/11, vi har intet opnået mens klubber som Lyngby, Horsens , sønderjyske, Randers og Esbjerg alle har præsteret bedre og alligevel prøver vores sportslige ledelse at bilde omverdenen ind at vi er tæt på at være tophold.. kig på FCN med undtagelse af tilskuertallet så har de distanceret os på alle parametre
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Resultatmæssigt siden 2010/11 ligger vi under hold som Sønderjyske og Horsens .

                            Prøv at kigge på medaljer og pokalfinaler siden 2010/11, vi har intet opnået mens klubber som Lyngby, Horsens , sønderjyske, Randers og Esbjerg alle har præsteret bedre og alligevel prøver vores sportslige ledelse at bilde omverdenen ind at vi er tæt på at være tophold.. kig på FCN med undtagelse af tilskuertallet så har de distanceret os på alle parametre
                            Sdr. og Horsens er klubber som hele tiden har haft en rød tråd i foretagendet.
                            Det kan godt ske, at mange er trætte af at se på Horsens, men de ved sgu godt nok lige præcis hvad de kan og hvad de ikke kan, og de kører tingene 100 % efter det de er bedst til/det de får mest ud af.
                            FcN er vi slet ikke i nærheden af, enig.

                            ​​​​​​Jeg synes, at de klubber OB minder mest om, er Randers og Esbjerg, bortset fra, at de to klubber dog er lidt mere realistiske i deres tilgang til tingene.
                            Det er også de eneste to klubber, som kan følge med hvad angår det store forbrug af trænere vi har haft i OB. Rodede klubber, hvor man aldrig ved hvad som er op og ned eller hvor er de egentlig er på vej hen. Grå indslag i Superligaen.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Sdr. og Horsens er klubber som hele tiden har haft en rød tråd i foretagendet.
                              Det kan godt ske, at mange er trætte af at se på Horsens, men de ved sgu godt nok lige præcis hvad de kan og hvad de ikke kan, og de kører tingene 100 % efter det de er bedst til/det de får mest ud af.
                              FcN er vi slet ikke i nærheden af, enig.

                              ​​​​​​Jeg synes, at de klubber OB minder mest om, er Randers og Esbjerg, bortset fra, at de to klubber dog er lidt mere realistiske i deres tilgang til tingene.
                              Det er også de eneste to klubber, som kan følge med hvad angår det store forbrug af trænere vi har haft i OB. Rodede klubber, hvor man aldrig ved hvad som er op og ned eller hvor er de egentlig er på vej hen. Grå indslag i Superligaen.
                              Ja du rammer faktisk ret godt sammenligningen med Randers og Esbjerg
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Det er klassisk OB arrogance.
                                OB er altid bedre end det resultaterne viser, og de andre er dårligere. Det er altid marginaler og uheld.

                                AaB er endt over os i 8 ud af de sidste 9 sæsoner, 6 top-6 placeringer, imod vores ene, men det lyder hele tiden, at de egentlig ikke er bedre end os. Det er igen bare marginaler og uheld der gør forskellen. Og nu er vi også nået derud, hvor argumentationen går på, at hvis nu man fjernede AaBs bedste spiller(e) så ville de være endnu svagere. NO SHIT!!!

                                Det er sgu løjerligt.


                                ​​​​​
                                Nu skal du passe på med at komme med fakta :)
                                forstår simpelthen ikke dem der mener vi er på højde med AaB med eller uden Lukas.

                                selvom vi alle drømmer om det så ændre det sig ikke med de typer der er købt i de seneste mange år.
                                bliver vi ved med at købe affald fra andre klubber og i første division, så skal vores egne godt nok vise sig at være bedre end dem som klubben har “avlet” siden Falk.
                                ellers er vi et 6-10 hold. Hvem tør fortælle NT den sandhed?

                                Comment

                                Working...
                                X