Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hybris=Nemesis=Nedrykning?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg er, nok ikke overraskende for mange, meget nervøs for situationen..

    Fra jeg begyndte at frygte nedrykningen og så til nu, har der ikke været tegn på bedring overhovedet, tværtimod... Bundholdene høvler point ind, flere end jeg endda havde med i selv mine mest dystre scenarier, og vi kan ikke selv vinde...

    I min verden er vi en af de største favoritter til en nedrykning...

    Edit: Taberen af AGF-OB, bliver DEN største favorit...
    helt enig - er også meget nervøs, men prøver at overbevise mig selv om at vi nok skal slå agf i næste runde - og så er alt i orden.....

    men ja, taber vi så tror jeg også den står på nedrykning, hverken fck, efb eller randers er skræmmende lige pt.....men i en kamp for overlevelse der tror jeg ikke vi klare det, rent mentalt

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Øh, AGF (tabt de seneste 7 kampe i træk, og netop banket 3-0 af den tidligere sidsteplads) må da være den absolutte nedrykningskandidat p.t.???

      Jeg tror ikke vi rykker ned af tre årsager:

      1. der er stadig 4 hold under os
      2. bundholdene har mange indbyrdes kampe
      3. vi har stadig 5 point til stregen og "kun" 4 kampe igen.

      Havde vi ligger på 10. pladsen med 5 point til stregen så havde jeg været bekymret. Men jeg er stadig ikke reelt bange for at to af AGF, VFF, SJE eller FCV får markant flere point end os i løbet af de sidste 4 kampe. Vi har et nemmere program end dem i min verden :)
      har du set hvordan det gik sidste år? efter 28 runder, 37 point - flere end nu og vi lå på en 5 plads....alligevel var det kun med det aller yderste af neglene vi hev os over stregen.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        har du set hvordan det gik sidste år? efter 28 runder, 37 point - flere end nu og vi lå på en 5 plads....alligevel var det kun med det aller yderste af neglene vi hev os over stregen.
        Det ændrer ikke på at AGF IMO er rystende ringe, og endda har 5 point færre end os, ligesom SJE har 5 point mindre og VFF har 4 point mindre. Og SJE og VFF mødes i næste runde hvilket betyder at hvis vi blot får uafgjort, så ser stillingen noget nært uændret ud, og vi altså stadig vil have minimum 4 point til nedrykning. Yderligere så ligger FCV også under os (godt nok kun med 1 point).

        Vi er en del af nedrykningskampen. Men det er "over-pessimistisk" at sige at vi er en af de største nedrykningsfarvoritter.
        Last edited by Prins Henrik; 28-04-2014, 10:24.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Det ændrer ikke på at AGF IMO er rystende ringe, og endda har 5 point færre end os, ligesom SJE har 5 point mindre og VFF har 4 point mindre. Og SJE og VFF mødes i næste runde hvilket betyder at hvis vi blot får uafgjort, så ser stillingen noget nært uændret ud, og vi altså stadig vil have minimum 4 point til nedrykning. Yderligere så ligger FCV også under os (godt nok kun med 1 point).

          Det er lidt "over-pessimistisk" at sige at vi er en af de største nedrykningsfarvoritter.
          det tror og håber jeg du har ret i.

          Men jeg frygter....og frygt er ikke altid videre logisk

          Enig i at agf er rystende ringe, men skulle vi tabe til dem så er vi i samme kategori og i min bog i stor fare. Det er virkeligt en alt eller intet kamp - for med en sejr kan vi ånde lettet op....

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det tror og håber jeg du har ret i.

            Men jeg frygter....og frygt er ikke altid videre logisk

            Enig i at agf er rystende ringe, men skulle vi tabe til dem så er vi i samme kategori og i min bog i stor fare. Det er virkeligt en alt eller intet kamp - for med en sejr kan vi ånde lettet op....
            Helt enig. Taber vi til AGF så kan det blive grimt. Men som jeg tidligere har skrevet, så er jeg næsten sikker på at med et uafgjort resultat i Aarhus, så rykker vi ikke ud.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Helt enig. Taber vi til AGF så kan det blive grimt. Men som jeg tidligere har skrevet, så er jeg næsten sikker på at med et uafgjort resultat i Aarhus, så rykker vi ikke ud.
              Lad os nu bare gå helhjertet efter en sejr, så vi kan cementere AGF under stregen... ville elske IGEN at lukke og slukke i Aarhus... ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                har du set hvordan det gik sidste år? efter 28 runder, 37 point - flere end nu og vi lå på en 5 plads....alligevel var det kun med det aller yderste af neglene vi hev os over stregen.
                Det er da din egen fortolkning. Vi var på intet tidspunkt i nærheden af at rykke ned sidste år.

                Vi sluttede forfærdeligt af og blev nummer ti, ja, men vi var på intet tidspunkt for alvor i fare for at rykke ned.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Det er da din egen fortolkning. Vi var på intet tidspunkt i nærheden af at rykke ned sidste år.

                  Vi sluttede forfærdeligt af og blev nummer ti, ja, men vi var på intet tidspunkt for alvor i fare for at rykke ned.
                  havde horsens vundet i næst sidste runde var det nok blevet en kende mere spændende.....ikke at være sikker inden næstsidste runde er da "i nærheden" - ihvertfald i min bog ;)

                  Comment


                    #24
                    Kan ikke se, hvad der skulle få folk til at tro, at vi ikke slår AGF. Jaja, vi er hæslige mod hold der ligger under os osv. Men AGF har ikke en plan i deres spil, som Viborg, SønderjyskE og FCV. De er med afstand det ringest spillende hold i ligaen.

                    Er sikker på tre point der, og hvis det ikke sker, så har vi godt nok også fortjent nedrykning.

                    Utroligt, at vi skal stå i denne situation for trejde år i træk..

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Øh, AGF (tabt de seneste 7 kampe i træk, og netop banket 3-0 af den tidligere sidsteplads) må da være den absolutte nedrykningskandidat p.t.???

                      Jeg tror ikke vi rykker ned af tre årsager:

                      1. der er stadig 4 hold under os
                      2. bundholdene har mange indbyrdes kampe
                      3. vi har stadig 5 point til stregen og "kun" 4 kampe igen.

                      Havde vi ligger på 10. pladsen med 5 point til stregen så havde jeg været bekymret. Men jeg er stadig ikke reelt bange for at to af AGF, VFF, SJE eller FCV får markant flere point end os i løbet af de sidste 4 kampe. Vi har et nemmere program end dem i min verden :)
                      Som du kan se, så skrev jeg vi er én af dem...

                      1. Kun 3 af dem skal hente os...

                      2. Det har de nemlig, hvilket er lig med point til holdene under os, så vi er pressede...

                      3. Det snerper mod enden, men 4 runder kan ændre på meget, både SDR. og Viborg har været dømt færdige... Det lavede de om på, på bare to runder...

                      De er jo allerede godt i gang med at hente de point, og har de sidste to runder samlet hentet 10 point på os...

                      Heller ikke enig omkring kampprogrammet... AGF har alle de 4 andre bundhold(med Viborg i går)... de kan ikke rigtig forlange det bedre... og SDR. har to endnu, hvilket heller ikke ser så skidt ud...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                        Kan ikke se, hvad der skulle få folk til at tro, at vi ikke slår AGF. Jaja, vi er hæslige mod hold der ligger under os osv. Men AGF har ikke en plan i deres spil, som Viborg, SønderjyskE og FCV. De er med afstand det ringest spillende hold i ligaen.

                        Er sikker på tre point der, og hvis det ikke sker, så har vi godt nok også fortjent nedrykning.

                        Utroligt, at vi skal stå i denne situation for trejde år i træk..
                        7 nederlag i streg - på et tidspunkt skal det jo vende, og det plejer vi desværre at være gode til....at bryde negative stimer for andre hold.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

                          Vi er en del af nedrykningskampen. Men det er "over-pessimistisk" at sige at vi er en af de største nedrykningsfarvoritter.
                          Det sagde AGFerne også da de havde tabt 3 på stribe og var 5 point foran Viborg... Nu har de tabt 7, og er sidst...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Nu snakkes der hele tiden om 4 og 5 point - vi må vel også stadig regne målscoren for "et ekstra point" - som det ser ud nu, så er vores score jo da suverænt bedre end de andres, og derfor kan vi tåle at slutte med pointlighed med 2 af de 4 hold... Jeg kan heller ikke sige hvorfor - men jeg har det modsat med GF kampen - vi sætter dem ikke i gang... Bashkim scorer en hurtig kasse - og så er de knækket, og om det ender med 10-0 eller 4-3 til os er jeg fløjtende ligeglad med....

                            Comment


                              #29
                              Det må vi sige ja til... Igen i år er målscoreren klart på vores side, hvilket vel også er et lille tegn på at vi gør et eller andet rigtigt i forhold til dem under os... Det betyder helt klart noget, at vi ikke skal bekymre os ved evt. pointlighed...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #30
                                Var faktisk i tvivl om det var målscore eller indbyrdes opgør. Men lækkert det er målscoren :-)

                                Comment

                                Working...
                                X