Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er vi i mine øjne... "Langt fra" det kan vi da næsten ikke være, med en stribe nederlag i stræk og 2 point til stregen, og med hold under os der i flere runder har samlet langt flere point end vi selv har, og har sikre point i vente endnu...
    Jeg synes altid du har et negativt synspunkt på vores situation.
    Selvom vi taber idag er vi ikke favorit til nedrykning. De andre hold har indbyrdes opgør og svære slut programmer.
    Yderligere er det også pessimistisk at antage at vi taber de sidste tre kampe, hvor de to hjemmekampe formentlig er 50-50.
    Og sikre point i vente, hvor ligger de? :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Jeg synes altid du har et negativt synspunkt på vores situation.
      Selvom vi taber idag er vi ikke favorit til nedrykning. De andre hold har indbyrdes opgør og svære slut programmer.
      Yderligere er det også pessimistisk at antage at vi taber de sidste tre kampe, hvor de to hjemmekampe formentlig er 50-50.
      Og sikre point i vente, hvor ligger de? :-)
      eftersom vi har tabt 3 i streg og i det tænkte eksempel 4 efter i aften - hvorfor skulle vi så ikke tabe de sidste 3 også? Holdet virker alt for let at ryste, der bliver pludselig pres på ifht nedrykning og vi møder rfc og efb der er i ret go' form samt fck i parken - hvor i al verden finder du din jubeloptimisme??

      håber jeg kan ånde lettet op om ca 3 timers tid.....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        eftersom vi har tabt 3 i streg og i det tænkte eksempel 4 efter i aften - hvorfor skulle vi så ikke tabe de sidste 3 også? Holdet virker alt for let at ryste, der bliver pludselig pres på ifht nedrykning og vi møder rfc og efb der er i ret go' form samt fck i parken - hvor i al verden finder du din jubeloptimisme??

        håber jeg kan ånde lettet op om ca 3 timers tid.....
        Hvis du regner sammen på det så er det slet ikke helt urealistisk at vi bliver oppe selvom vi taber de sidste 4 kampe :-)
        Formen er slet ikke god, men vi er altså ikke i en ufattelig dårlig situation

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Hvis du regner sammen på det så er det slet ikke helt urealistisk at vi bliver oppe selvom vi taber de sidste 4 kampe :-)
          Formen er slet ikke god, men vi er altså ikke i en ufattelig dårlig situation
          det er jeg helt med på - men det kræver jo at alle resultaterne flasker sig....og det har de det ikke med at gøre i dette års turnering

          og nej situationen er ikke ufattelig dårlig - vi kan selv afgøre det, selv med nederlag i dag - mit problem er at jeg kan ikke se hvor vi skal hente point fra hvis vi taber i dag. Og så skal vi håbe på alt flasker sig - ikke optimalt for 3. år i træk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det er jeg helt med på - men det kræver jo at alle resultaterne flasker sig....og det har de det ikke med at gøre i dette års turnering

            og nej situationen er ikke ufattelig dårlig - vi kan selv afgøre det, selv med nederlag i dag - mit problem er at jeg kan ikke se hvor vi skal hente point fra hvis vi taber i dag. Og så skal vi håbe på alt flasker sig - ikke optimalt for 3. år i træk
            Jeg ved ikke hvor meget resultaterne behøver flaske sig. Hvis du ser på AGF, VFF, SJE og FCV slutprogrammer, så er de med flere indbyrdes kampe og kampe mod FCM og Aab.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Jeg synes altid du har et negativt synspunkt på vores situation.
              Selvom vi taber idag er vi ikke favorit til nedrykning. De andre hold har indbyrdes opgør og svære slut programmer.
              Yderligere er det også pessimistisk at antage at vi taber de sidste tre kampe, hvor de to hjemmekampe formentlig er 50-50.
              Og sikre point i vente, hvor ligger de? :-)
              Bare rolig, det er ikke tilfældet... men set i forhold til når vores situation er som den er, så er jeg i den/disse perioder mest negativ... det indrømmer jeg...
              Det er vi bare uenige om så... at det vil se skidt ud bliver nok der vi mødes...
              Det er det ja, men tænkte egentlig at det var det du startede med at gå ud fra, sådan lød det, og sådan ser det også foreløbig ud...
              Holdene under os har jo sikre point i vente når de mødes indbyrdes, det er kun et spørgsmål om hvordan de skal fordeles...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Bare rolig, det er ikke tilfældet... men set i forhold til når vores situation er som den er, så er jeg i den/disse perioder mest negativ... det indrømmer jeg...
                Det er vi bare uenige om så... at det vil se skidt ud bliver nok der vi mødes...
                Det er det ja, men tænkte egentlig at det var det du startede med at gå ud fra, sådan lød det, og sådan ser det også foreløbig ud...
                Holdene under os har jo sikre point i vente når de mødes indbyrdes, det er kun et spørgsmål om hvordan de skal fordeles...
                Det var også mit udgangspunkt, men når du skriver at vi er nedryknings favorit, så antager jeg at du ikke antager at vi taber de sidste 3 kampe. Sådan lød dit indlæg ihvertfald ikke..

                Og det er da godt de har indbyrdes kampe, så kan alle holdene ikke rykke 3 point ind på os i en runde.
                Og tag lige et kig på de 4 holds program. Jeg ser ingen nemme point til dem, selvom de 3 af holdene skal hente minimum 3 point mere end os.

                Comment


                  Så var vores diskussion alligevel ikke aktuel. Vi får en sæson mere i superligaen og alle er glade

                  Comment


                    Beklager jeg ikke fik svaret på dit sidste indlæg, men ja heldigvis bliver det ikke aktuelt nu... hvis jeg lige skal svare, så var min frygt at vi ville tabe de sidste 3, måske hive et point hjem, hvilket jeg antog ikke ville være nok... men nok om det nu, det viste sig da heldigvis at min frygt ikke blev til noget, måske jeg skulle tage lidt ved lære denne gang...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Uanset resultat, så kan jeg love en spændende kamp, hvor vi sikkert spiller fint. Sådan plejer det nemlig at være, når jeg skal på arbejde og ikke kan se OB:-( (galdt for BIF-kamp og anden FCM-kamp her i foråret)
                      Jeg nåede at se de sidste 10 minutter: det var åbenbart ikke en spændende kamp, hvor vi spillede godt; kan jeg se på kommentarer (og hvad de talte om bagefter i TV - Troels var lettet, men ikke glad). Til gengæld vandt vi. OK, jeg giver mig: jeg lover at se færre OB-kampe, så vi kan få nogle flere points, suk.

                      Comment

                      Working...
                      X