Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægHvis vi taber i aften er vi langt fra nedrykningsfarvorit sammen med VFF.
Med et nederlag i aften er nedrykning på ingen måde givet - ikke engang med nederlag i de sidste kampe er det sikkert.....men jeg vil dog nok alligevel placere os i "favorit-feltet"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet mener du alligevel ikke? Taber vi i aften taber vi til et hold der har tabt 7 i streg, og dermed vender vi deres negative stime - mens vi fortsætter vores og vil være på 4 nederlag i streg, det sammen med holdets svage psyke må da om noget gøre os til en af favoritterne. Sammenholdt med vores restprogram - hvor skal eventuelle point komme fra?
Med et nederlag i aften er nedrykning på ingen måde givet - ikke engang med nederlag i de sidste kampe er det sikkert.....men jeg vil dog nok alligevel placere os i "favorit-feltet"
Jeg tror ikke på det, vi taber ikke resten af vores kampe - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægSå skal du skynde dig at spille penge på det - unibet giver 18 gange pengene igen på os som nedrykkere.
Jeg tror ikke på det, vi taber ikke resten af vores kampe - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.
og taber vi i aften så syntes jeg da i den grad det er sandsynligt med nederlag i alle kampene; randers har genfundet formen, efb gør det også godt og selv om det ikke rigtigt kører for fck lige nu - så tror jeg ikke vi kan slå dem i parken.....sejren skal komme i aften
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg vil ikke spille på os som nedrykker.
og taber vi i aften så syntes jeg da i den grad det er sandsynligt med nederlag i alle kampene; randers har genfundet formen, efb gør det også godt og selv om det ikke rigtigt kører for fck lige nu - så tror jeg ikke vi kan slå dem i parken.....sejren skal komme i aften
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægUd fra mit gætværk, hvilke resultater synes du da er urealistiske? :) Hvis mine gæt holder, så slutter vi formentligt på 8. pladsen, selvom vi taber de sidste 4 kampe (selvfølgelig taget i betragtning af at vi ikke må taber med enorme cifre)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægHvis vi taber i aften er vi langt fra nedrykningsfarvorit sammen med VFF.Last edited by Kaspernon; 05-05-2014, 14:53.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Hvis spillerne er lige så spændte som jeg er det ikke helt godt, mine ben er tunge og kan knapt nok klare en eftermiddagstur med hunden 😣 og mine tanker kan kun cirkulere om aftenens kamp og hvilken lettelse det bliver hvis drengene trækker en sejr hjem. Lad det blive overstået så vi ved om vi et købt eller solgt og skal henslæbe 6 spændingsfyldte dage endnu med irriterede udbrud når de nærmeste familie medlemmer drister sig til at spørge ind til OB
FORZA OB ❤️ og giv mig ro 😃Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis spillerne er lige så spændte som jeg er det ikke helt godt, mine ben er tunge og kan knapt nok klare en eftermiddagstur med hunden og mine tanker kan kun cirkulere om aftenens kamp og hvilken lettelse det bliver hvis drengene trækker en sejr hjem. Lad det blive overstået så vi ved om vi et købt eller solgt og skal henslæbe 6 spændingsfyldte dage endnu med irriterede udbrud når de nærmeste familie medlemmer drister sig til at spørge ind til OB
FORZA OB ❤️ og giv mig ro
Comment
-
http://etlivmedagf.tumblr.com/post/8...-aftenens-kamp
de er også ved at være klar til kamp i den århusianske lejr ;)
der bliver sgu nerver på
Comment
Comment