Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er da ikke sværere end at AGF taber de to kampe, og så har to hold overhalet os...
    My bad, Jeg ville have skrevet 3 ud af 4 hold. Hvis 2 ud af 4 hold overhaler os, så tager vi bare 10. pladsen for 3 år i træk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Nææ, men det er de to klubber der ikke kan vinde...

      En taber i aften, bliver nedrykningsfavorit, sammen med Viborg...
      Hvis vi taber i aften er vi langt fra nedrykningsfarvorit sammen med VFF.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
        Hvis vi taber i aften er vi langt fra nedrykningsfarvorit sammen med VFF.
        Så længe TB er træner, vil vi konstant være nedrykningsfavorit!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Hvis vi taber i aften er vi langt fra nedrykningsfarvorit sammen med VFF.
          det mener du alligevel ikke? Taber vi i aften taber vi til et hold der har tabt 7 i streg, og dermed vender vi deres negative stime - mens vi fortsætter vores og vil være på 4 nederlag i streg, det sammen med holdets svage psyke må da om noget gøre os til en af favoritterne. Sammenholdt med vores restprogram - hvor skal eventuelle point komme fra?

          Med et nederlag i aften er nedrykning på ingen måde givet - ikke engang med nederlag i de sidste kampe er det sikkert.....men jeg vil dog nok alligevel placere os i "favorit-feltet"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det mener du alligevel ikke? Taber vi i aften taber vi til et hold der har tabt 7 i streg, og dermed vender vi deres negative stime - mens vi fortsætter vores og vil være på 4 nederlag i streg, det sammen med holdets svage psyke må da om noget gøre os til en af favoritterne. Sammenholdt med vores restprogram - hvor skal eventuelle point komme fra?

            Med et nederlag i aften er nedrykning på ingen måde givet - ikke engang med nederlag i de sidste kampe er det sikkert.....men jeg vil dog nok alligevel placere os i "favorit-feltet"
            Så skal du skynde dig at spille penge på det - unibet giver 18 gange pengene igen på os som nedrykkere.
            Jeg tror ikke på det, vi taber ikke resten af vores kampe - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Så skal du skynde dig at spille penge på det - unibet giver 18 gange pengene igen på os som nedrykkere.
              Jeg tror ikke på det, vi taber ikke resten af vores kampe - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.
              jeg vil ikke spille på os som nedrykker.

              og taber vi i aften så syntes jeg da i den grad det er sandsynligt med nederlag i alle kampene; randers har genfundet formen, efb gør det også godt og selv om det ikke rigtigt kører for fck lige nu - så tror jeg ikke vi kan slå dem i parken.....sejren skal komme i aften

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                jeg vil ikke spille på os som nedrykker.

                og taber vi i aften så syntes jeg da i den grad det er sandsynligt med nederlag i alle kampene; randers har genfundet formen, efb gør det også godt og selv om det ikke rigtigt kører for fck lige nu - så tror jeg ikke vi kan slå dem i parken.....sejren skal komme i aften
                Men i årets superliga vinder alle mere eller mindre over alle - derfor tror jeg heller ikke på tre nederlag - især fordi det er mod "de gode hold" vi har været bedst i foråret. Det kan godt være vi ikke får flere sejre, men jeg kan ikke forestille mig at vi ikke som minimum får 2 point i de sidste 4 kampe - men jeg håber da at der kommer 3 hjem i aften, så nedrykning i hvert fald definitivt er ude af billedet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                  Ud fra mit gætværk, hvilke resultater synes du da er urealistiske? :) Hvis mine gæt holder, så slutter vi formentligt på 8. pladsen, selvom vi taber de sidste 4 kampe (selvfølgelig taget i betragtning af at vi ikke må taber med enorme cifre)
                  Der er som ikke rigtig nogen der er urealistiske, men chancen for at ét af holdene vinder i de kampe, er dog større, og selv finder jeg det også nærliggende at tro AGF taber mindst den ene... men nu må vi se hvordan det ender, og vi kan da sagtens blive enige om det ikke er os det ser værst ud for lige pt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    My bad, Jeg ville have skrevet 3 ud af 4 hold. Hvis 2 ud af 4 hold overhaler os, så tager vi bare 10. pladsen for 3 år i træk
                    Fair nok, alle ved jo også at OB enten bliver nr. 2 eller nr. 10...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Hvis vi taber i aften er vi langt fra nedrykningsfarvorit sammen med VFF.
                      Det er vi i mine øjne... "Langt fra" det kan vi da næsten ikke være, med en stribe nederlag i stræk og 2 point til stregen, og med hold under os der i flere runder har samlet langt flere point end vi selv har, og har sikre point i vente endnu...
                      Last edited by Kaspernon; 05-05-2014, 14:53.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Hvis spillerne er lige så spændte som jeg er det ikke helt godt, mine ben er tunge og kan knapt nok klare en eftermiddagstur med hunden 😣 og mine tanker kan kun cirkulere om aftenens kamp og hvilken lettelse det bliver hvis drengene trækker en sejr hjem. Lad det blive overstået så vi ved om vi et købt eller solgt og skal henslæbe 6 spændingsfyldte dage endnu med irriterede udbrud når de nærmeste familie medlemmer drister sig til at spørge ind til OB

                        FORZA OB ❤️ og giv mig ro 😃
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Hvis spillerne er lige så spændte som jeg er det ikke helt godt, mine ben er tunge og kan knapt nok klare en eftermiddagstur med hunden  og mine tanker kan kun cirkulere om aftenens kamp og hvilken lettelse det bliver hvis drengene trækker en sejr hjem. Lad det blive overstået så vi ved om vi et købt eller solgt og skal henslæbe 6 spændingsfyldte dage endnu med irriterede udbrud når de nærmeste familie medlemmer drister sig til at spørge ind til OB

                          FORZA OB ❤️ og giv mig ro 
                          Så kan du glæde dig over at OB allerede kan skuffe dig igen på torsdag

                          Comment


                            tja OB kan vel ikke engang skuffe en mere, de er jo så dårlige, at de efterhånden kun kan overraske positivt :-D

                            Comment


                              http://etlivmedagf.tumblr.com/post/8...-aftenens-kamp

                              de er også ved at være klar til kamp i den århusianske lejr ;)

                              der bliver sgu nerver på

                              Comment


                                5. Maj ville være en passende dag at blive befriet fra nedrykningen på...

                                At stemningen i Aarhus så efterfølgende vil være som på en anden berømt dato, det tager vi med så...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X