Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen – part 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Dejligt at det er blevet mere overskueligt hvornår et indlæg starter (den blå bjælke).

    Comment


      #62
      tæller indlæges-tælleren? :)

      Edit: og ja det gør den :D

      Comment


        #63
        Jeg synes det er forvirrende, at der er to "off topic" fora. Et om fodbold, og et der så ikke burde være fodbold i, men hvor der alligevel er fodbold i. Kan man ikke slå de to fora sammen?

        Jeg synes det virkede fint i det gamle forum, at der var OB og off topic. Vi sloges nok om, hvornår noget var det ene eller det andet før i tiden, skal vi virkelig have et forum mere?
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #64
          Idéen er god nok, hvis det vil blive brugt korrekt. Men hvis det resulterer i to halv døde forums, ser jeg helst begge samlet under en. Hellere et aktivt end to halv døde.

          NFL er i øvrigt til OFFTOPIC i min verden!

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg synes det er forvirrende, at der er to "off topic" fora. Et om fodbold, og et der så ikke burde være fodbold i, men hvor der alligevel er fodbold i. Kan man ikke slå de to fora sammen?

            Jeg synes det virkede fint i det gamle forum, at der var OB og off topic. Vi sloges nok om, hvornår noget var det ene eller det andet før i tiden, skal vi virkelig have et forum mere?
            Jeg synes ikke, det kan være så svært at holde styr på, hvad der er fodbold, og hvad der er brunkageopskrifter.. Vi er trods alt på et fodbold forum, så jeg synes at et decideret fodfoldforum må være på sin plads..

            Men hvis der er fare for døde fora, kunne man kunne evt lave et sportsforum, hvor al sport diskuteres. Så er der i hvert fald ikke tvivl om, hvor tråde om NFL og "moderne fodbold" skal placeres?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
              Jeg synes ikke, det kan være så svært at holde styr på, hvad der er fodbold, og hvad der er brunkageopskrifter.. Vi er trods alt på et fodbold forum, så jeg synes at et decideret fodfoldforum må være på sin plads..

              Men hvis der er fare for døde fora, kunne man kunne evt lave et sportsforum, hvor al sport diskuteres. Så er der i hvert fald ikke tvivl om, hvor tråde om NFL og "moderne fodbold" skal placeres?
              Med al respekt, så tror jeg altså ikke på at svaret er flere fora...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af daCarp0 Se indlæg
                Idéen er god nok, hvis det vil blive brugt korrekt. Men hvis det resulterer i to halv døde forums, ser jeg helst begge samlet under en. Hellere et aktivt end to halv døde.

                NFL er i øvrigt til OFFTOPIC i min verden!
                Jeg vil gerne forklare hvorfor jeg placerede NFL-tråden som jeg gjorde; det er ganske simpelt fordi der i forumoversigten står at dette afsnit bl.a. er for "alt andet bold end striberne". I MIN verden omfatter det derfor NFL, basketball, håndbold, cricket, volleyball, tennis, golf etc etc, og altså ikke kun fodbold

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Jeg vil gerne forklare hvorfor jeg placerede NFL-tråden som jeg gjorde; det er ganske simpelt fordi der i forumoversigten står at dette afsnit bl.a. er for "alt andet bold end striberne". I MIN verden omfatter det derfor NFL, basketball, håndbold, cricket, volleyball, tennis, golf etc etc, og altså ikke kun fodbold
                  Men hvorfor er "moderne fodbold"-tråden så placeret i off topic?
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Lækkert, lækkert, lækkert.
                    Kan man stadig lave det der trick med at ændre de orange sider til blå? Anyone?

                    Det kan du sagtens. Hvis du har Stylebot installeret kan du bare åbne det (klik på den grønne "css"-knap og vælg "Open Stylebot"). Klik derefter på "Edit CSS" og sæt følgende ind:

                    html { background: #000000; }

                    Så bliver baggrunden sort (synes jeg selv fungerer godt). Du kan også indsætte en anden hex-værdi eller bare sætte den til f.eks. "blue".

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Men hvorfor er "moderne fodbold"-tråden så placeret i off topic?
                      Det må du nok spørge admins om . Umiddelbart virker det jo ikke logisk at placere det sammen med biler, politik, madopskrifter, filmanmeldelser osv

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Det kan du sagtens. Hvis du har Stylebot installeret kan du bare åbne det (klik på den grønne "css"-knap og vælg "Open Stylebot"). Klik derefter på "Edit CSS" og sæt følgende ind:

                        html { background: #000000; }

                        Så bliver baggrunden sort (synes jeg selv fungerer godt). Du kan også indsætte en anden hex-værdi eller bare sætte den til f.eks. "blue".
                        Der skulle vel ikke være nogen der kunne give en ligeså let guide i Firefox?

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Det kan du sagtens. Hvis du har Stylebot installeret kan du bare åbne det (klik på den grønne "css"-knap og vælg "Open Stylebot"). Klik derefter på "Edit CSS" og sæt følgende ind:

                          html { background: #000000; }

                          Så bliver baggrunden sort (synes jeg selv fungerer godt). Du kan også indsætte en anden hex-værdi eller bare sætte den til f.eks. "blue".


                          1000 tak. Var dog nødt til at genstarte PC´en før det virkede. Genstart af Chrome var ikke nok.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Det kan du sagtens. Hvis du har Stylebot installeret kan du bare åbne det (klik på den grønne "css"-knap og vælg "Open Stylebot"). Klik derefter på "Edit CSS" og sæt følgende ind:

                            html { background: #000000; }

                            Så bliver baggrunden sort (synes jeg selv fungerer godt). Du kan også indsætte en anden hex-værdi eller bare sætte den til f.eks. "blue".
                            Smuuuukt, mand!
                            nu siger du "hex-værdi", så siger jeg "non parlez francais". Jeg fatter godt, at jeg skal taste noget andet end "000000" for at gøre baggrunden blå, men jeg kan sgu ikke lige "hex-værdien" for blå i hovedet....
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Smuuuukt, mand!
                              nu siger du "hex-værdi", så siger jeg "non parlez francais". Jeg fatter godt, at jeg skal taste noget andet end "000000" for at gøre baggrunden blå, men jeg kan sgu ikke lige "hex-værdien" for blå i hovedet....
                              Hehe okay så.
                              Du kan finde hex-koder til forskellige farver her fx: http://www.colorpicker.com/
                              (vælg en farve og nu så den 6-cifrede kode i feltet øverst).

                              Min pointe var så, at man ikke behøver angive farven som en kode. Man kan også bare bruge:
                              html { background: blue; }
                              eller
                              html { background: darkblue; }
                              eller
                              html { background: pink; }
                              Referencer: http://www.w3schools.com/cssref/css_colornames.asp

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Hehe okay så.
                                Du kan finde hex-koder til forskellige farver her fx: http://www.colorpicker.com/
                                (vælg en farve og nu så den 6-cifrede kode i feltet øverst).

                                Min pointe var så, at man ikke behøver angive farven som en kode. Man kan også bare bruge:
                                html { background: blue; }
                                eller
                                html { background: darkblue; }
                                eller
                                html { background: pink; }
                                Referencer: http://www.w3schools.com/cssref/css_colornames.asp
                                Det synes jeg også jeg prøvede (altså at skrive "blue"), men det virkede ikke. Nevermind, det virker nu. Tak for support
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X