Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen – part 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen – part 2

    Så er det nye, nye forum online! Vi håber, at dette vil være en langt bedre oplevelse for jer – og give os færre mavesår.

    Det har været en lang – og afsindigt irriterende - rejse, men forhåbentlig viser det sig at være omvejen værd. Vi har fået et nyt forum, der kan håndtere moderne platforme langt bedre – og vi har købt en løsning, der gerne skulle sikre os fremover.

    Der skal lyde en tak til vores samarbejdspartnere undervejs, der hjalp os videre, da den første løsning viste sig at være utilfredsstillende. Vi siger også tak til Elias for en stærk indsats med at få vBulletin 4 banket på plads!

    Vi har som tidligere nævnt lavet en aftale med Elias om at være teknisk troldmand for forum, og det har vi store forventninger til.

    Dette var ordene fra os – nu er det jeres tur!

    Odense Boldklub

    #2
    Derudover kan jeg afsløre, at trådvisningen er tilbage :-) Gå op i toppen og tryk Skift Visning -> Trådvisning.

    Der er stadig lidt mangler, men vi har gjort alt for at få forummet hurtigt op at stå i en funktionel udgave, og så tager vi like-knapper og andre småting som det kommer :-) Vigtigst var lige at få forummet på rette køl igen.

    Comment


      #3
      Testog

      Comment


        #4
        Som den måske mest kritiske bruger den sidste uges tid, skal det da også være på sin plads med lidt ros... Lækkert i reagerer ved at skrotte det andet, desværre en del spildt arbejde kunne jeg forestille mig, men så håber jeg i slipper for det denne gang... Synes allerede det første minuts tid herinde giver et bedre indtryk at hurtighed og udseendet...

        Og lad os så ønske go´ vind fremover for vores nye forum... :)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          desværre en del spildt arbejde kunne jeg forestille mig,
          You got no idea... :eek:

          Comment


            #6
            Fornemt. :)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #7
              Ser allerede langt bedre ud end det gamle nye forum...:o

              Hvad der kan undre er, at hvem der så end programmerer disse forums, at de sender sådan noget L*RT som vBulletin 5 (var det ikke sådan det hed?) ud? Checker de ikke om det virker først?

              Et par småting kan dog stadig forbedres: Udskiftning af alle de engelske tekststumper, og flere smileys at vælge imellem. Måske kunne det gøres muligt at vi selv tilføjer nye til smiley-biblioteket?
              Last edited by ScouserTommy; 11-12-2013, 16:09.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Ser allerede langt bedre ud end det gamle nye forum...:o

                Hvad der kan undre er, at hvem der så end programmerer disse forums, at de sender sådan noget L*RT som vBulletin 5 (var det ikke sådan det hed?) ud? Checker de ikke om det virker først?

                Et par småting kan dog stadig forbedres: Udskiftning af alle de engelske tekststumper, og flere smileys at vælge imellem. Måske kunne det gøres muligt at vi selv tilføjer nye til smiley-biblioteket?
                Chuck og jeg sidder og knokler med at oversætte tekster :-) Desværre findes vBulletin ikke i en dansk udgave, så alt det der mangler, skal laves selv.

                Det første jeg kigger på snarest er:
                - Like knap
                - Flere smileys
                - Få besked når nogen citerer dig

                Mht. vBulletin 5 kan jeg kun give dig ret. Det er virkeligt skod. Hvis du kigger på deres officielle forum er der også mange sure tråde ;-)

                Comment


                  #9
                  Dejligt at forum er tilbage, er også meget taknemmelig for den store indsats der er ydet.

                  Jeg ved godt man ikke kan få alt, men jeg kunne nu godt lide i det gamle forum, hvor der stod oppe i hjørnet, at dette indlæg "x" var svar på indlæg "y" og så kunne man klikke sig tilbage den vej. Jeg kan godt se det trådvisning giver lidt det samme, men på den anden måde synes jeg, at man havde bedre overblik over flad og trådet på en gang, men fred være med det, selve debatten er langt det vigtigste for mig.

                  Edit: Det her havde så heddet #9 som svar på #2
                  Last edited by Polle; 11-12-2013, 17:15.

                  Comment


                    #10
                    Meget bedre tak, og hurtigere...:p

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                      Chuck og jeg sidder og knokler med at oversætte tekster :-) Desværre findes vBulletin ikke i en dansk udgave, så alt det der mangler, skal laves selv.

                      Det første jeg kigger på snarest er:
                      - Like knap
                      - Flere smileys
                      - Få besked når nogen citerer dig

                      Mht. vBulletin 5 kan jeg kun give dig ret. Det er virkeligt skod. Hvis du kigger på deres officielle forum er der også mange sure tråde ;-)
                      Jeg kan godt være behjælpelig med en del af oversættelsen, hvis det er aktuelt?
                      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                      Comment


                        #12
                        Ser meget bedre ud, tak for det. Jeg er stadig ikke vild med den orange Oddset reklame, og synes generelt det er en anelse smagløst, at skifte forum med den bagtanke at hælde reklamer ned over. Kunne man dog i det mindste ikke tone den ned, eller få en anden farve?
                        Men ok, det her forum gider man da bruge.

                        Comment


                          #13
                          På iPhone ser det altså virkeligt lækkert ud....
                          Mange tak..👍

                          Comment


                            #14
                            Det virker hurtigere det her... og lad os så kommer i gang med at debattere igen :)
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg det her forum er utroligt grimt! Det, som lige er blevet skrottet, var meget pænere og mere overskueligt. I hvert fald mobilversionen!

                              Comment

                              Working...
                              X