Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KMD Cup 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oeens-...med-om-titlen/

    Som sagt, så var de 7 af dem i DM finalen i indendørs sidste år, så de er nogle af de største hajer i landet til det, og her i december og januar laver de næsten ikke andet end at køre rundt til forskellige stævner hver weekend og samle pengepræmier ind. Så fornemmelsen for at spille indendørs og den indbyrdes forståelse har de i hvert fald på plads, spørgsmålet er så om de kan omstille sig til den her disciplin, for den er vidst lidt mere frem og tilbage så vidt jeg husker, hvor almindelig indendørs jo godt kan være lidt stillestående og med lange angreb, og keeperen ikke må tage med hænder. Hvis jeg skulle tvinges til at gætte på en vinder, bliver det også dem, de vil det sikkert også mest, og som bolden hopper rundt på gulvet, er det heller ikke nemt at se, hvem der er Superligaspiller og hvem der er seriespiller. Der er også flere Superliga- og divisionsspillere der har deltaget og stadig gør det til de der indendørs stævner, Christian Sørensen der tidligere har spillet i OB spiller bl.a. på hold sammen med nogle af dem fra Øens Hold, og har gjort det i nogle år nu. Det er heller ikke mere end en 3 år siden, at Mikkel Rygaard spillede på et af de bedste hold, sammen med en af de gamle Johansen-tvillinger bl.a.
    Jeg har i flere år fulgt et af disse stævner og i sidste sæson af disse indendørs stævner var flere OB-spillere med. Eskesen og Oliver C spillere på et hold med nogle venner. Jonathan Harboe spillede på et andet. Så vi har nogen der også kan det der :)

    Comment


      #17
      Bliver det evt. vist tv, eller er der en streaming tjeneste der vil forkæle os lidt
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Bliver det evt. vist tv, eller er der en streaming tjeneste der vil forkæle os lidt
        Prøv lige at tjekke tv-programmerne .. det vises i sin fulde længde på TV3+

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          bliver det evt. Vist tv, eller er der en streaming tjeneste der vil forkæle os lidt
          tv3+

          Comment


            #20
            Så blev vi sgu lige bollet af Øens hold

            Comment


              #21
              Vi taber første kamp 2-1 til Øens Hold.

              Så ikke kampem, og synes 3+ viste flere end 3 mål i deres gennemgang, men der har måske været annullerede mål.

              AGF startede med at vinde 3-1 over BIF.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så blev vi sgu lige bollet af Øens hold
                Jeg holder med Tonni Hermansen idag.

                Comment


                  #23
                  OB i finalen

                  Comment


                    #24
                    Fedt at se Jebali sende målmanden rundt om jorden efter pølser med den vanvittige fodfinte. Glæder mig til at se den i slow. Det gik simpelthen for stærkt for mine øjne :P.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Fedt at se Jebali sende målmanden rundt om jorden efter pølser med den vanvittige fodfinte. Glæder mig til at se den i slow. Det gik simpelthen for stærkt for mine øjne :P.
                      Intet mindre end fantastisk. Men nok også det eneste rigtig gode han har lavet

                      Comment


                        #26
                        https://twitter.com/OBstruktionDK/st...37612067049472

                        Heldigt for Brøndby-fans, at det er konsekvensløst at være voldspsykopater, når nu de har så mange af dem.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Intet mindre end fantastisk. Men nok også det eneste rigtig gode han har lavet
                          Ja, det er sandt nok, men vi har heller ikke se Sander være vild.

                          Men hvis det kan give ham en feber finale så er jeg skide lige glad med de andre kampe.

                          Vi hart faktisk været ret gode, efter en lorte første kamp.

                          Comment


                            #28
                            Kom så drenge

                            Comment


                              #29
                              Undsklyd, jeg jinxede den :(

                              Men er også svært når kommentatoren siger Klit hele tiden :D

                              Comment


                                #30
                                Det blev heller ikke i år..

                                Comment

                                Working...
                                X