Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede opstartstråd vinter 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Der var ikke meget træning med bold i dag, men her er alligevel et lille skriv om årets første træning.

    http://obstruktion.dk/det-nye-aar-er-i-gang-i-aadalen/
    Var Obbekjær der idag?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Var Obbekjær der idag?
      Obbekjær var ude i hallen sammen med dem, der skal spille KMD Cup i morgen.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

        Obbekjær var ude i hallen sammen med dem, der skal spille KMD Cup i morgen.
        Okay. Så lyder det ikke til at han er på vej til prøvetræning i en engelsk klub som en bruger ellers fremlagde for et par dage siden

        Comment


          #19
          Både Tverskov, Drachmann og Bashkim er skadet, og det er et kapløb med tiden at få dem klar til sæson start, ifølge Fyens.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Både Tverskov, Drachmann og Bashkim er skadet, og det er et kapløb med tiden at få dem klar til sæson start, ifølge Fyens.
            Stemmer ikke 100% overens med det OBstruktion skrev tidligere

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

              Obbekjær var ude i hallen sammen med dem, der skal spille KMD Cup i morgen.
              Ud fra det, så kunne Eskesen godt ryge væk lige om lidt, for ellers burde han da også have været i hallen, han er da også udtaget til KMD Cup i morgen...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Ud fra det, så kunne Eskesen godt ryge væk lige om lidt, for ellers burde han da også have været i hallen, han er da også udtaget til KMD Cup i morgen...
                Eskesen var også ude i hallen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Ud fra det, så kunne Eskesen godt ryge væk lige om lidt, for ellers burde han da også have været i hallen, han er da også udtaget til KMD Cup i morgen...
                  OK, havde ikke lige læst OBstruktions opdatering.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                    Eskesen var også ude i hallen.
                    Ja, fik jeg fat I da jeg læste jeres gennemgang, var ikke lige nået til den endnu :(

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Stemmer ikke 100% overens med det OBstruktion skrev tidligere
                      Som skrevet er Drachmann skadet, og Tverskov og Bashkim trænede for sig selv. Tverskov fortalte mig, at han bare startede stille og roligt op, men at han som sådan havde det fint. Bashkim snakkede jeg ikke med, så jeg har ikke nogen tilstandsrapport på ham.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                        Som skrevet er Drachmann skadet, og Tverskov og Bashkim trænede for sig selv. Tverskov fortalte mig, at han bare startede stille og roligt op, men at han som sådan havde det fint. Bashkim snakkede jeg ikke med, så jeg har ikke nogen tilstandsrapport på ham.
                        Begge skræntede vel lidt til sidst. Men det ville da være mega underligt hvis begge blev skadet i deres vinterferie

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Både Tverskov, Drachmann og Bashkim er skadet, og det er et kapløb med tiden at få dem klar til sæson start, ifølge Fyens.
                          Arg. Læser man artiklen til ende, står der også at det forventes de alle tre træner fuldt med indenfor en overskuelig fremtid. Der er vidst bare tale en indledende sætning fra en journalist, som vil fange læserens interesse. Men det er selvfølgelig ikke et positivt tegn at de tre vigtigste spillere får et lille efterslæb i opstarten. De skal helst være helt på toppen når foråret indledes imod bøf, ellers bliver det dælme en svær kamp.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Arg. Læser man artiklen til ende, står der også at det forventes de alle tre træner fuldt med indenfor en overskuelig fremtid. Der er vidst bare tale en indledende sætning fra en journalist, som vil fange læserens interesse. Men det er selvfølgelig ikke et positivt tegn at de tre vigtigste spillere får et lille efterslæb i opstarten. De skal helst være helt på toppen når foråret indledes imod bøf, ellers bliver det dælme en svær kamp.
                            Det er lige den vigtige rygrad op igennem holdet der skranter.. Godt er det ikke. Men tror og håber de har nogenlunde styr på det. BIF har også deres skader men slet ikke i samme lag af profiler. Vi må håbe de får solgt Kamil W. Så er de sgu ikke så farlige mere når Mukthar også er væk

                            Comment


                              #29
                              Mentalcoach Kenneth Phillipsen har jeg lige erfaret er tilknyttet OB - hvornår har vi fået sådan en ?
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Mentalcoach Kenneth Phillipsen har jeg lige erfaret er tilknyttet OB - hvornår har vi fået sådan en ?
                                Har vi ikke haft ham tilknyttet et stykke tid nu? Det mener jeg

                                Comment

                                Working...
                                X