Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mart Lieder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Mart Lieder

    Spændende at se om han er streget fra den sorte bog

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...pa-65-sekunder

    #2
    Lieder skifter af sportslige grunde. Ikke personlige

    https://www.bt.dk/superligaen/superl...d-af-kaeresten

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lieder skifter af sportslige grunde. Ikke personlige

      https://www.bt.dk/superligaen/superl...d-af-kaeresten
      Ved han hvilken klub han skifter til?

      “En klub med en højere niveau, som altid plejer at være i top-6, og så er det en større klub”
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lieder skifter af sportslige grunde. Ikke personlige

        https://www.bt.dk/superligaen/superl...d-af-kaeresten
        Ham og konen bor 3 min fra Odense Stadion...
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Ved han hvilken klub han skifter til?

          “En klub med en højere niveau, som altid plejer at være i top-6, og så er det en større klub”
          Det er ihvertfald en større klub med pt højere niveau, økonomi og ambitioner. Den med Top 6 burde han nok lige have undersøgt først

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det er ihvertfald en større klub med pt højere niveau, økonomi og ambitioner. Den med Top 6 burde han nok lige have undersøgt først
            Han har vist kun fuldt med i SL efter han selv kom til Sønderjyske.
            siden 1887

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Han har vist kun fuldt med i SL efter han selv kom til Sønderjyske.
              Bare han scorer nogle mål. Så må han sgu vrøvle alt det han vil...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ved han hvilken klub han skifter til?

                “En klub med en højere niveau, som altid plejer at være i top-6, og så er det en større klub”
                Han taler om fremtiden! :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Det bliver godt for Mark og hans håndboldskæreste at han nu skal arbejde i "hjembyen". Vi må håbe klubben får noget godt ud af ham.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #10
                    29år 15 mål i 59 kampe. Jeg kender ikke meget til ham, men håber da ikke det er en erstatning for Bash...
                    Men det bekymrer mig lidt at vi nu har 6 angribere mod 2 center forsvarer på superliga niveau!
                    Last edited by Il Corvo; 07-01-2020, 00:55.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Han taler om fremtiden! :-)
                      Ha ha jamen så håber vi sgu han her ret
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                        29år 15 mål i 59 kampe. Jeg kender ikke meget til ham, men håber da ikke det er en erstatning for Bash...
                        Men det bekymrer mig lidt at vi nu har 6 angribere mod 2 center forsvarer på superliga niveau!
                        Vi har stadig kun 5 da han først kommer til sommer. Og jeg har fuld tiltro til at vi får problemet løst i forsvaret.

                        Men bare fordi vi mangler forsvarsspillere er det jo ikke forbudt, at være på forkant andre steder på banen hvis muligheden byder sig. Det er jo netop på denne måde at vi kommer fremad. Specielt når alle pt kommer transferfrit og måske max får 0,75-1,5 mill i sign on fee som Sabbi nok kommer op på. Lieder er garanteret meget lavere. Tænker 200.000-400.000kr. Det vil ikke være et problem at sælge sådanne spillere videre til andre klubber i superligaen med profit hvis det ikke fungerer for begge parter.
                        Så kan måske være 27-28 spillere i starten af sommeren og ende i 24 når vinduet lukker

                        Jeg er ikke bekymret. Jeg er glad. Glad for at OB endelig sætter lidt handling bag de store ambitioner som man fortæller om. Ikke fordi man er blæst bagover men man kan begynde at se tegningen til det OB vi har savnet i mange mange år

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                          29år 15 mål i 59 kampe. Jeg kender ikke meget til ham, men håber da ikke det er en erstatning for Bash...
                          Men det bekymrer mig lidt at vi nu har 6 angribere mod 2 center forsvarer på superliga niveau!
                          Jeg ser ham heller ikke som en stor målscorer. Til gengæld er han kilde til evig uro. Han er aggressiv, han udfordre og har god fart. Det er sådan en mand vi kan bruge, hvis vi skal til at spille med 3 mand i front, da han passer sine defensive pligter og er god som første mand i et genpres. Hans afslutningsfærdigheder er slet ikke på niveau med Bashkims, så det er forhåbentligt mere en opgradering i forhold til AK, som nok snart er fortid.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg ser ham heller ikke som en stor målscorer. Til gengæld er han kilde til evig uro. Han er aggressiv, han udfordre og har god fart. Det er sådan en mand vi kan bruge, hvis vi skal til at spille med 3 mand i front, da han passer sine defensive pligter og er god som første mand i et genpres. Hans afslutningsfærdigheder er slet ikke på niveau med Bashkims, så det er forhåbentligt mere en opgradering i forhold til AK, som nok snart er fortid.
                            Enig. Han er er dejlig aggressiv type og faktisk med en rigtig god teknik.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg ser ham heller ikke som en stor målscorer. Til gengæld er han kilde til evig uro. Han er aggressiv, han udfordre og har god fart. Det er sådan en mand vi kan bruge, hvis vi skal til at spille med 3 mand i front, da han passer sine defensive pligter og er god som første mand i et genpres. Hans afslutningsfærdigheder er slet ikke på niveau med Bashkims, så det er forhåbentligt mere en opgradering i forhold til AK, som nok snart er fortid.
                              Enig. Når jeg har set ham spille, har han samtidigt virket til at være en type, der ofte er det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Jeg synes, det er hér han har vist sin uskarphed. De fleste andre ting i spillet gør han ofte rigtigt godt for SønderjyskE. Og jeg vil ti gange hellere have en angriber, som er god til at finde de rigtige positioner, end at have en angriber der er træfsikker, men aldrig er at finde i boksen. For manglen på træfsikkerhed tror jeg er lige så meget et spørgsmål om selvtillid og "tur i den". Det kan han forhåbentligt nemmere finde i OB, hvor han ikke er den der nødvendigvis skal bære offensiven alene og dermed kan bruge færre kræfter på at skulle trække ned i banen og skabe spillet, som forhåbentligt kan betyde, at han har lidt mere overskud og luft til at forbedre sine afslutninger.

                              Comment

                              Working...
                              X