Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stadionoplevelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Haha du er helt væk jo
    Og du er pænt ubehøvlet til tider

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Og du er pænt ubehøvlet til tider
      Det overlever jeg nok at du synes

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

        Det overlever jeg nok at du synes
        Det tænker jeg også

        Comment


          #19
          Jegind afviser ikke at stadion forbedringer kan komme på budget for 2021

          https://fyens.dk/artikel/thorborg-fo...g-med-kommunen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jegind afviser ikke at stadion forbedringer kan komme på budget for 2021

            https://fyens.dk/artikel/thorborg-fo...g-med-kommunen
            Det vil være en overraskelse hvis de kan nosse sig sammen så hurtigt. Men du har jo selv nævnt de er i dialog så hvem ved.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det vil være en overraskelse hvis de kan nosse sig sammen så hurtigt. Men du har jo selv nævnt de er i dialog så hvem ved.
              Af hvad jeg hører er det ikke kun dialog, men reelle forhandlinger(eller hvad det hedder når det er med kommunen) der foregår. Og det har stået på over et stykke tid nu. Så hvem ved. Jeg tror på det, men man ved aldrig med Odense Kommune. Tror ihverfald det bliver en form for sammenskudsgilde

              Comment


                #22
                Jeg kan sagtens se ideen i, at dele det op i etaper, og C-tribunen er nok mest påkrævet, da den nederste halvdel stadig er fra 1941

                Jeg forstår så ikke hvorfor der er problemer med vandforsyningen til feks toiletterne ... udskiftet rørene til større dimensioner og/eller indbyg en trykforøger eller hvad der nu skal til.

                Er det rørene i jorden som er for små/indsnævrede, så er det underdimensioneret fra start, og måske ikke laver så smart, at man kan udskifte rørene uden større grav-arbejde.

                Vælger man at nybygge tribune BCD i etaper, så SKAL det dog gøres som en del af ét stort sammentænkt og sammenhængende projekt og design

                Comment


                  #23
                  Kan godt nok ikke læse den her men ud fra overskriften ser det ud til at Odense Stadion ikke er godkendt til Superliga fodbold fra 2028

                  https://fyens.dk/artikel/bombe-under...ange-millioner

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan godt nok ikke læse den her men ud fra overskriften ser det ud til at Odense Stadion ikke er godkendt til Superliga fodbold fra 2028

                    https://fyens.dk/artikel/bombe-under...ange-millioner
                    Det handler om krav til overdækning - ligenu et c-krav, men bliver formentlig et a-krav i 2028 - og konstruktionen på stadion gør at taget på de forskellige tribuner ikke bare kan forlænges - der skal laves helt ny konstruktion for at kunne bære den øgede vægt.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kan godt nok ikke læse den her men ud fra overskriften ser det ud til at Odense Stadion ikke er godkendt til Superliga fodbold fra 2028

                      https://fyens.dk/artikel/bombe-under...ange-millioner
                      Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg

                      Det handler om krav til overdækning - ligenu et c-krav, men bliver formentlig et a-krav i 2028 - og konstruktionen på stadion gør at taget på de forskellige tribuner ikke bare kan forlænges - der skal laves helt ny konstruktion for at kunne bære den øgede vægt.
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llioner-kroner

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Af hvad jeg hører er det ikke kun dialog, men reelle forhandlinger(eller hvad det hedder når det er med kommunen) der foregår. Og det har stået på over et stykke tid nu. Så hvem ved. Jeg tror på det, men man ved aldrig med Odense Kommune. Tror ihverfald det bliver en form for sammenskudsgilde
                        Husk nu lige på at OB før har været topscorer i sponsorkroner fra kommunen og endda på et tidspunkt havde gavn af hvad der vist var et ulovligt sponsorat og forsøgte at få mere ud af det (det endte vist nærmest i en afgørelse med advokater osv).
                        I fremstiller det tit som at Odense Kommune er anderledes end andre i sin omgang med professionelle fodboldklubber, men det har bestemt, måske især førhen og belært af det nok ikke længere, ikke været til den negative side for OB.
                        Overordnet mener jeg ikke at en kommune skal ombygge noget for et privat selskab, præcis som de heller ikke skal det for en hvilken som helst anden forretning i byen, især ikke hvis alle andre sportsklubber i Odense ikke får ligeværdig adgang til faciliteterne.
                        Det der er relevant for amatørerne skal kommunen helt sikkert hjælpe med, men OSE skal altså klare sig selv, der skal ikke mere "landbrugsstøtte" ind her.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Hvor ville det være dejligt, hvis dette kunne få Thorborg og andre storsponsorer til at købe resten af stadion fra kommunen, rive de tre tribuner ned og bygge det op med lukkede hjørner. Kapacitet 15.000 med mulighed for at udvide med 5-10 tusind, hvis behovet skulle opstå.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                            Hvor ville det være dejligt, hvis dette kunne få Thorborg og andre storsponsorer til at købe resten af stadion fra kommunen, rive de tre tribuner ned og bygge det op med lukkede hjørner. Kapacitet 15.000 med mulighed for at udvide med 5-10 tusind, hvis behovet skulle opstå.
                            Fra 2028 skal alle pladser være overdækkede på de danske stadions. Så noget skal gøres
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                              Hvor ville det være dejligt, hvis dette kunne få Thorborg og andre storsponsorer til at købe resten af stadion fra kommunen, rive de tre tribuner ned og bygge det op med lukkede hjørner. Kapacitet 15.000 med mulighed for at udvide med 5-10 tusind, hvis behovet skulle opstå.
                              Ja så ville det være en anden sag.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Husk nu lige på at OB før har været topscorer i sponsorkroner fra kommunen og endda på et tidspunkt havde gavn af hvad der vist var et ulovligt sponsorat og forsøgte at få mere ud af det (det endte vist nærmest i en afgørelse med advokater osv).
                                I fremstiller det tit som at Odense Kommune er anderledes end andre i sin omgang med professionelle fodboldklubber, men det har bestemt, måske især førhen og belært af det nok ikke længere, ikke været til den negative side for OB.
                                Overordnet mener jeg ikke at en kommune skal ombygge noget for et privat selskab, præcis som de heller ikke skal det for en hvilken som helst anden forretning i byen, især ikke hvis alle andre sportsklubber i Odense ikke får ligeværdig adgang til faciliteterne.
                                Det der er relevant for amatørerne skal kommunen helt sikkert hjælpe med, men OSE skal altså klare sig selv, der skal ikke mere "landbrugsstøtte" ind her.
                                Hvem betalte for din yndlingsklubs stadion i sin tid? Og hvem tror du der betaler for diverse renoveringer mm?
                                Right to Dream ejeren?

                                Comment

                                Working...
                                X