Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stadionoplevelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stadionoplevelse

    Jeg har tidligere været inde på at der selvfølgelig burde være røgforbud på stadion. Det er ikke tidssvarende at der oses løs blandt ikke-rygere.

    Noget andet der slår mig er, at jeg synes der mangler nogle der går rundt på tribunen med forsyninger, så man ikke skal misse kampen ved at stå i kø, eller gå midt i kampen, for at undgå køen.

    Er der andre ting der mangler på stadion?

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg har tidligere været inde på at der selvfølgelig burde være røgforbud på stadion. Det er ikke tidssvarende at der oses løs blandt ikke-rygere.

    Noget andet der slår mig er, at jeg synes der mangler nogle der går rundt på tribunen med forsyninger, så man ikke skal misse kampen ved at stå i kø, eller gå midt i kampen, for at undgå køen.

    Er der andre ting der mangler på stadion?
    Jeg er overvejende enig med dig ang. rygning, men det er ikke et problem for mig at der ryges så lang tid det er go'kendt tobak der ryges. Forsyninger er vel mest øl og vand du tænker på, antager jeg. Dem der havde jobbet før i tiden synes jeg var mere til gene end gavn - det kan jeg sagtens undvære.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg er overvejende enig med dig ang. rygning, men det er ikke et problem for mig at der ryges så lang tid det er go'kendt tobak der ryges. Forsyninger er vel mest øl og vand du tænker på, antager jeg. Dem der havde jobbet før i tiden synes jeg var mere til gene end gavn - det kan jeg sagtens undvære.
      Popcorn, chips, snacks -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Popcorn, chips, snacks -
        Samesame .. jeg synes det virker tungt og generende for flere end det gavner. Det er næsten kun de forreste to rækker på en sektion der har glæde af den service.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Der diskuteres om røgfri stadion:
          https://www.tv2fyn.dk/odense/nyt-for...odense-stadion
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Ingen rygeforbud på Odense Stadion

            https://fyens.dk/artikel/politisk-fl...nses-boldbaner

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ingen rygeforbud på Odense Stadion

              https://fyens.dk/artikel/politisk-fl...nses-boldbaner
              Fint. Luk hjørnerne!
              siden 1887

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ingen rygeforbud på Odense Stadion

                https://fyens.dk/artikel/politisk-fl...nses-boldbaner
                Uambitiøst og gammeldags

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Uambitiøst og gammeldags
                  Hvordan er det uambitiøst og gammeldags at man ikke vil forbyde noget så hjernedødt, som rygning udendørs?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                    Hvordan er det uambitiøst og gammeldags at man ikke vil forbyde noget så hjernedødt, som rygning udendørs?
                    Fordi man generer andre med sin afhængighed og last. Det er simpelthen så naivt og taberagtigt at påstå andet. Tænk at være afhængig af at skulle have en pind i munden med røg i.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Fordi man generer andre med sin afhængighed og last. Det er simpelthen så naivt og taberagtigt at påstå andet. Tænk at være afhængig af at skulle have en pind i munden med røg i.
                      Fuck et nederen liv man må have, hvis ikke der skal mere til at genere en Lad os forbyde benzin- og dieselbiler. Alt andet er uambitiøst og gammeldags. Vedkommende der bliver generet af en ryger udenfor, må fandme have det stramt når vedkommende passerer en bus... Eller - gud forbyde det - skal med toget...

                      P.S. Er ikke afhængig af at have en pind i munden med røg i, som du så tumpet kalder det. Bare lige for at slå det fast
                      P.P.S. Stupiditet generer mig, men derfor synes jeg da ikke du skal slette din bruger...
                      Last edited by Leander; 16-01-2020, 04:43.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                        Fordi man generer andre med sin afhængighed og last. Det er simpelthen så naivt og taberagtigt at påstå andet. Tænk at være afhængig af at skulle have en pind i munden med røg i.
                        Syntes nu jeg er mindre generet af røg end af nogle tåbers ølkast på stadion.

                        Det vil da være helt okay at lave et rygeområde nede bag tribunerne. Det har været tilfældet i mange år i Aalborg.
                        Men jeg syntes ikke det er et større problem
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Fuck et nederen liv man må have, hvis ikke der skal mere til at genere en Lad os forbyde benzin- og dieselbiler. Alt andet er uambitiøst og gammeldags. Vedkommende der bliver generet af en ryger udenfor, må fandme have det stramt når vedkommende passerer en bus... Eller - gud forbyde det - skal med toget...

                          P.S. Er ikke afhængig af at have en pind i munden med røg i, som du så tumpet kalder det. Bare lige for at slå det fast
                          P.P.S. Stupiditet generer mig, men derfor synes jeg da ikke du skal slette din bruger...
                          Hvem har slettet sin bruger? Du kan da selv være dum. Det lader til at røgen har sat sig på din hjerne. Bonderøv

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Hvem har slettet sin bruger? Du kan da selv være dum. Det lader til at røgen har sat sig på din hjerne. Bonderøv
                            Haha du er helt væk jo

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Fordi man generer andre med sin afhængighed og last. Det er simpelthen så naivt og taberagtigt at påstå andet. Tænk at være afhængig af at skulle have en pind i munden med røg i.
                              Lad os samtidig forbyde, at der sælges chips i boderne på stadion. Dem der sidder og larmer med deres chipsposer, irriterer mig noget så grænseløst. Det stikker helt af, når det er nogen, der smasker samtidig. Det skal også være slut med ketchup, remoulade og sennep til pølserne. Når jeg sidder på tribunen, og folk skal gå forbi mig, efter de har været ude og købe noget, og de så ikke kan komme ordentligt forbi, så taber de pølsebakken ned på det tæppe, jeg har over mig. Er du klar over, hvor svært det er at få ketchup af sådan et?

                              Comment

                              Working...
                              X