Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Hyllegaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Helt enig, og en smule ros til JH/MH for rent faktisk at overraske lidt positivt her.
    Der er vidst ikke noget at rose MH for her.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Kan se vi kun har kontrakt med Hylle i små 1½ år endnu. Håber vi er i gang med at forlænge den kontrakt allerede nu. Han har langt oversteget mine forventninger allerede og bevist, at han sagtens kan være med. Måske ikke som fast starter, men så i hvert fald som en giftig joker der passer godt i nogle kampe. Lad os da bare se at få et par år eller tre mere på den kontrakt, jeg tror heller ikke han bliver svær at komme af med, hvis vi vil det en dag, der skal nok være en klub der forelsker sig i hans fart.
      Helt enig. Den skal forlænges. Jeg synes vi ser forbedringer fra halvsæson til halvsæson. Han har selvfølgelig sin fart, men vi ser jo også han timer sine løb kanon. I søndags løb Lieder i nogen offsider imod fcn's høje bagkæde, men Hylle laver det perfekte løb allerede efter kort tid på banen.
      Derudover er han jo også blevet en tæt lille fyr, som man ikke bare puffer ud over sidelinjen efter behag. Tjek eksempelvis lige billede 10 i en billedserie på instagram, hvor lårmusklerne spændes op. Det er han dælme ikke kommet sovende til!
      Han er helt sikkert ambitiøs omkring den chance han har fået og jeg tror at han i Bashkim får en rigtig god læremester i de mangler han har. De minder jo meget om hinanden af statur, men det Bashkim ikke har i Hylles fart har han til gengæld i skudstyrke, teknik og overblik. Altsammen noget Hylle skal forbedre, hvis han vil blive til mere end en giftig indskrifter imod en høj bagkæde.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Helt enig. Den skal forlænges. Jeg synes vi ser forbedringer fra halvsæson til halvsæson. Han har selvfølgelig sin fart, men vi ser jo også han timer sine løb kanon. I søndags løb Lieder i nogen offsider imod fcn's høje bagkæde, men Hylle laver det perfekte løb allerede efter kort tid på banen.
        Derudover er han jo også blevet en tæt lille fyr, som man ikke bare puffer ud over sidelinjen efter behag. Tjek eksempelvis lige billede 10 i en billedserie på instagram, hvor lårmusklerne spændes op. Det er han dælme ikke kommet sovende til!
        Han er helt sikkert ambitiøs omkring den chance han har fået og jeg tror at han i Bashkim får en rigtig god læremester i de mangler han har. De minder jo meget om hinanden af statur, men det Bashkim ikke har i Hylles fart har han til gengæld i skudstyrke, teknik og overblik. Altsammen noget Hylle skal forbedre, hvis han vil blive til mere end en giftig indskrifter imod en høj bagkæde.
        Ja man burde helt klart lave en forlængelse snart så han først udløber i 2025. Det vil helt klart kræve en lønforhøjelse da den nuværende kontrakt nok ikke er kæmpe stor. Men der er stadig stor mulighed for udvikling og videresalg som burde være chancen værd. Jeg tror næppe det varer lange inden vi får den at se

        Comment

        Working...
        X