Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Hyllegaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mikkel Hyllegaard

    Velkommen til

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...danmarksserien

    #2
    Lidt fra Mikkel selv

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...forventninger/

    Comment


      #3
      Dejligt den endelig er officiel. Jeg tror hans fart kan blive rigtig vigtig for os!

      Comment


        #4
        Velkommen til. Fint Med sådan en hurtig angriber i truppen. Man må vel se at han har brug for tid men bringer i hvert fald en spidskompetence vi savner hos vores angribere.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Meget spændende handling, hvis han på et tidspunkt slå igennem i superliga'en er det flot set og handlet. Hvis ikke det lykkes er det alligevel en god og fornuftig chance at have taget.

          Stort velkommen og fedt hvis det lykkes med et gennembrud i OB.

          Comment


            #6
            Altid spændende med en tilgang, og hvis en ung spiller fra Oure kan komme til at bidrage til holdet vil det bare være fantastisk. Vi er så godt besat i angrebet at jeg sagtens kan leve med Hyllegaard som den eneste tilgang der, selv hvis det betyder et tidligere farvel til AK. De lønkroner vil være bedre brugt på andre pladser.

            Comment


              #7
              Vi så MJ, som ikke kunne ret meget andet end at løbe, skabte problemer for flere forsvarer i superligaen. Løber hyllegaard ligeså flot i dybden, så skal han nok blive en gevinst i forhold til sin rolle, som må forventes at være som joker fra bænken. Fedt med en angriber, der har noget de øvrige ikke har. Nu har vi købt både en midtbanespiller og en angriber, som det virker til har andre kompetencer end øvrige spillere i truppen. Det giver muligheder og en snu træner som JM er jeg sikker på får et styrket hold ud af at have flere strenge at spille på. Han har en fin næse for at se, hvornår hver enkelt spiller er bedst at bringe. Selvom hverken hylle eller aron måske er de mest prominente signinger, så er jeg sikker på at de får vigtige roller at spille allerede i foråret.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Vi så MJ, som ikke kunne ret meget andet end at løbe, skabte problemer for flere forsvarer i superligaen. Løber hyllegaard ligeså flot i dybden, så skal han nok blive en gevinst i forhold til sin rolle, som må forventes at være som joker fra bænken. Fedt med en angriber, der har noget de øvrige ikke har. Nu har vi købt både en midtbanespiller og en angriber, som det virker til har andre kompetencer end øvrige spillere i truppen. Det giver muligheder og en snu træner som JM er jeg sikker på får et styrket hold ud af at have flere strenge at spille på. Han har en fin næse for at se, hvornår hver enkelt spiller er bedst at bringe. Selvom hverken hylle eller aron måske er de mest prominente signinger, så er jeg sikker på at de får vigtige roller at spille allerede i foråret.
                Aron gør helt sikkert. Tvivler på at Hyllegaard gør hvis hele truppen er skadesfri. Specielt hvis vi henter en profil i dette vindue som jungletrommerne siger at vi prøver på.
                Så er der altså rigtig rigtig mange bedre spillere han skal forbi bare for at komme i truppen.
                Så mit gæt er at Aron kommer ind omkring start 11ish og Hyllegaard måske får 1-2 udtagelser og en kort debut i bedste tilfælde. Han skal forbedre sig på mange parametre først og vende sig til det profesionelle liv og den store træningsmængde uden at kroppen går i stykker.

                Det bliver også super spændende hvor mange og hvem der kommer til at forlade os.
                Eskesen ligger lige til højrebenet. Helst som udlejning.
                Hvad er planen med Harboe? Man kigger nok først på det til sommer da han er en vigtig mand for U19 som går efter guldet
                AJA ryger nok ud. Ellers havde det sgu været på plads nu. Det modsatte vil efterhånden overraske mig. Kan selvfølgelig også være at sportschefen lige skulle høres inden.
                Salg er selvfølgelig altid muligt men da vi jagter Top 6 med alt vil det overraske mig hvis vi sælger nogen billigt af de bedste 12-15 stykker
                Last edited by fmprOB; 28-12-2019, 23:11.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Aron gør helt sikkert. Tvivler på at Hyllegaard gør hvis hele truppen er skadesfri. Specielt hvis vi henter en profil i dette vindue som jungletrommerne siger at vi prøver på.
                  Så er der altså rigtig rigtig mange bedre spillere han skal forbi bare for at komme i truppen.
                  Så mit gæt er at Aron kommer ind omkring start 11ish og Hyllegaard måske får 1-2 udtagelser og en kort debut i bedste tilfælde. Han skal forbedre sig på mange parametre først og vende sig til det profesionelle liv og den store træningsmængde uden at kroppen går i stykker.

                  Det bliver også super spændende hvor mange og hvem der kommer til at forlade os.
                  Eskesen ligger lige til højrebenet. Helst som udlejning.
                  Hvad er planen med Harboe? Man kigger nok først på det til sommer da han er en vigtig mand for U19 som går efter guldet
                  AJA ryger nok ud. Ellers havde det sgu været på plads nu. Det modsatte vil efterhånden overraske mig. Kan selvfølgelig også være at sportschefen lige skulle høres inden.
                  Salg er selvfølgelig altid muligt men da vi jagter Top 6 med alt vil det overraske mig hvis vi sælger nogen billigt af de bedste 12-15 stykker
                  Det kan være du har ret. Kender ikke hyllegaard så godt, men minder han meget om MJ, så tror jeg der kommer kampe, hvor han foretrækkes i truppem frem for AK. Dels fordi AK snart er fortid og hyllegaard er fremtiden, men også fordi en uhyggelig fart, bare ofte er mere gift for et forsvar sent i kampene, selvom hyllegaard nok er dårligere end alle øvrige OB'ere på alle parametre bortset fra fart.

                  jeg tror også aja og eske ryger (eske lejes ud). Derudover tror jeg at vi sælger greve.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Det kan være du har ret. Kender ikke hyllegaard så godt, men minder han meget om MJ, så tror jeg der kommer kampe, hvor han foretrækkes i truppem frem for AK. Dels fordi AK snart er fortid og hyllegaard er fremtiden, men også fordi en uhyggelig fart, bare ofte er mere gift for et forsvar sent i kampene, selvom hyllegaard nok er dårligere end alle øvrige OB'ere på alle parametre bortset fra fart.

                    jeg tror også aja og eske ryger (eske lejes ud). Derudover tror jeg at vi sælger greve.
                    Der kan blive tale om salg af mange forskellige. Oplagte salgs emner af forskellige årsager.
                    Baskim
                    Tverskov
                    Greve
                    Barrett
                    Ryan
                    Derudover forsvinder der en håndfuld til sommer senest.
                    Der skal nyt blod til truppen for at udvikle den. De unge der ikke får spilletid skal ud til mindre klubber og genstartes.

                    Comment


                      #11
                      Vi har haft en snak med Mikkel Hyllegaard om hans nye tilværelse som professionel fodboldspiller, hans rolle på holdet, osv.

                      http://obstruktion.dk/mikkel-hyllega...m-superligaen/

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har haft en snak med Mikkel Hyllegaard om hans nye tilværelse som professionel fodboldspiller, hans rolle på holdet, osv.

                        http://obstruktion.dk/mikkel-hyllega...m-superligaen/
                        Mange tak! Lyder som en rigtig sympatisk fyr.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi har haft en snak med Mikkel Hyllegaard om hans nye tilværelse som professionel fodboldspiller, hans rolle på holdet, osv.

                          http://obstruktion.dk/mikkel-hyllega...m-superligaen/
                          Han kender sin rolle må man sige. Han bliver spændende at følge

                          Comment


                            #14
                            Vi har snakket lidt med Mikkel Hyllegaard om hans seneste mål mod Horsens og hans rolle som indskifter.

                            http://obstruktion.dk/hyllegaard-har...r-med-baenken/

                            Comment


                              #15
                              Det mål er ekstremt høj klasse! Han tryner solo 3 spillere og laver et klasse mål på en ellers lidt for optimistisk bold.

                              Comment

                              Working...
                              X