Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Hyllegaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Il Corvo
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

    Synes der er behov for lidt nuancer. Er helt enig i, at Jebalis tre mål er langt fra godt nok. Men hvis vi kun vurderer på hans måltotal og vurderer Hyllegaard som bedre på den baggrund, så må vi også kunne konkludere, at Troels Kløve er en bedre angriber end dem begge med hans 5 mål i denne sæson. Det holder ikke.

    Hyllegaard og Jebali bidrager med vidt forskellige ting. Selvfølgelig er forventningerne større til Jebali. Og det med rette. Men jeg synes, at vores træner for tiden er god til at anvende de forskellige kompetencer, vi har fordelt rundt på vores angribere. Hyllegaards kompetencer er især anvendelige senere henne i kampe, hvor modstanderne er lidt trætte som kan påvirke koncentrationsniveauet og forårsage svigtende markeringer og positioneringer. Som hans evner er lige nu, så ser jeg dem ikke super anvendelige fra start medmindre vi regner med at få en masse plads at løbe på, hvilket ikke er i overensstemmelse med vores ønske om at være på bolden meget og selv stå højt på banen.

    Så lige nu synes jeg bestemt ikke han bør starte inde, hvis man skal være meget pragmatisk rent taktisk, som jeg fornemmer, at vores træner er. Og den tilgang har han rimeligt fin succes med lige for tiden. :)
    Og Svendsen bidrager med det samme som Jebali, dog med højere intensitet, mere press og mere slutprodukt!
    Hyllegårds speed er så voldsom at han bør starte hvis han ellers har niveau, han kører om nogen forsvarerne trætte og han viser igen og igen i dag at han ikke behøver trætte modstandere for at komme helt fri qua hans speed! Han er virkelig en interessant spiller, og jeg synes de mål han har lavet indtil nu, viser at hans potentiale er enormt!

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jo deet. Fenger må jo være skadet så..
    Fenger fik en mulig hjernerystelse til træningen igår.

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Lieder bliver sgu aldrig klar...... han bliver fast starter hver morgen nede hos lægestaben. Han er godt nok skidt scoutet....
    Jeg forstår godt man hentede Lieder, og han bessidder nogle andre kompetancer og en anden stil end de andre, og kan blive værdifuld mod stærkere modstandere. Han kunne også være interessant samme med Hyllegård!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Han starter inde i dag
    Jo deet. Fenger må jo være skadet så..

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Han ligner også en der bruger lidt timer i styrkerummet. Om han nogensinde bliver fast starter i OB er jeg i tvivl om.. Men den rolle han har nu passer rigtigt godt ind i planerne
    Han starter inde i dag

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

    Det burde han, han har brugt 222 minutter på 3 mål, det sidste især imponerende, Jebali har brugt 1141 minutter på samme antal. Hyllegård lægger på og er 21, Jebali....
    Jeg var skeptisk og troede han var en lotto kupon, der er foreløbigt 4 tal rigtige på den kupon og trækningen er stadig igang!
    Synes der er behov for lidt nuancer. Er helt enig i, at Jebalis tre mål er langt fra godt nok. Men hvis vi kun vurderer på hans måltotal og vurderer Hyllegaard som bedre på den baggrund, så må vi også kunne konkludere, at Troels Kløve er en bedre angriber end dem begge med hans 5 mål i denne sæson. Det holder ikke.

    Hyllegaard og Jebali bidrager med vidt forskellige ting. Selvfølgelig er forventningerne større til Jebali. Og det med rette. Men jeg synes, at vores træner for tiden er god til at anvende de forskellige kompetencer, vi har fordelt rundt på vores angribere. Hyllegaards kompetencer er især anvendelige senere henne i kampe, hvor modstanderne er lidt trætte som kan påvirke koncentrationsniveauet og forårsage svigtende markeringer og positioneringer. Som hans evner er lige nu, så ser jeg dem ikke super anvendelige fra start medmindre vi regner med at få en masse plads at løbe på, hvilket ikke er i overensstemmelse med vores ønske om at være på bolden meget og selv stå højt på banen.

    Så lige nu synes jeg bestemt ikke han bør starte inde, hvis man skal være meget pragmatisk rent taktisk, som jeg fornemmer, at vores træner er. Og den tilgang har han rimeligt fin succes med lige for tiden. :)

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Lieder bliver sgu aldrig klar...... han bliver fast starter hver morgen nede hos lægestaben. Han er godt nok skidt scoutet....
    Selv hvis han bliver klar, så der det et dumt køb. Det er naturligvis belejligt for ham at konen er i Odense. Men vi skal ikke sammensætte et hold af folk der er i Odense fordi det er let, eller fordi det er højest mulig hylde. Hvor er ambitionerne i vires indkøb? De matcher ikke målsætningen og har ikke gjort det længe.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se.. Det har været 3 snedige mål. Men lad os se hvad der sker i den nye sæson når Lieder bliver klar. Så bliver vejen endnu længere til spilletid
    Lieder bliver sgu aldrig klar...... han bliver fast starter hver morgen nede hos lægestaben. Han er godt nok skidt scoutet....

    Leave a comment:


  • Coach
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se.. Det har været 3 snedige mål. Men lad os se hvad der sker i den nye sæson når Lieder bliver klar. Så bliver vejen endnu længere til spilletid
    I så fald er der ingen retfærdighed til. En ligegyldig hollænder uden noget nævneværdigt CV.

    Ud med Lieder...skulle aldrig have været hentet.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se.. Det har været 3 snedige mål. Men lad os se hvad der sker i den nye sæson når Lieder bliver klar. Så bliver vejen endnu længere til spilletid
    Det har været nogle fede mål han har scoret. Det er jo ikke nogle chancer hvor man bare forventer der bliver mål. Han er virkelig skarp foran kassen må man sige.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

    Det burde han, han har brugt 222 minutter på 3 mål, det sidste især imponerende, Jebali har brugt 1141 minutter på samme antal. Hyllegård lægger på og er 21, Jebali....
    Jeg var skeptisk og troede han var en lotto kupon, der er foreløbigt 4 tal rigtige på den kupon og trækningen er stadig igang!
    Vi må se.. Det har været 3 snedige mål. Men lad os se hvad der sker i den nye sæson når Lieder bliver klar. Så bliver vejen endnu længere til spilletid

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Tænkte nøjagtigt det samme da jeg så ham i torsdags. Har han ikke fået muskler på rekord tid?
    Jo det tror jeg han har. Vil da også give mening at sådan en ung gut brugte en lang pause på at få lidt muskler. Det pynter på ham

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Om han nogensinde bliver fast starter i OB er jeg i tvivl om..
    Det burde han, han har brugt 222 minutter på 3 mål, det sidste især imponerende, Jebali har brugt 1141 minutter på samme antal. Hyllegård lægger på og er 21, Jebali....
    Jeg var skeptisk og troede han var en lotto kupon, der er foreløbigt 4 tal rigtige på den kupon og trækningen er stadig igang!

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Hyllegaard har virkelig bygget på, fået længere dupper på støvlerne, så han ikke hele tiden skøjter rundt, og så har han fået meget mere kraft og præcision i sine skud, fortsætter han så vil han blive meget spændende at følge.
    Ja noget tyder på at flere af de unge virkelig har udnyttet coronapausen til at flytte sig. Hylle navigere meget bedre rundt på banen. Han er måske stadig lidt klejn og usynlig meget af sin tid på banen, men han kommer til chancerne nu og når han gør det, så er jeg vild med at han rammer målet hver gang.
    At han gør sig gældende gør os også bøvlede at spille imod. Fenger er et farligt skur, som er duelstærk. Ham skifter vi ofte med en Hylle, som lure i ryggen på forsvaret og kan løbe fra alle, når chancen byder sig. Det er svært at forholde sig til og det tror jeg Horsens kan skrive under på, selvom det dog godt nok ikke lige var Fenger han byttede med i det tilfælde. Jeg ser ham heller ikke som starter for OB endnu, men han har helt sikkert udviklet sig, så fortsætter det skal jeg ikke afvise det kan ske en dag

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Han ligner også en der bruger lidt timer i styrkerummet. Om han nogensinde bliver fast starter i OB er jeg i tvivl om.. Men den rolle han har nu passer rigtigt godt ind i planerne
    Tænkte nøjagtigt det samme da jeg så ham i torsdags. Har han ikke fået muskler på rekord tid?

    Leave a comment:

Working...
X