Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Bashkim. God kamp, to mål.

    Forsvaret var ringe. Høegh er halvvejs involveret i to af AABs mål, AMC sejlede rundt, Diarra havde store placeringsvanskeligheder, det var kun Ruud der til nøds kunne være sin indsats bekendt. (Og både Diarra og Høegh kunne have fået rødt. Diarras var i hvert fald helt oplagt.)

    Schoop spillede en hæderlig kamp, han har dog (for) mange fejlafleveringer. Spelmann kæmper godt, men er stadig for flagrende. Ari spillede en hæderlig kamp, synes jeg. Emil startede godt, men forsvandt ret hurtigt ud af kampen. Mos var stort set usynlig. Vi spiller som sådan absolut ikke nogen prangende kamp, men gav alligevel de (nok) kommende mestre god fight og kamp. De var bare bedre og især skarpere.
    Jeg er med Høegh tabte en hovedstødsduel ved det første mål, men hvad var det for et mål han ellers var impliceret i?

    Comment


      #17
      Spellman
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #18
        AMC.

        Gang på gang bliver han udtaget. Det i sig selv er nok for mig. At vi ikke kan se, hvad AMC bidrager med, er grunden til at vi ikke er superligatrænere.
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Jeg er med Høegh tabte en hovedstødsduel ved det første mål, men hvad var det for et mål han ellers var impliceret i?
          Du har ret. Det var målet til 2-2, men det er AMC der slipper AABs målscorer.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Du har ret. Det var målet til 2-2, men det er AMC der slipper AABs målscorer.
            Hvorfor jeg har svært ved at se, at DH skulle være "halvvejs involveret" i nogen af de mål som AaB scorer. En tabt hovedstødsduel er altid en risiko uanset hvor dygtig en forsvarsspiller man er, hvorfor den ansvarlige for, at det blev en farlig situation, efter min mening, kun kan være én person: Den person, der står på mellemhånd og slet ikke holder øje med sin direkte modstander; hvilket er en basal og fatal fejl, som man bare ikke må begå som forsvarsspiller, for så koster det.

            AMC sov i 2 tilfælde og det gav mål til AaB. At Høegh også var usikker tilskriver jeg, at han spiller sammen med en anfører, der på ingen måder lærer ordentligt fra sig, men i stedet slår håbløst ud med armene, selv når det er ham selv, der har begået fejlene.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment

            Working...
            X