Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Historier fra Miraklet i Madrid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Historier fra Miraklet i Madrid

    Det har været en træg, træg mandag her. Så jeg har brug for at se fire dage frem og 25 år tilbage. Derfor har jeg skrevet min historie om Miraklet i Madrid i min anbefaling af fredagens jubilæumsfejring. En historie, der udspiller på Bernabeu og en storebæltsfærge: http://www.thisisodense.dk/da/3853/miraklet-i-madrid-25-aar

    Et lille udpluk:

    "På skærmen danser den hvidklædte overmagt rundt i rytmiske pulsslag - rene og ubesmittede af det mudder, der hører til en arbejdersport i december. Kongens udvalgte - Laudrup, Enrique, Redondo, Amavisca. Navne så elegante som evnerne. Verdens bedste fodboldhold og 50.000 forvænte spaniere sætter scenen på Santiago Bernabeu."

    Men hvad er jeres historier? Hvad husker I fra den aften for 25 år siden?

    Last edited by B(ob); 02-12-2019, 23:40.

    #2
    Jeg kan ikke få linket til at virke?!
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
      Jeg kan ikke få linket til at virke?!
      Jeg har lige justeret. Nu skulle det fungere :)

      Comment


        #4
        Leif var da ansat på Ekstra Bladet i 1994? Det må næsten have været Niels Abildtrup, som har været opfinder af begrebet.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
          Leif var da ansat på Ekstra Bladet i 1994? Det må næsten have været Niels Abildtrup, som har været opfinder af begrebet.
          du har helt ret, jeg huskede galt.

          Comment


            #6
            På det tidspunkt var min far flyttet i et rækkehus, som jeg kun har svage minder om, men jeg husker alligevel præcis hvor jeg sad da Bisgaard scorede.

            Følelsen som jeg husker det var decideret chok, og et øjeblik var jeg i tvivl om det var virkeligt det jeg så. Jeg husker ikke at jeg jublede, for virkede slet ikke muligt det jeg havde set.

            Det har efterfølgende været vildt at se OB vinde over Villareal, Hertha Berlin eller vinde pokalfinaler, men det kommer bare ikke op på samme niveau de følelser den kamp frembragte.

            Comment


              #7
              For 25 år siden sad jeg og min bror sammen med vores forældre og så Miraklet udfolde sig, og jublen var så stor, at vi rendte hele huset rundt, som var Nu Det Jul Igen, og bagefter åbnede vi hoveddøren og skreg vores glæde ud til hele nabolaget.

              Jeg vil resten af i dag rende rundt i min nyindkøbte Miraklet i Madrid OB trøje.

              Glædelig Mirakel-dag til alle Striwet!

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #8
                Var ikke med i 94 men til mindst i aften på Kick Off Sportspub. Det var en fin arrangement med videohilser fra Alphonse Tchami og god atmosfære.
                Helt vild at se kampen. De løb ja soler sort, forsvarede høj disciplineret i første halvleg og overtog og pressede Real til dels i anden halvleg.
                Fedt! Fedt! Fedt!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment

                Working...
                X