Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD HORSENS-OB den 1.dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Jeg håber al den snak om den glimrende trup, Jesper Hansens flotte arbejde og JM’s nærmest mestertræneragtige kompetencer forstummer. Vi er stadig langt fra det OB jeg forventer.
    Heldigvis har vi 26 points så alle muligheder er åbne. JM skuffer pt. havde forventninger til at han kunne styrke holdet mental.

    Comment


      Jeg har ikke set ​kampen i dag, så kan ikke lave en nedtakttråd. Men jeg kan fornemme at det har været rigtig skidt. Det har vi set en del gange i denne sæson. Overordnet set, så har OB ikke spillertruppen til top 6. Men budgettet er til det. Pengene bliver brugt forkert

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Jeg har ikke set.kampen i dag, så kan ikke lave en nedtakttråd. Men jeg kan fornemme at det har været rigtig skidt. Det har vi set en del gange i denne sæson
        Du kan være heldig ikke at have set lortet. Det var elendigt og pivringe.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Enig.
          Vi spillede flot og energisk sidste sæson med vores 3-5-2. Men nu virker det idéforladt og hjælpløs og vi starter kampen først efter 60 minutter da vi kommer bagud. Og så viser vi en dum fejl efter den anden, misforståelser, idiotiske boldtab. Det er, det er så skuffende. Vi smider den håbefulde stemning om fremgang og bedre tider væk.
          Kan kun håbe at det hjælper at vi spiller i de Mirakel-trøjer mod AaB. Måske spillerne tager sig sammen. Hele holdet skulle komme til event på Kick Off Sportpub den 6.12. og se Berbabeu-kampen der sammen med os. Så må de forstå for hvilken klub og i hvilke trøjer de løber på banen!
          Uden at have set kampen i dag, så tror jeg virkelig, at vi har lidt under, at vi ikke sætter vores wingbacks i scene som vi gjorde i sidste sæson. Jeg har nævnt det et par gange her på forum, at vi i en del kampe i den her sæson ender med at spille den op gennem midten, hvilket ikke duer mod hold, der står kompakt. Og der har vi savnet en in-form Barrett og ikke mindst Ryan til at give vores offensive spil mere bredde. Oli Lund er alt for svingende, og Kløve duer naturligvis heller ikke på en wingback. På venstrebacken har vi også kørt med Oli Lund nogle gange, da Barrett blev sat af, og Madu har været skadet. Apropos skader, så er vi blevet ramt rigtig hårdt i den her sæson, og det udstiller vores manglende bredde, især i forsvaret.

          Jeg er også enig i, at det ikke har været holdbart at have både Jebali, Bashkim og Sander på banen samtidig, men kunne det måske gå med en 5-2-1-2, hvor Jebali er lige bag Sander og Bashkim? Det er måske lidt for fantasifuldt, for det er nok ikke langtidsholdbart alligevel. Det bedste ville være at Jebali spillede midtbane, men det ville kræve en disciplin, jeg ikke tror at han har. Han er lidt en luksusspiller som Rasmus Jönsson eller Andreas Johansson i sin tid, men jeg synes også, at rugbrødspillere alene ikke kan rykke klubben fremad. Der skal lidt magi til, hvilket Jebali har - hvordan balancen mellem hårdt arbejde og luksusspillere skal være, er heldigt for mig, op til JM selv.

          Comment


            Kampe i sæsonen, hvor vi har været bagud og fået point: 0 (9 nederlag inkl pokal)
            Kampe i sæsonen, hvor vi har været foran og tabt: 4

            Man må konstatere, at rygraden i holdet er væk. Det er vind eller forsvind imod AaB, men jeg kan slet ikke se os vinde den kamp, som vi spiller pt. Og derefter hedder den Parken og BIF. Med andre ord stor sandsynlighed for, at vi kommer til at ramme seks kampe i streg uden sejr. Og det er bare ikke nok til top 6.

            Comment


              Med Ryan på bænken i dag er der måske lys forude, for jeg er helt enig i, at vi slet ikke har fungeret med den del af spillet i de sidste mange kampe. Det var én af nøglerne sidste år og må meget gerne blive et ekstra offensivt værktøj igen!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                SFÅ, vil naturligvis omtale ham som helten der var meget uheldig under ekstrem dårlige arbejdsforhold. SFÅ vil ikke se på at andre for samme beløb nok havde gjort os til en fast del at top 6.mange spildte år - suk
                Mon ikke også forgængerne har en stor skyld for at det har været så elendigt under JH, det har ihvertfald været en flittig brugt undskyldning.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

                  Uden at have set kampen i dag, så tror jeg virkelig, at vi har lidt under, at vi ikke sætter vores wingbacks i scene som vi gjorde i sidste sæson. Jeg har nævnt det et par gange her på forum, at vi i en del kampe i den her sæson ender med at spille den op gennem midten, hvilket ikke duer mod hold, der står kompakt. Og der har vi savnet en in-form Barrett og ikke mindst Ryan til at give vores offensive spil mere bredde. Oli Lund er alt for svingende, og Kløve duer naturligvis heller ikke på en wingback. På venstrebacken har vi også kørt med Oli Lund nogle gange, da Barrett blev sat af, og Madu har været skadet. Apropos skader, så er vi blevet ramt rigtig hårdt i den her sæson, og det udstiller vores manglende bredde, især i forsvaret.

                  Jeg er også enig i, at det ikke har været holdbart at have både Jebali, Bashkim og Sander på banen samtidig, men kunne det måske gå med en 5-2-1-2, hvor Jebali er lige bag Sander og Bashkim? Det er måske lidt for fantasifuldt, for det er nok ikke langtidsholdbart alligevel. Det bedste ville være at Jebali spillede midtbane, men det ville kræve en disciplin, jeg ikke tror at han har. Han er lidt en luksusspiller som Rasmus Jönsson eller Andreas Johansson i sin tid, men jeg synes også, at rugbrødspillere alene ikke kan rykke klubben fremad. Der skal lidt magi til, hvilket Jebali har - hvordan balancen mellem hårdt arbejde og luksusspillere skal være, er heldigt for mig, op til JM selv.
                  Enig i mange ting du skriver. Især den med den 5-2-1-2 ( eller 3-4-1-2). Men synes Jebali viser sig ikke soml uksusspiller. Han var bedste mand mod FCM og også i dag hvor han gik forrest at vise modstand mod Horsebs fysiske tilgang til kampen, havde flere gode bolderobringer og man kunne se flere gange hvir han havde de helt rigtige ideer at skabe noget men medspillere gik ikke med.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

                    Uden at have set kampen i dag, så tror jeg virkelig, at vi har lidt under, at vi ikke sætter vores wingbacks i scene som vi gjorde i sidste sæson. Jeg har nævnt det et par gange her på forum, at vi i en del kampe i den her sæson ender med at spille den op gennem midten, hvilket ikke duer mod hold, der står kompakt. Og der har vi savnet en in-form Barrett og ikke mindst Ryan til at give vores offensive spil mere bredde. Oli Lund er alt for svingende, og Kløve duer naturligvis heller ikke på en wingback. På venstrebacken har vi også kørt med Oli Lund nogle gange, da Barrett blev sat af, og Madu har været skadet. Apropos skader, så er vi blevet ramt rigtig hårdt i den her sæson, og det udstiller vores manglende bredde, især i forsvaret.

                    Jeg er også enig i, at det ikke har været holdbart at have både Jebali, Bashkim og Sander på banen samtidig, men kunne det måske gå med en 5-2-1-2, hvor Jebali er lige bag Sander og Bashkim? Det er måske lidt for fantasifuldt, for det er nok ikke langtidsholdbart alligevel. Det bedste ville være at Jebali spillede midtbane, men det ville kræve en disciplin, jeg ikke tror at han har. Han er lidt en luksusspiller som Rasmus Jönsson eller Andreas Johansson i sin tid, men jeg synes også, at rugbrødspillere alene ikke kan rykke klubben fremad. Der skal lidt magi til, hvilket Jebali har - hvordan balancen mellem hårdt arbejde og luksusspillere skal være, er heldigt for mig, op til JM selv.
                    Kan ikke være enig
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Esbjerg udligner. Håber de kan holde det.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Esbjerg udligner. Håber de kan holde det.
                        Pis. Lorte-weekend.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Jeg kan ikke genkende, at OB skulle underpræstere groft. Vi ligger på en 6. plads i budget, på niveau med AaB og FCN. Vi ligger på en delt 6. plads. Der har ikke været nogle andre hold der har været fast inventar i top 6 de sidste 5 år, fraset de pengetunge, af hvad jeg kan huske. OB har vel præsteret ca. som forventet de sidste 1 1/2 sæson og under forventet under Kent.

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bbernes-budget

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Enig i mange ting du skriver. Især den med den 5-2-1-2 ( eller 3-4-1-2). Men synes Jebali viser sig ikke soml uksusspiller. Han var bedste mand mod FCM og også i dag hvor han gik forrest at vise modstand mod Horsebs fysiske tilgang til kampen, havde flere gode bolderobringer og man kunne se flere gange hvir han havde de helt rigtige ideer at skabe noget men medspillere gik ikke med.
                            Tag ikke fejl, jeg kan godt lide Jebali som spillertype! Og jeg har desværre ikke haft mulighed for at se kampen i dag, og kunne kun se 1. halvleg af FCM-kampen, så sidst jeg har set en hel kamp var Lyngby-kampen. Hvis Jebali har lagt yderligere på sit teamwork og sin arbejdsindsats, så kan den der 5-2-1-2/3-4-1-2 jeg talte om, måske blive til virkelighed?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

                              Tag ikke fejl, jeg kan godt lide Jebali som spillertype! Og jeg har desværre ikke haft mulighed for at se kampen i dag, og kunne kun se 1. halvleg af FCM-kampen, så sidst jeg har set en hel kamp var Lyngby-kampen. Hvis Jebali har lagt yderligere på sit teamwork og sin arbejdsindsats, så kan den der 5-2-1-2/3-4-1-2 jeg talte om, måske blive til virkelighed?
                              Synes Jebali steppede op meget de sidste to kampe.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Synes Jebali steppede op meget de sidste to kampe.
                                Jebali er som et fremmedlegeme på det her OB hold. Han er den her Barlotelli type som er gift for alle hold.

                                Comment

                                Working...
                                X