Oprindeligt indsendt af ForzaLazio
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt OB - FCM
Collapse
X
-
-
Altså, forventer I at Oliver Lund skal agere både defensiv, samt mål og assists i den anden ende? Som I selv er inde på, så er manden altså ikke Ronaldo. Hvis resten af holdet, især midtbanen, var lidt bedre, så kunne han måske også have lidt mere overskud til at komme med frem. Når hele holdet spiller mere eller mindre under niveau, så er jeg tilfreds med at vores højre back leverer defensivt og med udtryk. Derfor var han én af de bedste i går. Jeg synes, at I skal hænge nogle af de andre spillere ud for at koste enormt meget. Bl.a. Opondo
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægAltså, forventer I at Oliver Lund skal agere både defensiv, samt mål og assists i den anden ende? Som I selv er inde på, så er manden altså ikke Ronaldo. Hvis resten af holdet, især midtbanen, var lidt bedre, så kunne han måske også have lidt mere overskud til at komme med frem. Når hele holdet spiller mere eller mindre under niveau, så er jeg tilfreds med at vores højre back leverer defensivt og med udtryk. Derfor var han én af de bedste i går. Jeg synes, at I skal hænge nogle af de andre spillere ud for at koste enormt meget. Bl.a. Opondo
Comment
-
Nej nej nej. Ja, lige det med hjørne er fuldstændig håbløst. Men det var flere der spillede sløjt dér. Ja, en wingback skal komme med frem. Men midtbanen mistede jo bolden inden nogen kunne komme en millimeter frem. Og Barrett er så elendig defensivt, at FCM scorer 2 mål i hans side. Prøv at spille en wingback hvor du både skal være med fremme og tilbage. Man ville ligge og brække sig efter 5 min. Ja Barrett kommer med frem, men er så elendig forsvarsmæssigt - og det var vel også derfor OL slog ham af tidligere på året, hvor OL spillede helt fantastisk. Det gik faktisk ned ad bakke for OL da han blev smidt rundt på flere andre positioner. På venstre side var han boss.
er der i øvrigt nogle der ved noget om Ryan? Det er vek ikke normalt at man er ude 2 måneder med en fiberskade?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægNej nej nej. Ja, lige det med hjørne er fuldstændig håbløst. Men det var flere der spillede sløjt dér. Ja, en wingback skal komme med frem. Men midtbanen mistede jo bolden inden nogen kunne komme en millimeter frem. Og Barrett er så elendig defensivt, at FCM scorer 2 mål i hans side. Prøv at spille en wingback hvor du både skal være med fremme og tilbage. Man ville ligge og brække sig efter 5 min. Ja Barrett kommer med frem, men er så elendig forsvarsmæssigt - og det var vel også derfor OL slog ham af tidligere på året, hvor OL spillede helt fantastisk. Det gik faktisk ned ad bakke for OL da han blev smidt rundt på flere andre positioner. På venstre side var han boss.
er der i øvrigt nogle der ved noget om Ryan? Det er vek ikke normalt at man er ude 2 måneder med en fiberskade?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvordan får du Barret til at være skyldig i de to mål?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Han er indirekte involveret, da han placerer sig dårligt forsvarsmæssigt og ikke kan tackle. Jeg skriver ikke at han direkte er skyld i målet. Men venstre side sejler, bl.a. p.g.a. ham. Jeg vil gætte på at kantforsvareren i 3 mands forsvaret gerne vil have Oliver Lund foran sig. Det ville jeg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Han er indirekte involveret, da han placerer sig dårligt forsvarsmæssigt og ikke kan tackle. Jeg skriver ikke at han direkte er skyld i målet. Men venstre side sejler, bl.a. p.g.a. ham. Jeg vil gætte på at kantforsvareren i 3 mands forsvaret gerne vil have Oliver Lund foran sig. Det ville jeg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Barret spillede bestemt ikke en god kamp, men resaten af forsvaret sejler jo også slemt ved de to mål Marco er vel rundtosset endnu og Tverskov laver atter en alibi opdækning inde foran mål .
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægVi er enige i mange ting. Der mangler kvalitet i truppen, det tror jeg at vi er enige om
Mvh pnl
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Det positive er, at manglerne må være så tydelige også for træner og gammel eller ny sportsdirektør, at de bliver nødt til at udbedre problemet i vinterens vindue. Det må blive spændende.
Mvh pnl
Comment
Comment