Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 25.11.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er fint at vi har en træner som udtaler sig direkt, ærligt og kan indrømme en fejldisponering i sted af altid spille det samme "forbandet-kort".
    Enig, det er meget klædeligt. Det er ikke et svaghedstegn for en træner at sige, at han har lavet en fejl, det giver bare mig en vished om, at han har selvindsigt og hele tiden evaluerer sine beslutninger, så kan jeg sagtens tro på, at det bliver bedre. Hvorimod en træner som Kent Nielsen der aldrig kom med nogle indrømmelser, og fastholdte spillere i tvivlsomme roller, der bliver det lidt svært nogle gange at overbevise sig selv om, at det nok skal blive bedre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Enig, det er meget klædeligt. Det er ikke et svaghedstegn for en træner at sige, at han har lavet en fejl, det giver bare mig en vished om, at han har selvindsigt og hele tiden evaluerer sine beslutninger, så kan jeg sagtens tro på, at det bliver bedre. Hvorimod en træner som Kent Nielsen der aldrig kom med nogle indrømmelser, og fastholdte spillere i tvivlsomme roller, der bliver det lidt svært nogle gange at overbevise sig selv om, at det nok skal blive bedre.
      Lige præcis.
      Og hvis vi kan se noget god i kampen så er det vel at Jebali er ved at komme i gang.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Det eneste positive i dagens kamp er, at risikoen for at ulidelige FCK vinder DM-guld hele tiden aftager.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Det eneste positive i dagens kamp er, at risikoen for at ulidelige FCK vinder DM-guld hele tiden aftager.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jebali blev også valgt som bedste OB`er. Men jeg er enig
            Jebali var klart bedste mand i dag, der kom ideer offensivt da han kom ind.

            Opondo var igen i dag stinkende ringe og havde vel ikke en eneste fremadrettet aflevering. Nurhh han er ringe på bolden .



            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Det eneste positive i dagens kamp er, at risikoen for at ulidelige FCK vinder DM-guld hele tiden aftager.
              Fordi det er så fedt at Herning/Ikast vinder?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det eneste positive i dagens kamp er, at risikoen for at ulidelige FCK vinder DM-guld hele tiden aftager.
                De var som sædvanlig heldige mod Hobro. Bliver så sur over pigerne Fischer og Falk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Jebali var klart bedste mand i dag, der kom ideer offensivt da han kom ind.

                  Opondo var igen i dag stinkende ringe og havde vel ikke en eneste fremadrettet aflevering. Nurhh han er ringe på bolden .



                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Fordi det er så fedt at Herning/Ikast vinder?
                  Ja det kommer godt nok også bag på mig at han ikke kan mere med kuglen. Fysisk skuffer han mig også. Han lignede en der kunne dominere. Det gør han slet ikke. Har meget meget svært ved at se ham fast på et Top 6 hold. Der skal godt nok ske en udvikling før han er brugbar


                  Nej det er sgu da bare endnu værre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Fordi det er så fedt at Herning/Ikast vinder?
                    Det er bedre.

                    Comment

                    Working...
                    X