Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 25.11.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vi har svært ved at fastholde bolden, når vi har den, magter slet ikke at presse igen, som FCM kan.

    Synes godt nok FCM lykkes fint med 1-2 etc., hvor i mod vi sjældent formår at sætte tre afleveringer sammen, og derfor kommer til at løbe i røven af dem hele tiden

    Comment


      #17
      De der stærke afrikanere har bare så meget kraft i deres skud.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #18
        Pis!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Suk...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Klasseforskel desværre. Velsagtens noget af det ringeste vi har leveret i sæsonen.

            Comment


              #21
              fuck hvor er det ringe forsvarsspil....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #22
                Nu begynder jeg at tro på vi bliver nummer otte som jeg forudså da sæsonen startede. Lidt kedeligt fordi jeg efterhånden troede bi ville blive 5-6

                Comment


                  #23
                  Opondo, Drachmann og Frøkjær på midtbanen - og mod FCM. Det skal gå helt galt.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Marco er helt væk i dag...
                    Han ser dumt ud igen der.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Vi er og bliver et lortehold. 1 god spiller og 2-3 semigode...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Klasseforskel desværre. Velsagtens noget af det ringeste vi har leveret i sæsonen.
                        lyngby var det damme, her er modstanderen bar klasser over LFC

                        Comment


                          #27
                          Hvorfor fuck skal han genstulere op til OB fansene sådan ved det mål. ? Obs Oans har da overhovedet ikke været efter ham

                          Comment


                            #28
                            Er der gået noget forud siden Mabil lige skulle håne RMN efter scoringen, eller er han bare et dumt svin?

                            Comment


                              #29
                              Frøkjær er overhovedet ikke god nok endnu. Det samme kan siges om Opondo.

                              Generelt synes jeg vi har været meget låst i vores spil.
                              Jeg havde skiftet system for lang tid siden. Ramon og JT burde sagtens kunne danne et stærkt stopperpar. Træls han blev skadet, han er nok vores vigtigste mand...

                              Comment


                                #30
                                Håne dem? Han har lige knaldet en bold i kassen og “slår så bare lige en frelser” - ren fejring, og ikke en decideret hån, i min verden.

                                Comment

                                Working...
                                X