Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt AGF - OB (pokal)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt AGF - OB (pokal)

    En elendig kamp, hvor det mindst ringe hold vandt kampen.

    Det hænder at OB spiller disse ringe kampe. Det er sket nogle gange nu, hvor niveauet er virkelig lavt.

    Forsvaret står får langt tilbage og midtbanen er for tynd. Der kommer er stort hul mellem dem, og så taber vi disse kampe.

    Jeg gentager: Vi mangler en power-midtbanespiller med kvalitet

    Karakterer, som afspejler at OB spiller en rigtig dårlig kamp, og taber.

    Mandé 8
    AK 7
    Leeuwin 7
    Tverskov 7
    Juul 7
    O.Lund 7
    Opondo 5
    JJT 5
    Drachmann 6
    Svendsen 6
    Jebali 5

    ​​​​​Bashkim 5
    Greve 5
    Frøkjær 5
    ​​​​

    #2
    Og tadaaaaaaaaaa .... JJT er skadet.

    Comment


      #3
      Vi mangler kreativitet og offensiv power fra kanter/backs. Det er jo vildt så lidt vi får fra den kant idag. Jebalis indsats gør jo at vi nærmest spiller 10 mod 11. GF har jo kun en chance, og meget lidt løst. Så selvfølgelig bliver det fra en fejl fra os, og endnu et godt langskud. Selvom vi stiller mange nye i forhold til ideal opstillingen, så bør vi give mere. Kan ikke helt se at JM skal bærer det store ansvar i det her. Kunne forstå hvis vi havde mødte GFs bedste start 11er men de har jo også skiftet meget. Spillerne fejler Big time idag

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        En elendig kamp, hvor det mindst ringe hold vandt kampen.

        Det hænder at OB spiller disse ringe kampe. Det er sket nogle gange nu, hvor niveauet er virkelig lavt.

        Forsvaret står får langt tilbage og midtbanen er for tynd. Der kommer er stort hul mellem dem, og så taber vi disse kampe.

        Jeg gentager: Vi mangler en power-midtbanespiller med kvalitet

        Karakterer, som afspejler at OB spiller en rigtig dårlig kamp, og taber.

        Mandé 8
        AK 7
        Leeuwin 7
        Tverskov 7
        Juul 7
        O.Lund 7
        Opondo 5
        JJT 5
        Drachmann 6
        Svendsen 6
        Jebali 5

        ​​​​​Bashkim 5
        Greve 5
        Frøkjær 5
        ​​​​
        Mandé 8
        AK 8
        Leeuwin 7
        Tverskov 5
        Juul 6
        O.Lund 6
        Opondo 03
        JJT 5
        Drachmann 7
        Svendsen 5
        Jebali 00

        ​​​​​Bashkim 5
        Greve 5
        Frøkjær 5
        Last edited by Magge; 31-10-2019, 22:51.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
          Og tadaaaaaaaaaa .... JJT er skadet.
          Nye skader og det er igen igen JJ

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nye skader og det er igen igen JJ
            Utroligt når han aldrig tackler. Hvad er der kommet til ham

            Comment


              #7
              Jammerlig indsats!

              Comment


                #8
                Pinlig indsats..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Nye skader og det er igen igen JJ
                  Så.... er vi forbandet igen???
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Synes godt O Lund spiller en skidt kamp. Han er ellers blevet en af mine favoritspillere, men er du gal hvor laver han mange fejl i dag. Jebali var en fornærmelse.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Vi mangler kreativitet og offensiv power fra kanter/backs. Det er jo vildt så lidt vi får fra den kant idag. Jebalis indsats gør jo at vi nærmest spiller 10 mod 11. GF har jo kun en chance, og meget lidt løst. Så selvfølgelig bliver det fra en fejl fra os, og endnu et godt langskud. Selvom vi stiller mange nye i forhold til ideal opstillingen, så bør vi give mere. Kan ikke helt se at JM skal bærer det store ansvar i det her. Kunne forstå hvis vi havde mødte GFs bedste start 11er men de har jo også skiftet meget. Spillerne fejler Big time idag
                      Skulle der være en kritik, så er det at jebali ikke er instrueret nok i hvad hans rolle var, eller hvordan resten af holdet skulle ramme ham. Han er som du siger nærmest ubetydelig, specielt når vi ikke har bolden. Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige at Jebalis alt for sløve førstepres gjorde at vi ikke formåede at etablere et acceptabelt genpres som hold. De bagerste spillere fik simpelthen lov at føre bolden for langt frem på banen, hvorfra de ugeneret kunne vente på at slå de rigtige afleveringer væk fra det næste pres. Jeg er faktisk rystet over han var så ringe, for nu fik han chancen for at æde sig ind efter sin skade, men han virkede mest som en der skånede sig for at få flere. Det bragte minder tilbage til henrik toft, da han skulle løbe svendsens fine frispilning op, og han simpelthen bare var for langsom til at
                      når den. Han skal satme til at komme i omdrejninger, for ser man klip af ham på nettet, så er han ikke en decideret langsom fyr, som man ellers får indtrykket af ud fra dagens kamp

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Så.... er vi forbandet igen???
                        Ud over en generel sløv indsats fra stort set alle, mangler offensivspillerne afslutningskvalitet. Sander har 2 elendige afslutninger, Opondo en giga friløber, og Jebali helt fri 3 meter fra mål en helt forfejlet venstebensafslutning ( jordtriller) , og der er sikkert andre jeg har glemt. Jeg sagde det for 2 år siden, og nu siger jeg det igen: "OB mangler i den grad en angrebstræner i teamet". Inden mine mange "venner" på forum nu igen kommer med afslutningsstatistiker og andet gøgl på vore konkurrenter og OB, siger jeg bare, at hvis OB nogensinde ønsker at komme i top 3 skal dette problem løses !

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Ud over en generel sløv indsats fra stort set alle, mangler offensivspillerne afslutningskvalitet. Sander har 2 elendige afslutninger, Opondo en giga friløber, og Jebali helt fri 3 meter fra mål en helt forfejlet venstebensafslutning ( jordtriller) , og der er sikkert andre jeg har glemt. Jeg sagde det for 2 år siden, og nu siger jeg det igen: "OB mangler i den grad en angrebstræner i teamet". Inden mine mange "venner" på forum nu igen kommer med afslutningsstatistiker og andet gøgl på vore konkurrenter og OB, siger jeg bare, at hvis OB nogensinde ønsker at komme i top 3 skal dette problem løses !
                          Om der mangler en angrebstræner eller ej det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på... Jeg er med på at Sander i løbet af kampen har et par sløje afslutninger, dog synes jeg det bør nævnes at han i begge situationer modtager en aflevering der kræver at han får et perfekt touch på bolden for at komme fri til en afslutning..
                          At du kalder Opondos chance for en "giga friløber" må siges at være noget af en overdrivelse. Han skal ene mand slide sig igennem 3 forsvarsspillere og derefter loppe den indover målmanden i en yderst presset stilling. Chancen skabes kun grundet hans energiske løb fra midten af banen.. Jebalis afslutning falder omtrent på kanten af feltet og ikke 3 mener fra mål, som du siger..

                          Hvis ikke vi kan blive enige her, så bliver det svært at diskutere..
                          I min verden er det ikke afslutningerne der bør være vores hovedfokus. Tværtimod er det vel nærmere vores distribution af boldene fra midten og frem mod modstanderens mål der savner kvalitet og præcision. Især i 1. halvleg blev boldene smidt væk på midten og gav AGF flere gode muligheder. Spillet på den sidste tredjedel i dag var under al kritik!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Ud over en generel sløv indsats fra stort set alle, mangler offensivspillerne afslutningskvalitet. Sander har 2 elendige afslutninger, Opondo en giga friløber, og Jebali helt fri 3 meter fra mål en helt forfejlet venstebensafslutning ( jordtriller) , og der er sikkert andre jeg har glemt. Jeg sagde det for 2 år siden, og nu siger jeg det igen: "OB mangler i den grad en angrebstræner i teamet". Inden mine mange "venner" på forum nu igen kommer med afslutningsstatistiker og andet gøgl på vore konkurrenter og OB, siger jeg bare, at hvis OB nogensinde ønsker at komme i top 3 skal dette problem løses !
                            Helt enig.
                            Et andet eksempel fra kampen som udstiller manglen på en angrebstræner var da AK førte bolden frem og Svendsen total hovedløst løber over i AK’s retning og dermed trækker et par AGF forsvarer med og lukker helt ned for AK’s muligheder og angrebet døde uden det blev farligt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Jeg ved ikke om der som sådan mangler en angrebstræner, eller om der mangler at blive lagt mere vægt på taktisk forståelse i angrebet.

                              jeg har tidligere været inde på, at Bashkim 9/10 gange bare lukker øjnene og trykker af, selv om der står en forsvarsspiller foran ham og en medspiller i bedre position ved siden af ham.

                              I amerikansk fodbold ville det hedde en offensive coach - det er nok mere dét der mangler.

                              I stedet for svage afslutninger kunne man tænke, hvad man kunne gøre og hvordan man kunne gøre chancerne større i stedet for at afslutte i dårlige positioner - og det gælder også forkerte løb ala det Svendsen laver da AK fører bolden frem

                              Comment

                              Working...
                              X