Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sjn
    replied
    Vildt at flere allerede kalder jebali et flop :o hvordan kan han være et flop når han ikke har fået meget spilletid endnu plus været ude med en skade. Folk skal sgu stoppe med at kalde en spiller et flop indtil spileren har bevist om han kan eller ikke kan over en længere periode

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Gør det? Hvem er tilbage ift. AGF?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Jeg tror, Jebali overrasker (positivt) i dag

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Start-11:
    Oliver
    Leeuwin Tverskov M.Lund
    Juel JJ Drachmann Barrett
    Jebali Bashkim Sander

    Vi går åbenbart til 3-4-3. Spændende.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Er helt enig med dig om han har potentiale. Men har han mentaliteten? Jeg tror han ligner Emre Mor på det punkt.
    Jeg tror ikke på det projekt. Har set det så mange gange før desværre.
    Vi har før set spillere med stort talent, men dårlig mentalitet få succes i Odense. Om de typer så reelt er godt for holdet er en anden ting

    ​​​​​​Jeg vil helst ikke vurdere hvor han ligger på den skala, men glæder mig indtil videre over at vi har Sander og Bashkim. I øvrigt starter de i dag, hvis man skal tro Stiften.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-haardt-opgoer

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...il-hobro-kamp/
    Det lysner.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Havde det her været før AGF kampen ville jeg have sagt at du skulle få briller og få forstand på fodbold. Nu må jeg nøjes med at vi bør have lidt mere tålmodighed og tro på at troldmanden Jakob Michelsen kan forløse potentialet. For det er der altså. Det viste han inden skaden
    Er helt enig med dig om han har potentiale. Men har han mentaliteten? Jeg tror han ligner Emre Mor på det punkt.
    Jeg tror ikke på det projekt. Har set det så mange gange før desværre.

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Jeg er med på at Jebali spillede et dårlig kamp mod AGF i torsdags, men manden var ikke klar. JM må stå på mål for at bringe ham i spil.
    Inden Jebali blev skadet spillede vi mod AGF i Odense, her spillede han en fremragende kamp, og var især god til at holde fast i bolden og indgå i gode kombinationer med Baskim. Jeg kan godt se at han måske er lidt for glad for bolden. Men jeg tror han i den rigtige form kan bidrage positivt til holdet. Giv nu lige manden en fair chance.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det tog mig 5 min i hans allerførste indhop at gennemskue hvad slags spiller han er. Han bliver aldrig til noget. Han er ikke en god fodboldspiller i mine øjne.
    Havde det her været før AGF kampen ville jeg have sagt at du skulle få briller og få forstand på fodbold. Nu må jeg nøjes med at vi bør have lidt mere tålmodighed og tro på at troldmanden Jakob Michelsen kan forløse potentialet. For det er der altså. Det viste han inden skaden

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det tog mig 5 min i hans allerførste indhop at gennemskue hvad slags spiller han er. Han bliver aldrig til noget. Han er ikke en god fodboldspiller i mine øjne.
    Tidligt at give op på ham. Han kom ude af form og fik skade. Desuden så er BK og SS godt kørende med mål, så han er pt reserve hvis vi ikke ændre formation.
    Last edited by tOrnBjerg; 02-11-2019, 22:44.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Det mest bekymrende ved Jebali er egentlig ikke den pinagtige indsats imod AGF. Manden har jo været skadet og mangler form - det KAN jo komme, tænker man.

    Men historien fra SFÅ om 'Miraklet'-arrangementet, hvor Jebali tilsyneladende sad og så YouTube-videoer, imens legenderne fortalte og nærmest demonstrativt var PISSELIGEGLAD med det hele - dét kan få mit pis i kog. Det fortæller noget om en spiller, som slet, slet ikke forstår, hvad opgaven går ud på. Som helt basalt set er dårligt opdraget, og som ikke ved noget om grundlæggende respekt for andre.

    Der kan jeg ikke forstå, at man i scoutingfasen ikke laver en forventningsafstemning omkring opgaver og opførsel. Hvorfor har man som ledelse ikke en fornemmelse for, om den man er ved at ansætte har bare et minimum at kvalitet uden for banen?
    Det tog mig 5 min i hans allerførste indhop at gennemskue hvad slags spiller han er. Han bliver aldrig til noget. Han er ikke en god fodboldspiller i mine øjne.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Truppen:
    https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Jeg håber virkelig ikke at man starter med Jebali. Han ligner slet ikke én som er klar til det.

    Hvis JJT er ude, så kan det måske give os et lille plus at JBL er tilbage på venstre side og Lund dermed får favoritpladsen i højre.

    Bliver interessant at se hvor lang tid vi kan holde gassen i morgen
    Når det endelig skal være syntes jeg ikke det er nødvendigt med 2 kontrollerende midtbanespillere mod Hobro. Men det er nu heller ikke sådan at Frøkjær og Opondo får mig op i skyerne

    Leave a comment:

Working...
X