Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Farum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Læs lige dette interview med JM. Specielt det sidste han siger

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-ny-kontrakt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Dejlig sejr, og god holdindsats af OB. AK på wingback - tja, hvorfor ikke. Han gjorde det hæderligt i hvertfald. Jeg så en JJT spille sin bedste kamp i flere år. Gode indhop af Jebali og Opondo, og rn defensiv der igen formår at beskytte Oliver Christensen i målet. God indsats

    karakterer

    Oliver C. 7 - havde ikke meget at lave, virkede usikker. Han skal være glad for den defensive organisation.
    AK 8
    A. Juul 9
    Tverskov 9
    M. Lund 9
    Barrett 8
    Frøkjær 7
    Drachmann 9
    JJT 8
    Svendsen 10
    Bashkim 9

    Jebali ser meget spændende ud. Han kan blive et monster for OB.





    ​​

    ​​
    Enig ud over at du undervurderer AK. Det var mere end hæderligt i mine øjne. Han lukkede FCNs venstre side ned. Han står i en ret svær situation i OB og får ikke meget spilletid, er kun fjerde valg som tidliger "første angriber". Og så spiller han en kongekamp på en defensivposition han spillede aldrig før.
    Sander er selvfølgelig MoM med to scoringer og en assist. Men når jeg tager AKs situation med i betragtning så er han tæt på for mig.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fantastisk kamp og formidabelt træner arbejde

    Alle gør det fantastisk men tænker at Opondo snart starter foran Frøkjær som gør det fint men stadig mangler lidt. Han skal dog bare klø på.
    Super fedt at Jebali er klar igen. Han bliver guld værd når han rigtig kommer igang og finder sin plads på holdet

    Men få nu forlænget med Jakob Michelsen. Vi får ikke en bedre træner end ham og han er guld værd for OB. Så få nu smidt den kongekontrakt og gør ham til manager

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    started a topic Nedtakt OB - Farum

    Nedtakt OB - Farum

    Dejlig sejr, og god holdindsats af OB. AK på wingback - tja, hvorfor ikke. Han gjorde det hæderligt i hvertfald. Jeg så en JJT spille sin bedste kamp i flere år. Gode indhop af Jebali og Opondo, og rn defensiv der igen formår at beskytte Oliver Christensen i målet. God indsats

    karakterer

    Oliver C. 7 - havde ikke meget at lave, virkede usikker. Han skal være glad for den defensive organisation.
    AK 8
    A. Juul 9
    Tverskov 9
    M. Lund 9
    Barrett 8
    Frøkjær 7
    Drachmann 9
    JJT 8
    Svendsen 10
    Bashkim 9

    Jebali ser meget spændende ud. Han kan blive et monster for OB.





    ​​

    ​​
Working...
X