Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Podcast: Mads Frøkjærs rejse fra ungdomsspiller til professionel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Podcast: Mads Frøkjærs rejse fra ungdomsspiller til professionel

    Hvordan er det for en ung sjællænder at komme til OB’s ungdomsafdeling som den første ikke-Fynbo?

    Hvordan er det at skulle bo hos en værtsfamilie, og samtidig undvære sin egen familie i hverdagen?

    Hvordan fungerer samspillet mellem fodbolden og skolen, når man er ungdomsspiller?

    Hvordan er overgangen til det professionelle fodboldliv, og hvilke udfordringer kommer der?

    Hvordan tackler man det, når man ikke spiller førsteholds fodbold i det første lange stykke tid, efter man er blevet professionel?

    I denne podcast snakker vi med Mads Frøkjær om hele den rejse, han har været på, fra han startede i OB som ungdomsspiller, og til nu hvor han har fået et lille gennembrud på Superligaholdet.

    http://obstruktion.dk/podcast/

    #2
    Jeg er sgu nødt til at klappe i mine hænder.

    Egentlig havde jeg ikke tid til at høre den nu, men jeg ville bare lige høre en lille hurtig bid af den og så ellers gemme den til senere, men inden jeg nærmest nåede at tænke mere over det, så var der gået 50 minutter, og jeg havde hørt den til ende

    Det er rigtig spændende at dykke ned i sådan et emne her, og det er rigtig interessant at høre Frøkjær fortælle om det. Jeg synes, i får ham til at fortælle nogle rigtig interessante ting, og jeg er faktisk lidt overrasket over, hvor veltalende han er, og det lyder til, at han tænker en del over de forskellige ting. Han har fået en del kredit i bogen hos mig efter hans seneste kampe på Superligaholdet, men efter jeg har hørt det her, får han godt nok lige raget nogle flere plusser til sig. Han virker virkelig som en klasse fyr.

    Jeg er nu ret vild med Podcasts, hvor man snakker med folk, og ikke kun om folk. Endnu en gang har i lavet et fremragende stykke arbejde, og det skinner igennem, at der sidder nogle mennesker og snakker, som også har et godt forhold til hinanden. Jeg håber på meget mere af den slags

    Comment


      #3
      Fantastisk Podcast Keep them coming

      Comment

      Working...
      X