Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så kom Høgh’en endelig i Hall of Fame

    Kæmpe tillykke og vildt fortjent
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Så kom Høgh’en endelig i Hall of Fame

      Kæmpe tillykke og vildt fortjent
      Fedt, kæmpe fortjent.

      https://www.dbu.dk/nyheder/2021/dece...-hall-of-fame/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Det glæder mig usigeligt meget.

        Tilbage i 2015 skrev jeg til DBU med en opfordring, og til OB i 2016 da Høgh stoppede i OB . Fandt forleden opfordringen fra dengang i min mailboks , og gensendte den til DBU. Ikke at det er min fortjeneste at han nu endelig er optaget men hold nu fast hvor det varmer at han er optaget.

        Kæmpe stort tillykke til Høgh ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Det glæder mig usigeligt meget.

          Tilbage i 2015 skrev jeg til DBU med en opfordring, og til OB i 2016 da Høgh stoppede i OB . Fandt forleden opfordringen fra dengang i min mailboks , og gensendte den til DBU. Ikke at det er min fortjeneste at han nu endelig er optaget men hold nu fast hvor det varmer at han er optaget.

          Kæmpe stort tillykke til Høgh ..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Så kom Høgh’en endelig i Hall of Fame

            Kæmpe tillykke og vildt fortjent
            HAn er vel DEN største superligalegende? Og kæmpe tillykke til Høghen!!

            Comment


              Stort tillykke til LEGENDEN

              Comment


                Hall of Høgh!

                Comment


                  Fedt og stort tillykke til Høgh! Kan dog ikke lade være med at tænke på, om alt hysteriet omkring Høghs sygdom er den reelle grund til at det sker.
                  Hvis man ser på hvem der ellers er i Hall of Fame, så er det jo nogle ret store navne, der har leveret stort på banen, for store klubber og dk.
                  Det der tæller for Høgh, er hans loyalitet og de 817 kampe, hvilket jo uhørt unikt og aldrig vil ske igen.
                  Men er det nok? Måske..Men uanset hvad, er det sindssygt vigtigt at han får hædren, mens han stadig er her. Og som OB´er kan man kun være stolt. TILLYKKE HØGH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Fedt og stort tillykke til Høgh! Kan dog ikke lade være med at tænke på, om alt hysteriet omkring Høghs sygdom er den reelle grund til at det sker.
                    Hvis man ser på hvem der ellers er i Hall of Fame, så er det jo nogle ret store navne, der har leveret stort på banen, for store klubber og dk.
                    Det der tæller for Høgh, er hans loyalitet og de 817 kampe, hvilket jo uhørt unikt og aldrig vil ske igen.
                    Men er det nok? Måske..Men uanset hvad, er det sindssygt vigtigt at han får hædren, mens han stadig er her. Og som OB´er kan man kun være stolt. TILLYKKE HØGH
                    Der skal også være plads til at hylde en klublegende, en mand som i sandhed har været et symbol på hvad klubfodbolden har at byde på. Lars har også yder en indsats efter sin aktive karriere hvor han favnede det sociale og mangfoldigheden.

                    Hans rekord er jo så enestående at den i sig selv ville være nok, men Lars Høgh er bare meget mere end de 817 kampe.

                    Nedenstpende er et udsnit af mit skriv til DBU i december 2015..
                    Jeg syntes der også bør være plads til en klubmand som på trods af manglende udlandseventyr og kun få landskampe alligevel står lysende klar som en stor spiller .

                    Lars Høgh står for en uindtagelig rekord med 817 kampe for OB .
                    5 gange vinder af det gyldne bur .
                    En gigantisk andel i Miraklet i Madrid . En mand som var vellidt i alle kredse som aktiv ,hvor selv modstandernes fans hyldede ham med blomster i en af de sidste kampe ( mener det var i VB )

                    Efter den aktive karriere har Høgh lavet et stort arbejde med børn og unge bla sammen med Brian Laudrup , men også med landsholdets målmænd og BIF , FCN osv .


                    Alt i alt en enestående spiller hvor loyalitet , folkelighed og passion for fodbolden lyser ud af det venlige og imødekommende sind , og dermed et godt forbillede for mange .



                    Lavede følgende tilføjelse da jeg skrev til DBU igen for et par uger siden:
                    Hej med Jer


                    Tillader mig at sende denne mail til jer igen, da det tilbage i 2015 måske ikke stod klart nok for jer hvilken spiller og personlighed Lars Høgh er.
                    Måske landsholdet, landstræneren, og den umådelig smukke gestus fra Viborg’s fans giver et billede af at Lars ikke “bare” er en OB legende men rækker langt ud over det
                    Last edited by Magge; 03-12-2021, 16:55.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      En stor ære for Hall of Fame.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Én legendarisk spiller, et legendarisk menneske. Lars Høgh.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Lars Høgh legendetrøje afsløret til kampen mod Herning .. fedt jeg glæder mig
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Lars Høgh legendetrøje afsløret til kampen mod Herning .. fedt jeg glæder mig
                            Kan man se trøjen allerede nu ? Og hvor?, eller skal man vente helt til kampen imod Herning/Ikast ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Kan man se trøjen allerede nu ? Og hvor?, eller skal man vente helt til kampen imod Herning/Ikast ?
                              Det lød som om den først bliver afsløret på dagen. Sammen med andre aktiviteter for at hylde Høgh
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Selvfølgelig

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erste-maalmand
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X