Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygepolitik på stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Så du vil gerne udsætte ikke rygere for passiv rygning bag tribunen, men ikke på tribunerne umiddelbart ikke særlig logisk, men fodbold er jo heller ikke logisk.. siges det.
    Går man bag tribunen, så beder man også selv om det. ​​​​​​

    OT: jeg synes også rygning er ret irriterende, da jeg ikke selv ryger. Men er det tilladt er det ikke noget jeg vil brokke mig over. Som andre også påpeger er det stort set forbudt næsten alle vegne i dag. Og så lægger man bare mere mærke til det de steder, hvor det er tilladt.

    ​​​​​​

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg

      Går man bag tribunen, så beder man også selv om det. ​​​​​​

      OT: jeg synes også rygning er ret irriterende, da jeg ikke selv ryger. Men er det tilladt er det ikke noget jeg vil brokke mig over. Som andre også påpeger er det stort set forbudt næsten alle vegne i dag. Og så lægger man bare mere mærke til det de steder, hvor det er tilladt.

      ​​​​​​
      jah jooh ...jeg er bestemt heller ikke pernittengryn på det område, og faktisk kan jeg i de fleste tilfælde godt lide lugten af cigaret- eller piberøg, bare det ikke er massivt. Der hvor filmen knækker for mig er når nogen rygere påpeger at rygning er en privat sag, for derefter bevidst og helt uden hensyn pulse løs på alle offentlige steder, og påtvinge ikke rygere passiv rygning. så er den jo bestemt ikke privat længere. Jeg ser med andre ord gerne at der er rygeforbud på togperroner, foran idrætshaller, på sidelinien ved div. fodboldkampe i småklubberne osv osv.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Så du vil gerne udsætte ikke rygere for passiv rygning bag tribunen, men ikke på tribunerne umiddelbart ikke særlig logisk, men fodbold er jo heller ikke logisk.. siges det.
        Tja udsætte andre for passiv rygning gør man jo mere på en tribune hvor man står tæt. Mener faktisk i Nordsjælland at se har røgfri tribuner. Men man må ryge omme bag tribunere i afmærkede områder :) kunne man jo også gøre i Odense. Sys ærligt det er lamt at man skal gøre et helt stadion helt røgfrit både på tribunerne og bag tribunerne.

        Comment


          #19
          Som tidligere ryger, der lige er holdt op, så har jeg det lidt dobbelt med det. På den ene side forstår jeg 100% argumentet om 'fuck it, hvor skal man efterhånden ellers være bare en smule ukontrolleret?'; men på den anden side er cigaretter bare noget lort. De gamle inkaer røg tobak til ceremonier en gang imellem; de havde ligesom fattet, at det ikke var til hverdag (og så var det ren tobak, modsat alt det lort, der er tilsat moderne cigaretter). Det er voldsomt sundhedsskadeligt, det påfører andre lugtgener, og man mister nervefornemmelse, mmm. Der er faktisk ikke noget godt at sige om cigaretter; det høres kun fra folk, som er afhængige - og det ved man godt som eks-ryger.

          Summa sum: jeg er til min egen overraskelse stået på den vogn, der hedder, at cigatter skal væk fra vores samfund. De har faktisk ikke noget som helst godt at gøre her; de dræber folk, de generer andre voldsomt, og de eneste der griner, er bestyrelsen i Phillip Morris og de andre tobaksgiganter, der altid har grinet hånligt af os åndssvage tåber, der giver dem penge for at skade os selv.
          Alt det med 'døden skal have en årsag', og 'så bliver alting forbudt', osv.; jeg køber den ikke mere. Det er afhængigheden, der taler.

          Comment


            #20
            Jeg synes bare der er noget helt grundlæggende forkert i at vi gør os synlige i den her igangværende knæk-cancer kampagne og så må man stadig nærmest ryge frit til holdets kampe. Rygning er den mest tungtvejende årsag til at folk får ​​​​kræft herhjemme, så hvis man mener det alvorligt med det her 'knæk cancer' så fjern da rygning fra stadion.
            ​​​​​​Der vil ikke engang følge noget ramaskrig med, hvis beslutningen blev taget, for vi bliver jo langt fra de første til at gøre det.

            Comment

            Working...
            X