Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygepolitik på stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygepolitik på stadion

    Jeg bider tit mærke i at der er mange rygere på RMN-tribunen. Havde det været for 20 år siden, så havde ingen lagt mærke til det, da man jo røg alle steder. Men jeg er begyndt at synes at der er upassende, at der sidder folk og ryger børn lige op i hovedet.

    Hvad er holdningen til dette?

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg bider tit mærke i at der er mange rygere på RMN-tribunen. Havde det været for 20 år siden, så havde ingen lagt mærke til det, da man jo røg alle steder. Men jeg er begyndt at synes at der er upassende, at der sidder folk og ryger børn lige op i hovedet.

    Hvad er holdningen til dette?
    Min holdning er at der skal være plads til rygning udendørs men at man skal tage hensyn. Men på familie tribunen er rygning jo forbudt så hvis man er generet generelt er det også en mulighed

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Min holdning er at der skal være plads til rygning udendørs men at man skal tage hensyn. Men på familie tribunen er rygning jo forbudt så hvis man er generet generelt er det også en mulighed
      Det er godt at der er et alternativ. Men mine børn vil f.eks. ikke sidde på familietribunen, da der ikke er nogen stemning. De vil hellere bidrage med stemningen på RMN.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Det er godt at der er et alternativ. Men mine børn vil f.eks. ikke sidde på familietribunen, da der ikke er nogen stemning. De vil hellere bidrage med stemningen på RMN.
        Så får de også den fulde oplevelse. Dvs både øl og røg.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

          Det er godt at der er et alternativ. Men mine børn vil f.eks. ikke sidde på familietribunen, da der ikke er nogen stemning. De vil hellere bidrage med stemningen på RMN.
          Jeg har set(og lugtet) enkelte ryge hist og pist. Mest i halvleg. Syntes ikke det er et stort problem

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg har set(og lugtet) enkelte ryge hist og pist. Mest i halvleg. Syntes ikke det er et stort problem
            Det er nok også fordi man ikke er vant til at der ryges nogle steder mere. Og når der så er røg, så føles det bare meget mere upassende. Jeg er selv fra et rygerhjem, hvor man ikke tænkte over det i det daglige. Men her i 2019, vil jeg helst undvære røg - også for mine børns skyld.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Det er nok også fordi man ikke er vant til at der ryges nogle steder mere. Og når der så er røg, så føles det bare meget mere upassende. Jeg er selv fra et rygerhjem, hvor man ikke tænkte over det i det daglige. Men her i 2019, vil jeg helst undvære røg - også for mine børns skyld.
              Samme her. Det generer mig bare ikke det store når vi er i fri luft

              Comment


                #8
                Der var på et tidspunkt snak om rygeforbud på offentlige steder, herunder stadion - er det trådt i kraft, eller gør det fra nytår måske? Hvis det er trådt i kraft er sagen vel egentlig ganske enkel, så vil der imø ikke være nogen plausible grunde til at gøre det.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Jeg bider tit mærke i at der er mange rygere på RMN-tribunen. Havde det været for 20 år siden, så havde ingen lagt mærke til det, da man jo røg alle steder. Men jeg er begyndt at synes at der er upassende, at der sidder folk og ryger børn lige op i hovedet.

                  Hvad er holdningen til dette?

                  Syntes ikke det er så slemt, jeg syntes det er værre med de mindre bemidlede tåber som syntes det er umådeligt sejt at kaste øl ud over sine medfans.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Det er nok også fordi man ikke er vant til at der ryges nogle steder mere. Og når der så er røg, så føles det bare meget mere upassende. Jeg er selv fra et rygerhjem, hvor man ikke tænkte over det i det daglige. Men her i 2019, vil jeg helst undvære røg - også for mine børns skyld.
                    Kan godt følge dig, er også selv eks ryger og syntes det stinker forfærdeligt og lægger mere mærke til det nu. Måske vi eks rygere er mere “ sippede” end andre?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                      Syntes ikke det er så slemt, jeg syntes det er værre med de mindre bemidlede tåber som syntes det er umådeligt sejt at kaste øl ud over sine medfans.
                      Det er også én af grundene til at vi ikke er på ståafsnittet. Der flyver tit øl rundt derinde
                      ​​​​

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                        Det er godt at der er et alternativ. Men mine børn vil f.eks. ikke sidde på familietribunen, da der ikke er nogen stemning. De vil hellere bidrage med stemningen på RMN.
                        Denne kommentar skal ikke ses som negativ eller noget som helst, men det er vel som så mange andre steder i samfundet. Hvis man bliver generet af røgen, så er der jo altid et alternativ. Det kan godt være, at det sjoveste sted er det lille snuskede værtshus, hvor det er tilladt at ryge, men bliver man generet af røgen, må man jo gå et andet sted hen, hvor det ikke er tilladt at ryge. Sådan er det også på stadion.
                        Jeg ryger ikke selv, men jeg synes absolut, det sjoveste sted at være er det lille snuskede værtshus, hvor der gerne må ryges.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                          Denne kommentar skal ikke ses som negativ eller noget som helst, men det er vel som så mange andre steder i samfundet. Hvis man bliver generet af røgen, så er der jo altid et alternativ. Det kan godt være, at det sjoveste sted er det lille snuskede værtshus, hvor det er tilladt at ryge, men bliver man generet af røgen, må man jo gå et andet sted hen, hvor det ikke er tilladt at ryge. Sådan er det også på stadion.
                          Jeg ryger ikke selv, men jeg synes absolut, det sjoveste sted at være er det lille snuskede værtshus, hvor der gerne må ryges.
                          Det kan nemt blive virkelighed med rygeforbud på stadion, på Aalborg stadion har de haft forbud i nogle år.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Helt fint hvis der er rygeforbud på tribunerne. Men Sys dog stadig at man så skal have lov til at gå om bagved tribunen og tage sig en smøg

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Helt fint hvis der er rygeforbud på tribunerne. Men Sys dog stadig at man så skal have lov til at gå om bagved tribunen og tage sig en smøg
                              Så du vil gerne udsætte ikke rygere for passiv rygning bag tribunen, men ikke på tribunerne umiddelbart ikke særlig logisk, men fodbold er jo heller ikke logisk.. siges det.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X