Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-FCN

    OL og Leeuwen er ude med karantæner og Tverskov ligner ikke en der helt fit - skadesituationen er kritisk Det bliver en møgsvær opgave på fredag, hvis det ikke snart lysner. Jeg tror vi skal være glade for et point mod FCN.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Tænker vi er nødt til at spille 4-4-2, det så også fornuftigt ud i Aalborg, men de var så også foran, da vi skiftede formation.


    ​​​​

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      OL og Leeuwen er ude med karantæner og Tverskov ligner ikke en der helt fit - skadesituationen er kritisk Det bliver en møgsvær opgave på fredag, hvis det ikke snart lysner. Jeg tror vi skal være glade for et point mod FCN.
      Hvis Marco Lund bliver klar kunne forsvaret godt hedde: Alexander Juel - Tverskov - Marco Lund.
      Alternativt synes jeg også sagtens Obbekær kan få en starter mere med Alexander Juel på højre kant så den hed:
      OC
      Alexander Juel - Obbekær - Tverskov - Marco Lund - Barrett
      JJT - Drachmann - Frøkjær
      Sander - Baskim

      Comment


        #4
        Det er lige før, at jeg hellere vil se Madu starte end Barrett, som har været helt og aldeles været en skygge af sig selv - men jeg forstår så godt, at Madus umiddelbart gode offensive kvaliteter ikke opvejes af de mangler, han har i det defensive og i kendskabet til at spille i en fembackkæde. Men når noget ikke fungerer, vil jeg hellere tage chancen og prøve noget nyt end at håbe på, at en usynlig Barrett pludselig skulle finde formen.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          OL og Leeuwen er ude med karantæner og Tverskov ligner ikke en der helt fit - skadesituationen er kritisk Det bliver en møgsvær opgave på fredag, hvis det ikke snart lysner. Jeg tror vi skal være glade for et point mod FCN.
          Man skal aldrig være glade for et point mod fcn. Og da i særdeleshed ikke på hjemmebane.
          Det er en kamp der bør vindes skader eller ej.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Hvis Marco Lund bliver klar kunne forsvaret godt hedde: Alexander Juel - Tverskov - Marco Lund.
            Alternativt synes jeg også sagtens Obbekær kan få en starter mere med Alexander Juel på højre kant så den hed:
            OC
            Alexander Juel - Obbekær - Tverskov - Marco Lund - Barrett
            JJT - Drachmann - Frøkjær
            Sander - Baskim
            Mon ikke Ryan og Kløve begge er klar til næste søndag? Så der ham futsal spilleren som officielt vel ikke var skadet der er usikkerhed om. Ham ser jeg ikke den store fremtid i Odense for, men håber da jeg tager fejl. (Sker meget sjældent)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Mon ikke Ryan og Kløve begge er klar til næste søndag? Så der ham futsal spilleren som officielt vel ikke var skadet der er usikkerhed om. Ham ser jeg ikke den store fremtid i Odense for, men håber da jeg tager fejl. (Sker meget sjældent)
              Hvem tænker du på? Jebali?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Mon ikke Ryan og Kløve begge er klar til næste søndag? Så der ham futsal spilleren som officielt vel ikke var skadet der er usikkerhed om. Ham ser jeg ikke den store fremtid i Odense for, men håber da jeg tager fejl. (Sker meget sjældent)
                Hverken ryan eller kløve trænede mig bekendt med i sidste uge, så tror de har et stykke igen. Specielt ryan, som har været ude længe nu. Jebali bør nok snart være til rådighed. Han trænede allerede med Blond i den første uge af landsholdspausen, så han må snart være med igen.
                jeg tror vi ser os i en 4-4-2. Jeg tror vi har for stor respekt for fcn's hurtige offensiv til at benytte lidt uprøvede kræfter som Obbekjær og Madu, som allerede har vist en del usikkerheder.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg
                  Det er lige før, at jeg hellere vil se Madu starte end Barrett, som har været helt og aldeles været en skygge af sig selv - men jeg forstår så godt, at Madus umiddelbart gode offensive kvaliteter ikke opvejes af de mangler, han har i det defensive og i kendskabet til at spille i en fembackkæde. Men når noget ikke fungerer, vil jeg hellere tage chancen og prøve noget nyt end at håbe på, at en usynlig Barrett pludselig skulle finde formen.
                  Ja, Barrett skuffer hidtil meget. Svært at sige om Madu skulle hellere få chancen.
                  Håber stadig at Ryan måske bliver klar til søndag. Vi savner ham meget og det ville give JM langt mere muligheder.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Er der slet ingen der har været forbi anlægget og set træning? Mangler en update på skadesituationen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Er der slet ingen der har været forbi anlægget og set træning? Mangler en update på skadesituationen.
                      I dag var jeg der ikke, i morgen er der fri og fredag er det en hemmelig træning ... men der er gode chancer for at jeg tager derned lørdag.

                      Spillere der har været ude længe kommer ikke tilbage og starter, det er i hvert fald sjældent set, (selvfølgelig afhængigt af hvor længe de har trænet fuldt og hvordan træneren disponerer) :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        I dag var jeg der ikke, i morgen er der fri og fredag er det en hemmelig træning ... men der er gode chancer for at jeg tager derned lørdag.

                        Spillere der har været ude længe kommer ikke tilbage og starter, det er i hvert fald sjældent set, (selvfølgelig afhængigt af hvor længe de har trænet fuldt og hvordan træneren disponerer) :).
                        Det mest interessante er jo også om Marco når at blive klar. Hvis nogen af de andre er ved at være fit, tror jeg heller ikke på de får en startplads. Specielt ikke, når holdet præsterer ganske godt trods de mange skader

                        Comment


                          #13
                          Her er en lille opdatering på truppens forfatning lige nu.

                          http://obstruktion.dk/kamp-mod-uret-...od-fcn-kampen/

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Her er en lille opdatering på truppens forfatning lige nu.

                            http://obstruktion.dk/kamp-mod-uret-...od-fcn-kampen/
                            Det lyder ikke særligt godt, ville være vigtigt at Marco bliver klar til søndag. Og fint at Jebali er vel en mulighed igen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Her er en lille opdatering på truppens forfatning lige nu.

                              http://obstruktion.dk/kamp-mod-uret-...od-fcn-kampen/
                              Tak for arbejdet men hold nu kæft hvor er det træls med alle de skader og småskavanker

                              Comment

                              Working...
                              X