Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 18.10.19

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er virkelig træt af Ahlmanns tuden

Comment

Neeeeej for fanden da

Comment

Vidlt at Frøkjær ikke har fået gult endnu :D!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

der skulle vi have scoret...Sander...

Comment

Sander brænder en kæmpe chance.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

ENDELIG får vi spillet en back fri i dybden, så denne kan slå et indlæg - mere af det, tak

Comment

JM har vendt kampen. Men alltsåm så kan Sander score
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                  Jeg er virkelig træt af Ahlmanns tuden
                  Han vrider sig ikke uden grund, kæmpe sviner af Frøkjær!

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Åh... tænk hvad vi kunne have gjort mod AaB hvis vi kunne stille nogenlunde fuldt hold... der er rigeligt plads

Comment

SPIL DEN NU oli lund

Comment

Greve ind for Frøkjær
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Han vrider sig ikke uden grund, kæmpe sviner af Frøkjær!
                          var det den minimale berøring, hvor OB skulle have haft hjørne/indkast?

Comment

Sidder og griner lidt for mig selv hver gang at kommentatorerne lovpriser Lucas Andersen og ham Fossum, og så de begge laver kæmpe fuckups i samme situation :P!.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

var det den minimale berøring, hvor OB skulle have haft hjørne/indkast?
                              Han træder ham over foden, jeg kan spole tilbage og se situationen ... tror endda det er med vilje, gult uden tvivl.

Har et screenshot om du måtte ønske det, den er halvgrov.
                              Last edited by Entusiastens; 18-10-2019, 19:33.

Jeg er ikke fan.

Comment

AK må meget gerne snart komme ind

Comment

Working...
                                X