Vi er altså ikke uden chancer hvis vi kan lukke ned for de mange fejl
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Aab-OB 18.10.19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægJeg fik røg, da jeg var forbeholden i hyldesttråden til Lund. Det er præcis den slags perioder her der gør at jeg stadig ser ham som et kæmpe usikkerhedsmoment.
men andre har også deres dårlige indslag i dag...
Comment
-
Hold da op, i kan ikke være kede af kun at være bagud med 1.
OB er mest med når det er ekstremt rodet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHold da op, i kan ikke være kede af kun at være bagud med 1.
OB er mest med når det er ekstremt rodet.
provocateur :-)
ps. OB er bedst med, når de erobrer bolden. At bryder modstanderens spil skaber rod - men det er svært at vinde hvis vi aldrig har bolden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Er de nu også det? AaB laver da også massevis af fejl lige nu.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægPuha, en første halvleg med virkelig lavt niveau på begge mandskaber. Der mangler power på midtbanen og kvalitet i forsvaret. Jeg håber på at en ny sportsdirektør kan hente den kvalitet der mangler
Comment
-
Vi blev fuldstændigt overnatchet. Fik ingen ro i spillet, er hele tid under press og reagerer hektisk og nervøst. Vi er heldige kun at være bagud med én pind, kampen kunne allerede være lukket.
Leeuwins fravær koster, han er den som bringer ellers ro og sikkerhed i vores forsvarsspil.
Ved siden af Gribben er der Frøkjær som gør det hidtil bedst for os. Han spiller giftigt. Men ellers taber vi næsten alt på midtbanen og Oliver har hidtil en af "de dage". Er ellers begejstret om ham men i dag ... puuuh.
Håber JM har en idé hvordan vi kan vende det her, ellers slipper vi vel ikke så billigt i anden halvleg.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Pyha. Godt det ikke blev værre inden pausen. Det har godt nok ikke været godt. Jeg synes aab gør os eb kæmpe tjeneste ved også at dykke i niveau og så er der bare plads bag en totalt uorganiseret duo i kasper p og okore. Vi skal være meget mere cool på bolden, for så skal chancerne nok komme. Aab kommer hverken i noget voldsomt pres eller står kompakt, så vi skal være meget bedre når vi er på bolden. Så slipper vi også for deres omstillinger, hvor deres dygtige teknikere virkelig er stærke.
oliver lund er rykket i 3-backkæden og det ser vi med det samme er livsfarligt. Det lignede dog godt nok at vi som hold fik lidt bedre fat, men for helvede hvor er han dog gift at have rendende dernede!!
Nu skal michelsen have lagt en ny gameplan. Spillerne vi klar til at spille til 0, det gjorde vi ikke, så nu har spillerne brug for hjælp til at finde andre løsninger. Ellers skal det være en dødbold eller en fejl fra aab som skal redde os point i dag!
Comment
Comment