Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Denne post er han ikke kvalificeret til. Han skal på græs

    Jeg troede faktisk at denne stilling og de opgaver den indeholder var det at Steffen Nielsen bla skulle varetage. Men der skal åbenbart oprustes på den store klinge på de indre linjer. Tiden må jo vise hvordan det afspejler sig i resultater, transfers osv.
    Ville være interessant at få et indblik i dagligdagen når nu BW,Steffen og Assistenten kommer helt på plads.
    Hvordan opererer de i og omkring et transfervindue som det kommende, hvor man ofte førhen havde opfattelsen at 1 mand skulle varetage det hele fra A-Z og så få det godkendt af det sportslige udvalg.

    Med alt dette i menté er jeg på den ene side optimistisk som aldrig før.. Og på den anden side helt forberedt på at vi har langt op til de fleste af vores konkurrenter og nok ikke bliver et top 4-5 hold lige foreløbig
    Det har nok ikke helt været alle arbejdsopgaver sportsdirektøren har varetaget. Det er nok mange af Steffen Nielsen gamle arbejdsopgaver hans nye assistent skal varetage. Det der nok er i det er at mange af de "småadministrationsopgaver" som er beskrevet i jobannoncen er noget som sportsdirektøren har måtte uddelegere og følge op på, og derfor bruge ressourcer på i et vidst omgang. Dem gætter jeg på BW simpelthen har ville filtrere væk på den her måde og det lyder meget sundt.

    jeg tror også sportsdirektørrollen hidtil har været fyldt med arbejdsopgaver, som andre kunne tage sig af. Jeg forestiller mig det stammer tilbage fra Kim Brink-tiden. Ham havde man en fornemmelse af utrætteligt kunne arbejde for 10 andre. Den slags har JH og PH slet ikke kunne følge op på. Herefter forsøgte man måske at fordele det lidt ud med ansættelsen af MH, men der har jo helt tydeligt stadig været for meget til BW også har ressourcer til at tegne de store linjer på det strategiske plan, hvor han jo efter eget udsagn har sin styrke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Denne post er han ikke kvalificeret til. Han skal på græs

      Jeg troede faktisk at denne stilling og de opgaver den indeholder var det at Steffen Nielsen bla skulle varetage. Men der skal åbenbart oprustes på den store klinge på de indre linjer. Tiden må jo vise hvordan det afspejler sig i resultater, transfers osv.
      Ville være interessant at få et indblik i dagligdagen når nu BW,Steffen og Assistenten kommer helt på plads.
      Hvordan opererer de i og omkring et transfervindue som det kommende, hvor man ofte førhen havde opfattelsen at 1 mand skulle varetage det hele fra A-Z og så få det godkendt af det sportslige udvalg.

      Med alt dette i menté er jeg på den ene side optimistisk som aldrig før.. Og på den anden side helt forberedt på at vi har langt op til de fleste af vores konkurrenter og nok ikke bliver et top 4-5 hold lige foreløbig
      Var nu ikke ment seriøst. Mere at 3 hylde nok er MH hylden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

        Jeg tror med afstand at HC har lavet flest drop i al fald i forårssæsonen, og jeg kan ikke huske ret mange redninger, som alle andre i SL ville have taget. Jeg går da ud af at han dagligt øver sig i skyde bedre til en bold og det kan ikke være så svært i kampe at spille til den nærmeste hvis der ikke er en ufarlig mulig for at forsøge at skyde til en spiller langt væk.
        Ja, det kan godt skyldes noget mentalt. Han har mange kvaliteter så jeg forstår godt han har fået chancen i år. Jeg husker kun to kampe med Mande. En hvor han var god og en hvor han var usikker. Men det er ikke i pokalfinalen han skal prøves igen. Så skal han også prøves i morgen, som du foreslår. Det sker næppe.
        Alligevel mener jeg, at han har haft tid nok uden nok udvikling de svage steder. BW bør se sig om efter en mere stabil målmand, men også prøve at leje HC ud til en klub i 1.division for det er måske det han trænger til. l
        Det kunne være interessant hvis der var noget mere data lige på det punkt. Og i den forbindelse så tror jeg også HC er den målmand i hele superligaen der har haft flest forskellige forsvarskonstellationer at skulle forholde sig til. Jeg håber vi får opgraderet voldsomt i midterforsvaret til den kommende sæson så man kan se HC i nogle mere stabile forhold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Det kunne være interessant hvis der var noget mere data lige på det punkt. Og i den forbindelse så tror jeg også HC er den målmand i hele superligaen der har haft flest forskellige forsvarskonstellationer at skulle forholde sig til. Jeg håber vi får opgraderet voldsomt i midterforsvaret til den kommende sæson så man kan se HC i nogle mere stabile forhold.
          16 forskellige forsvarskonstallationer tæller SFÅ … hvem kommer råbene fra, er det den samme eller er der aftalt noget. Hvem hjælper Bernat i kampen ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Det kunne være interessant hvis der var noget mere data lige på det punkt. Og i den forbindelse så tror jeg også HC er den målmand i hele superligaen der har haft flest forskellige forsvarskonstellationer at skulle forholde sig til. Jeg håber vi får opgraderet voldsomt i midterforsvaret til den kommende sæson så man kan se HC i nogle mere stabile forhold.
            Præcis. Plus de forsvars spillere der har været foran Bernat mange i denne sæson har stået og set bold og lader modstanderne få alt for mange skud uden at presse manden skuddet kommer fra

            Comment

            Working...
            X