Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    BW vil fortsætte med Ole Spion. Forlængelse til 2025:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-for...d-chefscouten/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      BW vil fortsætte med Ole Spion. Forlængelse til 2025:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-for...d-chefscouten/
      Havde forventet en opgradering

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Havde forventet en opgradering
        Enig, forbinder ham lidt for meget med Jesper Hansen. Måske urimeligt, Ole Nielsen er måske knalddygtig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Havde forventet en opgradering
          Har svært ved at vurdere hvor god han er. For der har godt nok også være hentet underlige spillere i hans tid. Men det kan der jo være mange andre grunde til

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Har svært ved at vurdere hvor god han er. For der har godt nok også være hentet underlige spillere i hans tid. Men det kan der jo være mange andre grunde til
            Jeg vurderer ham på det som der er hentet, og ud fra at han har peget på nogle af dem. Men du kan have ret i, at han kan have løst opgaven til 12 ud fra den stillede opgave. Men er det tilfældet, så skal der kigges på rammerne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Havde forventet en opgradering
              Vi ved jo for det første ikke om han direkte har peget på de mindre gode spillere som er hentet, eller hvilke gode spillere han fandt, og Niels og sportsudvalget sagde nej til. Så jeg tror stadig på BWs indsigt i de folk han tilføjer og forlænger med, og er godt tilfreds med Ole Spion.
              Last edited by Faurskov; 03-05-2022, 18:06.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Har svært ved at vurdere hvor god han er. For der har godt nok også være hentet underlige spillere i hans tid. Men det kan der jo være mange andre grunde til
                Det skal vel ses i hensigt af ledelsens "transferstrategie" at give trænere meget indflydelse og hente "gamle kendinge". Der reducerer selvfølgelig værdien af en scout hvis man kigger i første linje på der egne lille netværk (JH) og "opgraderer" med spillere den aktuelle træner vil gerne have pga en tidligere fælles sammenarbejde. Hvis transferstrategien er at fiske lidt i den lokale andedam så rykker scouting i baggrunden.
                BW viste allerede at han er klar for hårde beslutninger og at sende folk videre hvis de ikke kan tilbyde hvad han kræver. Så betyder det for mig at Ole Spion opfylder kravene og er tryg med det. BW gjorde ja helt klar at han står for en strukturel tilgang og at skabe en professionel struktur og setup som vej til succesen, tror ikke han ville gå på kompromis der og tillade en lappeløsning
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Det skal vel ses i hensigt af ledelsens "transferstrategie" at give trænere meget indflydelse og hente "gamle kendinge". Der reducerer selvfølgelig værdien af en scout hvis man kigger i første linje på der egne lille netværk (JH) og "opgraderer" med spillere den aktuelle træner vil gerne have pga en tidligere fælles sammenarbejde. Hvis transferstrategien er at fiske lidt i den lokale andedam så rykker scouting i baggrunden.
                  BW viste allerede at han er klar for hårde beslutninger og at sende folk videre hvis de ikke kan tilbyde hvad han kræver. Så betyder det for mig at Ole Spion opfylder kravene og er tryg med det. BW gjorde ja helt klar at han står for en strukturel tilgang og at skabe en professionel struktur og setup som vej til succesen, tror ikke han ville gå på kompromis der og tillade en lappeløsning
                  Jeg er også i første omgang meget overrasket over at forlænge med en markant mand bag de senere års elendige scouting. Men jeg har også stadig fuld tillid til BW så der må have været andre forklaringer på elendighederne.
                  Så vidt jeg husker har AA sagt at han ikke ønsker at være involveret i spillerkøb.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Jeg er også i første omgang meget overrasket over at forlænge med en markant mand bag de senere års elendige scouting. Men jeg har også stadig fuld tillid til BW så der må have været andre forklaringer på elendighederne.
                    Så vidt jeg husker har AA sagt at han ikke ønsker at være involveret i spillerkøb.
                    Jeg forestiller mig egentlig at scoutingdelen i OB er meget mere end scouting til sl-holdet så ligefrem at kalde det for elendigt tror jeg nu ikke du har grundlag og viden til at gøre. Ivancevic som som lige nu bliver hypet godt og Aron er gode eksempler på godt arbejde fra Ole Spion. Der er utvivlsom flere gode og også knap så gode eksempler både i u-afd. og hos de voksne .. og ja AA har sagt vil være involveret i spillerkøb, men at det ikke betyder at han ikke snakker sammen med BW og sportsudvalget om typer af spillere han mener kan gøre en forskel i OB

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg forestiller mig egentlig at scoutingdelen i OB er meget mere end scouting til sl-holdet så ligefrem at kalde det for elendigt tror jeg nu ikke du har grundlag og viden til at gøre. Ivancevic som som lige nu bliver hypet godt og Aron er gode eksempler på godt arbejde fra Ole Spion. Der er utvivlsom flere gode og også knap så gode eksempler både i u-afd. og hos de voksne .. og ja AA har sagt vil være involveret i spillerkøb, men at det ikke betyder at han ikke snakker sammen med BW og sportsudvalget om typer af spillere han mener kan gøre en forskel i OB
                      Nico nævnte Ole også var en han havde kigget på i podcasten med Stemmer fra ådalen og det er vel heller ikke en dårlig signing.
                      Vi skal huske på at får man kun 0 kroner at købe spillere for så får man svært ved at finde en spiller man kan sælge for 50 millioner.

                      Nu er BW kommet ind til at være med inde over også, så mon ikke det hele nok skal blive ret godt, eller i hvert fald bedre end under JH.

                      Comment


                        Jeg vil anbefale at man bruger en time på at se BW i Købmændenes Klub. Udsendelsen ligger på D+ og vidst også nok på noget podcast et sted. Han siger mange spændende ting. Her er et par ting omkring transfervinduet

                        * Der vil allerede ske store ting i dette vindue. Man kigger på mange hylder og går også efter måske uopnåelige spillere da alt kan ske. Men som udgangspunkt er det til den bagerste del af banen. Og så leder man efter “spillende trænere”. Altså ledere
                        * Han udelukker intet med Kadrii. Alt kan ske
                        * Udenlandske spillere der kommer til og skal være bærende kræfter skal i fremtiden helst være minimum på Jebali niveau
                        * Lød også til at transfervinduet afhang meget af pokalfinalens resultat.


                        Foruden det afslørede han at scouting delen skulle opgraderes og at der stadig ledes efter en samarbejdes klub i udlandet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg vil anbefale at man bruger en time på at se BW i Købmændenes Klub. Udsendelsen ligger på D+ og vidst også nok på noget podcast et sted. Han siger mange spændende ting. Her er et par ting omkring transfervinduet

                          * Der vil allerede ske store ting i dette vindue. Man kigger på mange hylder og går også efter måske uopnåelige spillere da alt kan ske. Men som udgangspunkt er det til den bagerste del af banen. Og så leder man efter “spillende trænere”. Altså ledere
                          * Han udelukker intet med Kadrii. Alt kan ske
                          * Udenlandske spillere der kommer til og skal være bærende kræfter skal i fremtiden helst være minimum på Jebali niveau
                          * Lød også til at transfervinduet afhang meget af pokalfinalens resultat.


                          Foruden det afslørede han at scouting delen skulle opgraderes og at der stadig ledes efter en samarbejdes klub i udlandet
                          Jeg har hørt lidt af den, og fortsætter når jeg får tid - og ja den er interessant og spændende som OB-fan. Det siger vel næsten sig selv at vinduet afhænger af finalens resultat, og det er en dejligt at sidde med en fornemmelse af at der endelig er en der har styr på fodboldstrategi i alle dens afskygninger og har øje på detaljer i alle hjørner af strukturen. In BW we trust

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg vil anbefale at man bruger en time på at se BW i Købmændenes Klub. Udsendelsen ligger på D+ og vidst også nok på noget podcast et sted. Han siger mange spændende ting. Her er et par ting omkring transfervinduet

                            * Der vil allerede ske store ting i dette vindue. Man kigger på mange hylder og går også efter måske uopnåelige spillere da alt kan ske. Men som udgangspunkt er det til den bagerste del af banen. Og så leder man efter “spillende trænere”. Altså ledere
                            * Han udelukker intet med Kadrii. Alt kan ske
                            * Udenlandske spillere der kommer til og skal være bærende kræfter skal i fremtiden helst være minimum på Jebali niveau
                            * Lød også til at transfervinduet afhang meget af pokalfinalens resultat.


                            Foruden det afslørede han at scouting delen skulle opgraderes og at der stadig ledes efter en samarbejdes klub i udlandet
                            Enig, det er et klasse interview af en fodbolddirektør der udstråler at han har styr på det. Også en klasse kommentar til spørgsmålet om han skulle op og banke på Thorborgs dør, hvis vi kommer i Europa, hvortil han svarer noget i stil med: hvis vi kommer i Europacup så kommer Thorborg og banker på min dør. Han nævner også Ivansevics attitude når han vinder sine dueller, som noget vi skal have endnu mere af

                            Comment


                              Det var et rigtig godt interview. Tak for anbefalingen, fmprOB.

                              Jeg hæftede mig også ved hans generelt meget velovervejede svar og selvsikre måde at formulere sig på. Jeg mindes ikke hvornår vi sidst har haft en striwet boss, som ikke talte i tvetydige tunger og rodede sig ud i klodsede citater. Han er fandme en chef og et spændende menneske tilmed virker det som.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Det var et rigtig godt interview. Tak for anbefalingen, fmprOB.

                                Jeg hæftede mig også ved hans generelt meget velovervejede svar og selvsikre måde at formulere sig på. Jeg mindes ikke hvornår vi sidst har haft en striwet boss, som ikke talte i tvetydige tunger og rodede sig ud i klodsede citater. Han er fandme en chef og et spændende menneske tilmed virker det som.
                                Man får jo rent faktisk en følelse af at der er kommet en kompetent ledelse og stab dernede efterhånden. Dejlig følelse

                                Comment

                                Working...
                                X