Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    BW spilder sandelig ikke tiden .. der må snart komme en officiel melding fra BW
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Så åbenlyst et fejlcast skal selvfølgelig håndteres. Men tillykke OSE; med det fejlcast formåede I at gamble med en OB-legendes ry og rygte. Eksperterne ud i rekruttering og mediestrategi slår til igen.

      MvH ChrisOB
      Meget enig, for mig vil MH altid være en legende. Som spiller var han med i den største kamp og som træner vandt vi pokalfinalen i 2007.

      Samme succes havde han ikke som sportschef.
      Men lad os nu passe på vores legender

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Så er der kommet gang i oprydningen, forhåbentligt fordi at det baner vejen for det rigtige. Desværre også et vidnesbyrd om, at det seneste par år OGSÅ har været spildte på de fleste fronter.
        Det er meget småt med ansættelser der har rykket OB de sidste 10 år. Uanset om det har været trænere eller ledere, så har det kun været Tom snak. Først kom Poul som var en gedigen fiasko, så kom JH som ihærdigt prøvede at nedbryde alt historie i Klubben, og fremmedgøre den for os fans. Nu er det så BW som får chancen, så vil det vise sig om han får held med at rykke noget som helst, eller vi stadig forbliver grå mus på 7-9 pladsen.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          MH vedbliver at være en OB-legende.

          Han har aldrig haft meritterne til at være sportschef, og jeg tror, det var et dårligt karrierevalg af ham at takke ja. Han er jo glimrende i et omklædningsrum og vil være en dygtig assistent eller træner.

          Alt det bedste fremover!

          Spændende med oprydningen. Håber, vi får stærke folk ind med de rigtige meritter og baggrunde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Meget enig, for mig vil MH altid være en legende. Som spiller var han med i den største kamp og som træner vandt vi pokalfinalen i 2007.

            Samme succes havde han ikke som sportschef.
            Men lad os nu passe på vores legender
            Det er jo det, der er det tragiske: Nu er der sikkert nogen, der kun vil huske ham som den famlende, mislykkede sportsdirektør; i stedet for som én af de mest betydninsfulde figurer i nyere OB historie. Den seneste træner, der vandt et trofæ til klubben. Det er det, jeg har været mest sur over med hensyn til ansættelsen af Generalen. At folk begyndte at vende sig imod Michael Hemmingsen og ikke mod den ledelse, der helt fejlagtigt ansatte ham. Men endnu engang skal vi medieturen igennem; endnu engang kan det ende med at en OB-legende bliver fremmedliggjort overfor OB.

            Jeg håber virkelig at svenskeren er den "voksne" som vi har skreget efter; men når nu Hemme og Feher ryger; kan vi i det hele taget stole på noget som helst af det OSE kommer med?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              MH vedbliver at være en OB-legende.

              Han har aldrig haft meritterne til at være sportschef, og jeg tror, det var et dårligt karrierevalg af ham at takke ja. Han er jo glimrende i et omklædningsrum og vil være en dygtig assistent eller træner.

              Alt det bedste fremover!

              Spændende med oprydningen. Håber, vi får stærke folk ind med de rigtige meritter og baggrunde.
              Jeg vil nu mene, at klubben aldrig skulle ha givet ham tilbuddet. For selvfølgelig siger en mand, der har en så indgående historie med OB ja, når klubben kommer med sådan et tilbud. Det var ikke et dårligt valg af Michael Hemmingsen; det var bare elendig ledelse at de troede hans OB-DNA var nok i sig selv. Og lad os også huske at scoutingen af svenskerne jo blev outsourcet til Allan Gaarde. Så måske det bedste valg OB-ledelsen har kunnet tage er at indse, at de ikke selv skal scoute den sportslige ledelse? Fordi det kan de godt nok ikke finde ud af.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Jeg vil nu mene, at klubben aldrig skulle ha givet ham tilbuddet. For selvfølgelig siger en mand, der har en så indgående historie med OB ja, når klubben kommer med sådan et tilbud. Det var ikke et dårligt valg af Michael Hemmingsen; det var bare elendig ledelse at de troede hans OB-DNA var nok i sig selv. Og lad os også huske at scoutingen af svenskerne jo blev outsourcet til Allan Gaarde. Så måske det bedste valg OB-ledelsen har kunnet tage er at indse, at de ikke selv skal scoute den sportslige ledelse? Fordi det kan de godt nok ikke finde ud af.

                MvH ChrisOB
                Ja ja, enig - det var et elendigt valg af OB, og selvfølgelig sagde MH ja. Jeg formulerede mig sjusket. Jeg mente bare, at MH ville have fået en bedre karriere, hvis han var forblevet træner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Ja ja, enig - det var et elendigt valg af OB, og selvfølgelig sagde MH ja. Jeg formulerede mig sjusket. Jeg mente bare, at MH ville have fået en bedre karriere, hvis han var forblevet træner.
                  Det kan vi godt blive enige om. Min agtelse for Generalen er intakt. Min vrede over at OSE potentielt har gjort skade på hans eftermæle lige så.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Det kan vi godt blive enige om. Min agtelse for Generalen er intakt. Min vrede over at OSE potentielt har gjort skade på hans eftermæle lige så.

                    MvH ChrisOB
                    Jo jo, men han søgte selv et krævende job. At han ikke lykkedes er ingen overraskelse, mener det var mere mystisk at han overhovedet var i spil til jobbet

                    Comment


                      Det var vel også Hemme som ansatte PF. Vi skal løber mere og hvis de andre løber mere skal vi løbe mere mere!!!

                      I min bog ikke særlig overraskende at de 2 ryger. Alm har nok også sagt hans

                      MH var jo lige så inkompetent til stillingen som PH.

                      Jeg ser et håb om at vi kan blive en klub der kommer i top 6 i 3 af 4 sæsoner.

                      ​​​​​​​Walk the talk fra nu af.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Det var vel også Hemme som ansatte PF. Vi skal løber mere og hvis de andre løber mere skal vi løbe mere mere!!!

                        I min bog ikke særlig overraskende at de 2 ryger. Alm har nok også sagt hans

                        MH var jo lige så inkompetent til stillingen som PH.

                        Jeg ser et håb om at vi kan blive en klub der kommer i top 6 i 3 af 4 sæsoner.

                        ​​​​​​​Walk the talk fra nu af.
                        Præcis. Jeg har også fået at vide at den er god nok mht Hemmingsen. Og at det måske ikke bliver den sidste fyring nu her i den nærmeste fremtid….
                        Uden dog jeg lige kan se hvem det skulle være. Kunne Ole Spion måske også stå for skud? Bare et gæt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Præcis. Jeg har også fået at vide at den er god nok mht Hemmingsen. Og at det måske ikke bliver den sidste fyring nu her i den nærmeste fremtid….
                          Uden dog jeg lige kan se hvem det skulle være. Kunne Ole Spion måske også stå for skud? Bare et gæt
                          Kommunikationsafdelingen kunne måske også trænge for en opgradering.
                          Spændende om Frank H. fra FCN er i spil som ny assistent.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Kommunikationsafdelingen kunne måske også trænge for en opgradering.
                            Spændende om Frank H. fra FCN er i spil som ny assistent.
                            Mange gode spørgsmål og få svar. Men det er nok en type som FH de leder efter. Uden dog jeg tror de får ham lokket

                            Comment


                              Så blev den officiel

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/organi...ndringer-i-ob/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tja, så fik BW nøglen til kontoret og en kost fra NT og bruger begge konsekvent
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X