Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det virker altså som noget af en kapacitet. Det er jeg umiddelbart ret optimistisk over. Lidt ærgerligt, han først tiltræder til årsskiftet dog.
    Tror han kan smutte tidligere, når de har fundet en erstatning for ham i AIK.

    Hustruen glæder sig også til Odense

    Comment


      Alt i alt er jeg bare ret glad for at der kommer noget nyt blod til klubben.

      Startende med den nye træner + ass.

      Det hele føles lidt varmene end længe i ådalen :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Alt i alt er jeg bare ret glad for at der kommer noget nyt blod til klubben.

        Startende med den nye træner + ass.

        Det hele føles lidt varmene end længe i ådalen :)
        Fuldstændig enig og at det ikke er nogen fra den sædvanlige danske trænerkarrusel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Fuldstændig enig og at det ikke er nogen fra den sædvanlige danske trænerkarrusel
          Ja, lige præcis.

          Frygtede godt nok at det kunne være en af de typisk danske trænere.
          Men lød jo til at der ikke var en eneste dansker i mellem den brutto liste de havde ang. træner.
          Og også den nye sportsdirektør/fodbolddirektør er også væk fra Danmark, det er helt dejligt :)

          Comment


            Velkommen til Björn. Man må bare sige at setuppet uden om selve fodboldholdet bare er i top(minus stadion).

            En flot Ådalen med superligahus og masser af træningsbaner på Falen
            Nyt græstæppe på stadion
            Flere trænere omkring holdet end nogensinde før
            Ny FodboldDirektør som forhåbentlig kan skabe ekstra økonomi
            Flere akademispillere i truppen end før i nyere tid

            Der er bestemt lysere tider. Jeg mangler dog stadig snart at se kvaliteten i truppen der berettiger dette flotte setup. Vi er stadig en blød mellemvare i Danmark.
            Der er dog 2 måneder tilbage af transfervinduet så man kan jo håbe der sker noget positivt i den retning

            Comment


              Interessant. Mit fokus er på landsholdet i disse dage, men det er dejligt, at butikken kører.

              Jeg er meget positivt overrasket. Han virker, som nævnt, til at være en kapacitet. En mere fodboldfaglig profil (primært erfaring som sportsdirektør) end jeg havde ventet. Rollefordelingen mellem ham og MH bliver interessant.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Interessant. Mit fokus er på landsholdet i disse dage, men det er dejligt, at butikken kører.

                Jeg er meget positivt overrasket. Han virker, som nævnt, til at være en kapacitet. En mere fodboldfaglig profil (primært erfaring som sportsdirektør) end jeg havde ventet. Rollefordelingen mellem ham og MH bliver interessant.
                Jeg har også tænkt på om magtkampen en dag skal tages over et salg/køb. Det kunne dog være interessant at få et interview med ham(evt SFÅ) hvor man kunne gå i detaljer hvad han egentligt er ansat til at lave og som ikke krydser Hemmingsens bord

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Velkommen til Björn. Man må bare sige at setuppet uden om selve fodboldholdet bare er i top(minus stadion).

                  En flot Ådalen med superligahus og masser af træningsbaner på Falen
                  Nyt græstæppe på stadion
                  Flere trænere omkring holdet end nogensinde før
                  Ny FodboldDirektør som forhåbentlig kan skabe ekstra økonomi
                  Flere akademispillere i truppen end før i nyere tid

                  Der er bestemt lysere tider. Jeg mangler dog stadig snart at se kvaliteten i truppen der berettiger dette flotte setup. Vi er stadig en blød mellemvare i Danmark.
                  Der er dog 2 måneder tilbage af transfervinduet så man kan jo håbe der sker noget positivt i den retning
                  Med hans erfaring er det svært at tro han ikke kommer ind over salg og køn, hvilket må siges at være meget positivt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                    Med hans erfaring er det svært at tro han ikke kommer ind over salg og køn, hvilket må siges at være meget positivt.
                    Håber de fleste han henter er mænd dog…

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg har også tænkt på om magtkampen en dag skal tages over et salg/køb. Det kunne dog være interessant at få et interview med ham(evt SFÅ) hvor man kunne gå i detaljer hvad han egentligt er ansat til at lave og som ikke krydser Hemmingsens bord
                      Ja med den profil, så kan der jo heller ikke argumenteres for andet end at man har erkendt at Hemme har sine mangler indenfor visse palletter i sit virke som sportschef. Havde det blot været hjælp til det administrative via en koordinator, som vi tidligere har drøftet herinde og SFÅ vidst også var inde på en overgang, så havde man nok ikke hverken lokket eller søgt efter en sportsdirektør fra øverste hylde i skandinavien.

                      Det pirrer også min nysgerrighed hvad rollefordelingen mellem disse to bliver, men det bliver vi helt sikkert også klogere på en dag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Ja med den profil, så kan der jo heller ikke argumenteres for andet end at man har erkendt at Hemme har sine mangler indenfor visse palletter i sit virke som sportschef. Havde det blot været hjælp til det administrative via en koordinator, som vi tidligere har drøftet herinde og SFÅ vidst også var inde på en overgang, så havde man nok ikke hverken lokket eller søgt efter en sportsdirektør fra øverste hylde i skandinavien.

                        Det pirrer også min nysgerrighed hvad rollefordelingen mellem disse to bliver, men det bliver vi helt sikkert også klogere på en dag.
                        Meget enig, vi behøves selvfølgelig ikke høre det råbt ud i store typer, men man har nok erkendt, at Hemmes kompetencer er.....ikke voldsomme.

                        Håber lidt Hemme får lov til at komme i tanke om han gerne vil være træner igen (et andet sted, evt. 1. division), så kan vi altid ansætte Steen Nedergaard som scout.

                        Comment


                          Det er åbenbart en mand med nogle lidt uldne sager med i bagagen: https://www.aftonbladet.se/sportblad...bahoui-affaren

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Ja med den profil, så kan der jo heller ikke argumenteres for andet end at man har erkendt at Hemme har sine mangler indenfor visse palletter i sit virke som sportschef. Havde det blot været hjælp til det administrative via en koordinator, som vi tidligere har drøftet herinde og SFÅ vidst også var inde på en overgang, så havde man nok ikke hverken lokket eller søgt efter en sportsdirektør fra øverste hylde i skandinavien.

                            Det pirrer også min nysgerrighed hvad rollefordelingen mellem disse to bliver, men det bliver vi helt sikkert også klogere på en dag.
                            Bedre sent end aldrig. Måske kan Hemme over tid udvikle sig til en succes, ikke at jeg vil sætte mange penge på det, men på den anden side er det også dejligt når tidligere spillere bidrager.
                            Jeg vil egentlig gå så langt som til at sige, at det var synd for Hemme at han ikke fik en chef fra starten. Der ligger mange gode tanker og venter på eksekvering - det er spændende at være OB fan - der er mere håb for fremtiden end længe. Men de andre klubber rykker sig også, så man må ikke hvile på laurbærrene, og især vil det blive nødvendigt at øge spillerbudgetterne i fremtiden, uden at man fortsat laver dyre tåbe køb som har sendt OB ned til omkring 8-9. bedste klub i 10 år.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Velkommen til Björn. Man må bare sige at setuppet uden om selve fodboldholdet bare er i top(minus stadion).

                              En flot Ådalen med superligahus og masser af træningsbaner på Falen
                              Nyt græstæppe på stadion
                              Flere trænere omkring holdet end nogensinde før
                              Ny FodboldDirektør som forhåbentlig kan skabe ekstra økonomi
                              Flere akademispillere i truppen end før i nyere tid

                              Der er bestemt lysere tider. Jeg mangler dog stadig snart at se kvaliteten i truppen der berettiger dette flotte setup. Vi er stadig en blød mellemvare i Danmark.
                              Der er dog 2 måneder tilbage af transfervinduet så man kan jo håbe der sker noget positivt i den retning
                              1. Velkommen til Björn - dejligt der bliver opgraderet uden for banen.

                              2. håber da bestemt ikke OB venter så længe med at handle - til den tid er vi 1/3 igennem grundspillet og hvor længe går der så før nye folk er spillet ind. Så kan sæsonen hurtigt være overstået før den rigtigt kom igang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                1. Velkommen til Björn - dejligt der bliver opgraderet uden for banen.

                                2. håber da bestemt ikke OB venter så længe med at handle - til den tid er vi 1/3 igennem grundspillet og hvor længe går der så før nye folk er spillet ind. Så kan sæsonen hurtigt være overstået før den rigtigt kom igang
                                Det håber jeg da heller ikke. Men jeg er så træt af leverpostej, så hvis vi skal helt hen sidst i vinduet for at finde noget fra en højere hylde er det fint med mig. Hvis vi så venter og alligevel ender med noget ligegyldigt……. Ja så bliver jeg lidt galhovedet

                                Comment

                                Working...
                                X