Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Sjovt at man ikke er skarp nok til at spørge om et Manager job som man ser i England kan komme på tale
    JM har gjort det rigtigt godt som træner for os, men jeg er ikke tilhænger af, at han skal have en sportsdirektørrolle. Han er en ambitiøs mand, som gerne vil frem i verden. Det er en god ting, men det betyder også, at han kun er blevet hængende i sine tidligere klubber 1-2 år, for så er der opstået en mulighed, der var lige lidt bedre. Jeg tror ikke, at han ser OB som endestationen på den rejse, og jeg synes, at man skal gå efter en mere langtidsholdbar løsning på sportsdirektørrollen (selvom der selvfølgelig aldrig er garantier for det i fodboldens verden).
    Jeg er tilfreds med hans trænerarbejde, og ser ham hellere fortsætte med det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Sjovt at man ikke er skarp nok til at spørge om et Manager job som man ser i England kan komme på tale
      Enig. Det er meget amatøragtigt journalistik.

      Comment


        Hvis Haysen bliver afløser, så ændre det ikke det store, endnu en jysk uldkræmmer.... Så håber jeg godt nok mere på Troels Beck.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Hvis Haysen bliver afløser, så ændre det ikke det store, endnu en jysk uldkræmmer.... Så håber jeg godt nok mere på Troels Beck.
          Måske nye tider. HAYSEN havde holdet tidligt på plads og har vel løftet dem fra nedrykning kandidater til at have bedre resultater end os. Per Steffensen lyder mere spændende og siger nej til Troels. Der er brug for nye briller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Måske nye tider. HAYSEN havde holdet tidligt på plads og har vel løftet dem fra nedrykning kandidater til at have bedre resultater end os. Per Steffensen lyder mere spændende og siger nej til Troels. Der er brug for nye briller.
            Er Per Steffensen ikke agent? Eller har jeg misforstået noget? Hvad skulle han kunne bidrage med i en stor virksomhed som OB.
            Håber på en helt anden der ikke er fedtet ind i miljøet på forhånd. Der er brug for nye øjne og ikke bare en agent til at hente obskure spillere fra øst og vest.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Er Per Steffensen ikke agent? Eller har jeg misforstået noget? Hvad skulle han kunne bidrage med i en stor virksomhed som OB.
              Håber på en helt anden der ikke er fedtet ind i miljøet på forhånd. Der er brug for nye øjne og ikke bare en agent til at hente obskure spillere fra øst og vest.
              Man må formode han qua hans virke som agent har et pænt netværk.

              Comment


                Han har jo også sit eget firma/agent bureau, som det ikke har lydt til han har planer om at opgive.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Iflg FS er Haysen et varmt navn i OB. De mener at have en kilde der ved at JM og Haysen har snakket sammen. Haysen skulle være interesseret.

                  Nogen der ved hvordan han er ansat af SJE? Er det en kontrakt med udløb?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Iflg FS er Haysen et varmt navn i OB. De mener at have en kilde der ved at JM og Haysen har snakket sammen. Haysen skulle være interesseret.

                    Nogen der ved hvordan han er ansat af SJE? Er det en kontrakt med udløb?
                    Mon ikke det er en funktionær-kontrakt, som de fleste andre danske sportsdirektører?
                    Efter Haysens interview er jeg ikke meget i tvivl om, at han bliver vores nye sportsdirektør, ellers har jeg svært ved at forestille mig, at han ville melde ud på den måde. Og det har jeg de tpersonligt ok med, selvom det ikke er det mest opfindsomme - jeg ser i hvert fald langt hellere Haysen end TB i rollen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Er Per Steffensen ikke agent? Eller har jeg misforstået noget? Hvad skulle han kunne bidrage med i en stor virksomhed som OB.
                      Håber på en helt anden der ikke er fedtet ind i miljøet på forhånd. Der er brug for nye øjne og ikke bare en agent til at hente obskure spillere fra øst og vest.
                      Der var andre der nævnte PS. Jeg ved ikke om han har leder evnerne og om han er administrativ dygtig. Men han er vel en af de danskere med det største netværk.

                      Comment


                        Haysen har vel gjort det OK i SjE, og hvem ved hvad han kan udrette, med et større budget

                        Comment


                          Hellere Haysen end Troels Bech. Sidstnævnte er da sympatisk, men foruden en pokaltitel i 2002 er han aldrig lykkedes med noget i OB af hele tre omgange. Han har simpelthen ikke noget at tilføre klubben.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Mon ikke det er en funktionær-kontrakt, som de fleste andre danske sportsdirektører?
                            Efter Haysens interview er jeg ikke meget i tvivl om, at han bliver vores nye sportsdirektør, ellers har jeg svært ved at forestille mig, at han ville melde ud på den måde. Og det har jeg de tpersonligt ok med, selvom det ikke er det mest opfindsomme - jeg ser i hvert fald langt hellere Haysen end TB i rollen.
                            Jeg må også sige at når han ikke pure afviser at der har været kontakt imellem OB og ham, så betyder det i min bog at der er kontakt. Er det ham vi vil have, er det også med at få det sat i sving. I aab mangler de også en direktør og haysen vil jeg mene den klart mest interessante sportsdirektør herhjemme, som er inden for rækkevidde for klubber som aab og os. Han har for få penge skabt et solidt superligahold og klubben kører såmænd med gentagende overskud år for år.

                            Comment


                              Jeg synes godt nok også, at det lugter af Haysen i Odense. Han har jo, med et markant lavere budget, skabt et solidt Superligafundament i Haderslev, og så har ham og JM jo en fortid sammen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg må også sige at når han ikke pure afviser at der har været kontakt imellem OB og ham, så betyder det i min bog at der er kontakt. Er det ham vi vil have, er det også med at få det sat i sving. I aab mangler de også en direktør og haysen vil jeg mene den klart mest interessante sportsdirektør herhjemme, som er inden for rækkevidde for klubber som aab og os. Han har for få penge skabt et solidt superligahold og klubben kører såmænd med gentagende overskud år for år.
                                Det er også der jeg er i fht. vores nye mand på posten. Egentlig kunne jeg jeg godt få tanken at en ansættelse af Haysen kan påvirke JM positivt i fht. en forlængelse på trænersiden. De to gentlemen har jo før med succes arbejdet sammen i Haderslev, så det kan give god mening at gøde jorden hvis OB mener man gerne vil forlænge med JM.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X