Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Frøkjær

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Frøkjær drømmer om at bide sig fast i OB og at blive udtaget til U21 igen

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-bide-mig-fast

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Frøkjær drømmer om at bide sig fast i OB og at blive udtaget til U21 igen

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-bide-mig-fast
      Håber i den grad han får mere spilletid i OB og den vej igennem får flere ture med landsholdet .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Håber i den grad han får mere spilletid i OB og den vej igennem får flere ture med landsholdet .
        Så skal han godt nok oppe sig ift de sidste kampe han spillede. Der var han altså ikke god. Han var jo decideret dårlig. Men håber da også

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Håber i den grad han får mere spilletid i OB og den vej igennem får flere ture med landsholdet .
          Det var reelt U21-B, da alle profilerne ikke var med ... så han skal meget op i gear for at komme med der, reelt er chancen ikke så stor.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Håber i den grad han får mere spilletid i OB og den vej igennem får flere ture med landsholdet .
            Man kan håbe sådan en fin tur har inspireret ham til at give den en skalle for at tage de næste skridt. Han mangler både tempo fysisk og i tanke og handling til at bide sig fast i superligaen. Jeg fik dog et rigtig godt indtryk af ham i det fine interview Obstruktion havde med ham i efteråret, da han virkede som en fyr der er bevidst om at der virkelig skal arbejdes for sagen. Om han så har redskaberne er jeg mere i tvivl om, men jeg under ham det. Han har nogen ting i både hans afleveringsspil og drev med bolden, som jeg kan se potentiale i. Der mangler bare meget i forhold til at gøre tingene færdigt. Han mangler simpelthen at finde de rigtige løsninger i sit spil.

            Jeg kunne dog godt forestille mig at han er en der løfter sig, hvis han får chancen imens det kører. Meget af den spilletid han fik i efteråret kom, da holdet som helhed præsterede dårligt. Her er det selvfølgelig heller ikke så mærkeligt at han isoleret set også falder i niveau.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Man kan håbe sådan en fin tur har inspireret ham til at give den en skalle for at tage de næste skridt. Han mangler både tempo fysisk og i tanke og handling til at bide sig fast i superligaen. Jeg fik dog et rigtig godt indtryk af ham i det fine interview Obstruktion havde med ham i efteråret, da han virkede som en fyr der er bevidst om at der virkelig skal arbejdes for sagen. Om han så har redskaberne er jeg mere i tvivl om, men jeg under ham det. Han har nogen ting i både hans afleveringsspil og drev med bolden, som jeg kan se potentiale i. Der mangler bare meget i forhold til at gøre tingene færdigt. Han mangler simpelthen at finde de rigtige løsninger i sit spil.

              Jeg kunne dog godt forestille mig at han er en der løfter sig, hvis han får chancen imens det kører. Meget af den spilletid han fik i efteråret kom, da holdet som helhed præsterede dårligt. Her er det selvfølgelig heller ikke så mærkeligt at han isoleret set også falder i niveau.
              Handler det ikke mest om at han skal hæve bunden i sit spil? Han har alt andet lige et par kampe i efteråret, hvor han vel nærmest er vores bedste mand, og hvor han så rigeligt finder de rigtige løsninger. Derefter har han så en del kampe, hvor han gør meget få ting rigtigt, men i mine øjne har han bestemt redskaberne til at gøre en forskel offensivt - når det ellers kører for ham.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Handler det ikke mest om at han skal hæve bunden i sit spil? Han har alt andet lige et par kampe i efteråret, hvor han vel nærmest er vores bedste mand, og hvor han så rigeligt finder de rigtige løsninger. Derefter har han så en del kampe, hvor han gør meget få ting rigtigt, men i mine øjne har han bestemt redskaberne til at gøre en forskel offensivt - når det ellers kører for ham.
                Jo. Det kan man sige. Alle kan jo spille en god kamp, hvor man er heldig med at lykkedes med det hele. Jeg synes bare det generelle billed af ham var at han modtog en bold og var et halvt sekund for længe om at beslutte sig for hvad, der skulle ske. I genpresset kom han et halvt sekund for sent, og når han skulle dække op laver han for mange klodsede frispark. Derimellem er der så nogle fine ting, som skarpe afleveringer og et godt drev med bolden. Her synes jeg i for mange kampe at han manglede det der step op fra at være ungdomsspiller til at være superligaspiller.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Så skal han godt nok oppe sig ift de sidste kampe han spillede. Der var han altså ikke god. Han var jo decideret dårlig. Men håber da også
                  Ja hans sidste kampe var ikke så gode som hans første, men der kommer negative udslag i de unges præstationer. Men spilletid er vigtigt i deres udvikling ellers ender det som vi desværre har set alt for ofte med at deres udvikling går i stå og vi står tilbage med en spiller som aldrig bliver god nok.
                  Jeg vil gerne vi har mod til st bringe de unge folk ind også selvom der kommer nogle ringe kampe fra dem.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Det var reelt U21-B, da alle profilerne ikke var med ... så han skal meget op i gear for at komme med der, reelt er chancen ikke så stor.
                    Uanset om det er A eller B så lyder det som om det har inspireret den unge mand og givet ham lyst til mere. Men du har ret i at der skal lægges på hans spil hvis han skal med på A holdet, det skal der også vilje til og det er måske givet ham et løft i viljen at have været med.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Ja hans sidste kampe var ikke så gode som hans første, men der kommer negative udslag i de unges præstationer. Men spilletid er vigtigt i deres udvikling ellers ender det som vi desværre har set alt for ofte med at deres udvikling går i stå og vi står tilbage med en spiller som aldrig bliver god nok.
                      Jeg vil gerne vi har mod til st bringe de unge folk ind også selvom der kommer nogle ringe kampe fra dem.
                      Vil hellere have at vi var i en position hvor 1.div/bund SL/Norge klubber stod i kø for at leje alle vores mange talenter så de kunne få noget spilletid og hår på brystet hvor vi samtidig vurderer om de skal tilbage eller videre i deres karriere. Lidt som man ser det i FCM.
                      Enten får man dem tilbage i bedre forfatning ellers får man en skilling og sender dem videre i deres karriere. Hvis Generalen havde en masse af disse forbindelser så dette kunne lykkedes ville hans opgave være halvt løst allerede

                      Comment


                        #26
                        Mads Frøkjær er brandvarm lige for tiden, og på onsdag efter træning har han indvilliget i at svare på alle jeres spørgsmål. Så har i noget, i gerne vil have svar på, så fyr løs så vi kan tage det med til ham.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Mads Frøkjær er brandvarm lige for tiden, og på onsdag efter træning har han indvilliget i at svare på alle jeres spørgsmål. Så har i noget, i gerne vil have svar på, så fyr løs så vi kan tage det med til ham.
                          1) Har der været nogen interesse omkring dig fra udlandet eller andre klubber fra Superligaen allerede?
                          2) Hvordan vurderer du dine chancer for at komme til U21 slutrunden?
                          3) Hvilket land ville du skifte til hvis du selv kunne bestemme?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            1) Har der været nogen interesse omkring dig fra udlandet eller andre klubber fra Superligaen allerede?
                            2) Hvordan vurderer du dine chancer for at komme til U21 slutrunden?
                            3) Hvilket land ville du skifte til hvis du selv kunne bestemme?
                            I BTs podcast blev han nævne som en af mange på FCKs bruttoliste. Men fint at spørge om det.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              I BTs podcast blev han nævne som en af mange på FCKs bruttoliste. Men fint at spørge om det.
                              Ja okay. Men så må de betale de 25 mill som de også gav for Kauffman og Stage.. Ingen rabat

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Mads Frøkjær er brandvarm lige for tiden, og på onsdag efter træning har han indvilliget i at svare på alle jeres spørgsmål. Så har i noget, i gerne vil have svar på, så fyr løs så vi kan tage det med til ham.
                                Hvor stor en andel har Tonny Hermansen i, at du i dag er professionel fodboldspiller?

                                Har det givet lidt rap over nallerne at komme ind i omklædningsrummet som en ung sjællænder, der er lidt fremme i skoene?

                                Der er allerede flere af dine TV-iterviews, der er legendariske blandt os fans. Har du nogen speciel måde at gribe interviews an på?

                                Comment

                                Working...
                                X