Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Ved ikke om jeg bare har ja-hat på, men synes slet ikke det var så ringe. Lod faktisk mere mærke til hans aktioner (primært gode, synes jeg) end Oliver Lund i den modsatte side. Jeg ville ikke være nervøs for at spille ham.

    Øvrige plusser:
    • Obbekjær får spilletid!
    • Sander Svendsen arbejder benhårdt og har en rigtig omgang med bolden for det meste. Skal selvfølgelig score på sin friløber.
    • Bashkim er bare every-fucking-where oppe foran. Har virkelig ramt en god form, og er umulig for de andre forsvar at håndtere.
    • OC har flest cleans sheets i rækken sammen med Jesper Hansen (7 nu i 12 kampe)
    • Når Opondo bliver sine skader kvit og kommer i "Bashkim-topform", så bliver han virkelig god for holdet.
    Madu var ringe defensivt; han bliver altså tørret konstant, og på et tidspunkt løber de nærmest bare igennem på den kant, som det passer dem. Desuden er hans placeringer helt i skoven en del gange, hvor vi sådan set har presset, men så hænger Madu og dækker intet, og så er deres højre kant bare fri igen. I den anden side ser man ikke så meget, men det er fordi, der bliver dækket langt bedre af. AJA må ud og dække af til hjørne 6-7 gange, hvor de pisser på Madu; det gjorde han glimrende og rutineret.
    I dag er det hele forsvaret (minus Madu, + Oliver naturligvis) som klart er MoM; der bliver virkelig fightet og spillet klogt.

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Ingen klubhold :).
    Okay. Kan bare se du har skrevet meget herinde, så undrede mig bare :)

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    "Sommer, sommer og sol, duften aaf Horsens i 1. division" lyder det fra RMN.
    Det var dog kummerligt...
    Man krummer efterhånden tæer mange gange i løbet af en kamp.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Hvem holder du med? Siden du siger i? :)
    Ingen klubhold :).

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I kan da godt nok ikke påstå, at i får færre point end spillet er til i øjeblikket :D.
    Hvem holder du med? Siden du siger i? :)

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Puha, det holdt lidt hårdt. Det var lidt en lidelse m 2.halvleg, men omvendt er det fedt, at vi hiver 3 points i en lortekamp mod et lortehold. Hvis vi kan hive 1 point hjem i næste uge, så burde vi kunne få 4.-5. plads v 1.TV-pengeuddeling.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg

    Jeg så ikke den pokalkamp han var med i, så kan kun bedømme ud fra i dag. Men offensivt synes jeg han ligner en, der kan bidrage positivt. Defensivt? Det var usikkert. Fejlplaceringer og nogle noget tøvende indgreb. I hvor høj grad det er noget der kan forbedres på synes jeg er svært at sige.
    Ved ikke om jeg bare har ja-hat på, men synes slet ikke det var så ringe. Lod faktisk mere mærke til hans aktioner (primært gode, synes jeg) end Oliver Lund i den modsatte side. Jeg ville ikke være nervøs for at spille ham.

    Øvrige plusser:
    • Obbekjær får spilletid!
    • Sander Svendsen arbejder benhårdt og har en rigtig omgang med bolden for det meste. Skal selvfølgelig score på sin friløber.
    • Bashkim er bare every-fucking-where oppe foran. Har virkelig ramt en god form, og er umulig for de andre forsvar at håndtere.
    • OC har flest cleans sheets i rækken sammen med Jesper Hansen (7 nu i 12 kampe)
    • Når Opondo bliver sine skader kvit og kommer i "Bashkim-topform", så bliver han virkelig god for holdet.

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.
    Vi har lært, at selv med 4 normale startere skadet og en mand i undertal i 25 min, er vi stadig langt bedre end bunden af superligaen. Vi har lært, at Frøkjær har potentiale til at blive en stor spiller i OB, at Baskim er Gud, at vi har en ung målmand som nu har 7!!! clean sheets i 12 kampe, at vi har en af suppens bedste midtstoppere, vores angribere scorer mål, at Opondo er en kæmpe gevinst...........synes vi lærte en hel del

    Leave a comment:


  • Århusianer
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Og at det ikke er VB Manu skal prøve at lære. Jeg ved ikke hvad han er købt til men han er lige så lidt VB som Baskhim var
    Jeg så ikke den pokalkamp han var med i, så kan kun bedømme ud fra i dag. Men offensivt synes jeg han ligner en, der kan bidrage positivt. Defensivt? Det var usikkert. Fejlplaceringer og nogle noget tøvende indgreb. I hvor høj grad det er noget der kan forbedres på synes jeg er svært at sige.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.
    Vi har lært, at vi mod et hold, der er notorisk kendt for at pakke sig, alligevel får lavet tre kasser med chancer til mere.

    Og så synes jeg altså, at Madu faktisk var ganske udemærket på backen. Blocker faktisk en del og får brudt en del opspil i hans side. Og så virker han til at være fornuftig fremad banen også. Han har selvfølgelig en assist på AK's kasse, men i første halvleg har han også et par gange, hvor han er i feltet Jacob Barrett-style ved bagerste.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Dumt rødt kort, men ellers gode præstationer, og tre andre end Bashkim scorer. Frøkjær ikke bare scorer, men spiller generelt godt. AK scorer og laver et fint indhop, sammen med Obbekjær.

    Mange gode ting, at tage med fra kampen

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Og at det ikke er VB Madu skal prøve at lære. Jeg ved ikke hvad han er købt til men han er lige så lidt VB som Baskhim var
    Last edited by Tåhyler; 06-10-2019, 15:00.

    Leave a comment:


  • Århusianer
    replied
    Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Opondo med kæmpechance. Kom nu mand.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Godt Ak. Skidt Opondo

    Leave a comment:

Working...
X