Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.
    Først en sejr over Herning/Ikast og i dag over Horsens mine to klart største hade objekter i ligaen , jeg kan ikke ønske mig mere..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Kan på ingen måde finde det positive i den sejr til BIF.

    FCK er ikke vores konkurrent , det er BIF og så hjælper det Herning/Ikast i mesterskabskampen.
    10000000000000000000% enig

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Og Brøndby fører 3-1. En god dag
    Kan på ingen måde finde det positive i den sejr til BIF.

    FCK er ikke vores konkurrent , det er BIF og så hjælper det Herning/Ikast i mesterskabskampen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Vildt! Så er turen hjem til Espergærde pludselig ikke så lang. Fed kamp at se på stadion. Horsens kom med ingenting, og vi fik dem tromlet godt over. Madu har vildt hår men mangler lidt som fodboldspiller for at kunne begå sig i suppen. Frøkjær ser stur ud og skal nok blive god, det samme med Obbekjær.
    Han kæmpede bravt men vil være meget mere tryg hvis Oli er på VB næste gang. Mod et bedre hold end Horsens kunne vores venstreside godt have kostet idag

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Vildt! Så er turen hjem til Espergærde pludselig ikke så lang. Fed kamp at se på stadion. Horsens kom med ingenting, og vi fik dem tromlet godt over. Madu har vildt hår men mangler lidt som fodboldspiller for at kunne begå sig i suppen. Frøkjær ser stur ud og skal nok blive god, det samme med Obbekjær.
    Men Madu havde flere gode aktioner i ogfensiven og stoppede en kontra af Horsens rigtig fint. Så håber stadig på ham.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    En solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
    Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!
    Vildt! Så er turen hjem til Espergærde pludselig ikke så lang. Fed kamp at se på stadion. Horsens kom med ingenting, og vi fik dem tromlet godt over. Madu har vildt hår men mangler lidt som fodboldspiller for at kunne begå sig i suppen. Frøkjær ser stur ud og skal nok blive god, det samme med Obbekjær.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Du er simpelthen fantastisk. En rigtig super fan. Glad for du er OB`er
    Jer er bare taknemmeligt at være med i fællesskabet af fanklubben og Ob-fans. Det er bare fedt Mine OB-weekender er den bedste ferie jeg kan tage -især når holdet vinder. :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

    Nu har jeg ikke set kampen, men hvis du og mckellbergs observationer er præcise nok, kan det måske forklares med, at han endnu ikke er helt i kampform? (og så hjalp det nok ikke, at han af "natur" er offensivt indstillet). Han var klubløs inden han kom til os
    Måske måske. Håber og tror dog at Oli er tilbage på VB næste gang. Der burde være håb både for Ryan om 12 dage

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    En solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
    Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!
    Du er simpelthen fantastisk. En rigtig super fan. Glad for du er OB`er

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Han var ikke god defensivt i 2. halvleg, men synes at han slap fint fra det i 1. halvleg, hvor han stoppe flere omstillinger og ikke bliver løbet over ende som i 2. halvleg.
    Nu har jeg ikke set kampen, men hvis du og mckellbergs observationer er præcise nok, kan det måske forklares med, at han endnu ikke er helt i kampform? (og så hjalp det nok ikke, at han af "natur" er offensivt indstillet). Han var klubløs inden han kom til os

    Leave a comment:


  • ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Madu var ringe defensivt; han bliver altså tørret konstant, og på et tidspunkt løber de nærmest bare igennem på den kant, som det passer dem. Desuden er hans placeringer helt i skoven en del gange, hvor vi sådan set har presset, men så hænger Madu og dækker intet, og så er deres højre kant bare fri igen. I den anden side ser man ikke så meget, men det er fordi, der bliver dækket langt bedre af. AJA må ud og dække af til hjørne 6-7 gange, hvor de pisser på Madu; det gjorde han glimrende og rutineret.
    I dag er det hele forsvaret (minus Madu, + Oliver naturligvis) som klart er MoM; der bliver virkelig fightet og spillet klogt.
    Det er ikke den plads han normalt spiller?, det kan godt ses, men jeg syntes nu og huske en 2-3 gange i anden halvleg, hvor han er nede i eller omkring eget felt og pille bolden fra en AC Horsens spiller, så ja plads til forbedringer, men ikke enig i konklusionen om han blev tørret konstant.

    Leave a comment:


  • ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    "Sommer, sommer og sol, duften aaf Horsens i 1. division" lyder det fra RMN.
    Det var dog kummerligt...
    Det er da en klassiker der får smilet frem, jeg finder den sjov og underholdende uden at være stødende, skulle den så pille ved noget i hovedet på en af modstanderne eller deres med rejsende, bonus.
    Jeg kunne dog godt leve uden, alle dem som ikke hopper...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    En solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
    Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Nej, FCN er vel dårligt at betegne som en klub.
    Hvilket FCK heller ikke er ! (...og det er bogstaveligt talt)

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Det må jeg have misset, synes ellers jeg prøvede at holde en del øje med ham. Hvis det er majoritetens opfattelse, må jeg jo nok give mig. Erkender da også, at mit stream var næsten lige så ringe som Horsens.
    Han var ikke god defensivt i 2. halvleg, men synes at han slap fint fra det i 1. halvleg, hvor han stoppe flere omstillinger og ikke bliver løbet over ende som i 2. halvleg.

    Leave a comment:

Working...
X