Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    AK? Er helvede frosset over? Det giver ingen mening

    Comment


      #62
      Hahahaha, AK47 til 3-0 med sin første berøring

      Comment


        #63
        Man kan sige meget om AK, ønske ham og sin løn hen hvor peberet gror osv., men jeg under ham virkelig det mål. Og et rigtig godt af slagsen i øvrigt.

        Comment


          #64
          Vi savner ikke Gryte. Han havde reddet mindst et af Brøndbys mål - det sidste. Så ikke alle.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #65
            Havde været klart bedre med FCK-sejr.

            Men i dag brokker vi os ikke. Indsatsen skal dog være bedre i Ålborg.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
              Havde været klart bedre med FCK-sejr.

              Men i dag brokker vi os ikke. Indsatsen skal dog være bedre i Ålborg.
              Desværre uden Leuwin - det bliver svært.

              Comment


                #67
                "Sommer, sommer og sol, duften aaf Horsens i 1. division" lyder det fra RMN.
                Det var dog kummerligt...

                Comment


                  #68
                  Godt Ak. Skidt Opondo
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #69
                    Opondo med kæmpechance. Kom nu mand.

                    Comment


                      #70
                      Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.

                      Comment


                        #71
                        Og at det ikke er VB Madu skal prøve at lære. Jeg ved ikke hvad han er købt til men han er lige så lidt VB som Baskhim var
                        Last edited by Tåhyler; 06-10-2019, 15:00.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #72
                          Dumt rødt kort, men ellers gode præstationer, og tre andre end Bashkim scorer. Frøkjær ikke bare scorer, men spiller generelt godt. AK scorer og laver et fint indhop, sammen med Obbekjær.

                          Mange gode ting, at tage med fra kampen

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                            Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.
                            Vi har lært, at vi mod et hold, der er notorisk kendt for at pakke sig, alligevel får lavet tre kasser med chancer til mere.

                            Og så synes jeg altså, at Madu faktisk var ganske udemærket på backen. Blocker faktisk en del og får brudt en del opspil i hans side. Og så virker han til at være fornuftig fremad banen også. Han har selvfølgelig en assist på AK's kasse, men i første halvleg har han også et par gange, hvor han er i feltet Jacob Barrett-style ved bagerste.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Og at det ikke er VB Manu skal prøve at lære. Jeg ved ikke hvad han er købt til men han er lige så lidt VB som Baskhim var
                              Jeg så ikke den pokalkamp han var med i, så kan kun bedømme ud fra i dag. Men offensivt synes jeg han ligner en, der kan bidrage positivt. Defensivt? Det var usikkert. Fejlplaceringer og nogle noget tøvende indgreb. I hvor høj grad det er noget der kan forbedres på synes jeg er svært at sige.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                                Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.
                                Vi har lært, at selv med 4 normale startere skadet og en mand i undertal i 25 min, er vi stadig langt bedre end bunden af superligaen. Vi har lært, at Frøkjær har potentiale til at blive en stor spiller i OB, at Baskim er Gud, at vi har en ung målmand som nu har 7!!! clean sheets i 12 kampe, at vi har en af suppens bedste midtstoppere, vores angribere scorer mål, at Opondo er en kæmpe gevinst...........synes vi lærte en hel del

                                Comment

                                Working...
                                X