Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karakterer og Nedtak FC Herning - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ingen tvivl om at alle hold i rækken behøver lidt held for at slå fcm i herning. Men det var kun det sidste kvarter at vi for alvor var presset. Ellers får de et par sporadiske semistore chancer efter et par dødbolde. Jeg synes egentlig også at vi flere gange har spillet fint med imod fcm, men så scorer de lige to mål på dødbolde og dræber kampene. Det havde de ikke held til igår, og så blev det en mere jævnbyrdig kamp, hvor vi da også kunne have lavet en pind mere på en rigtig god dag.
    Jeg ville nu være en smule bekymret, hvis jeg var fcm-træner. De skaber for lidt i etableret i forhold til de mange dygtige offensivspillere de har. De skal præstere bedre imod et skadesramt OB-hold. Det er for let at bortforklare ved uskarphed. Det var ikke en præstation i mesterskabsstil de diskede op med igår.
    Vi må også bare erkende at det hold vi stillede med igår var fysisk og højdemæssigt næsten på niveau med FCM i vores defensive ende af banen. Noget vi ikke ville have været hvis Barret,Ryan og Kløve havde spillet. Opondo har fysikken men ikke højden. Jeg var 100 gange mere rolig ved indlæg og hjørnespark end jeg plejer.
    Det var altså ikke nogle små nips drenge vi stillede med igår og det klædte os mod et hold som FCM. En Jebali istedet for Sander kunne have rykket ydeligere i matchningen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi må også bare erkende at det hold vi stillede med igår var fysisk og højdemæssigt næsten på niveau med FCM i vores defensive ende af banen. Noget vi ikke ville have været hvis Barret,Ryan og Kløve havde spillet. Opondo har fysikken men ikke højden. Jeg var 100 gange mere rolig ved indlæg og hjørnespark end jeg plejer.
      Det var altså ikke nogle små nips drenge vi stillede med igår og det klædte os mod et hold som FCM. En Jebali istedet for Sander kunne have rykket ydeligere i matchningen.
      Det klæ'r absolut fint i går .. Frøkjær er bestemt heller ikke en lille dreng, og det kan sagtens være et parameter for hvorfor det var ham der blev valgt til start11'eren af de unge drenge.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det klæ'r absolut fint i går .. Frøkjær er bestemt heller ikke en lille dreng, og det kan sagtens være et parameter for hvorfor det var ham der blev valgt til start11'eren af de unge drenge.
        Det tror jeg bestemt at det var. Høj,god fysik og god teknik er/var et godt parameter. Kan sagtens følge hvorfor han var valgt over Eske

        Comment


          #19
          Fantastisk sejr i går , sådan en kan man gå hele ugen og være stolt af .
          Det eneste skuffende i går var fremmødet i udebaneafsnittet.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi må også bare erkende at det hold vi stillede med igår var fysisk og højdemæssigt næsten på niveau med FCM i vores defensive ende af banen. Noget vi ikke ville have været hvis Barret,Ryan og Kløve havde spillet. Opondo har fysikken men ikke højden. Jeg var 100 gange mere rolig ved indlæg og hjørnespark end jeg plejer.
            Det var altså ikke nogle små nips drenge vi stillede med igår og det klædte os mod et hold som FCM. En Jebali istedet for Sander kunne have rykket ydeligere i matchningen.
            Det må vi erkende, men des mere imponerende er det at vi i det meste af kampen spiller lige op med dem på græsset. Det endte i sidste ende alligevel at være i luften at de skulle få deres bedste muligheder.
            Men noget helt andet er også at vi kan bruge den jer fysisk stærke trup offensivt også. Imod gf er det jo os som presser på og får de her muligheder på indlæg, da der i der tilfælde var os, som bøvlede med at lirke en defensiv op. Det kan forekomme igen, og så kan det vise sig at give point at have spillere som Lund og Juel inde i stedet for barrett og ryan. Det er ikke kønt, men det er nemme mål vi har savnet i mange sæsoner snart.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det må vi erkende, men des mere imponerende er det at vi i det meste af kampen spiller lige op med dem på græsset. Det endte i sidste ende alligevel at være i luften at de skulle få deres bedste muligheder.
              Men noget helt andet er også at vi kan bruge den jer fysisk stærke trup offensivt også. Imod gf er det jo os som presser på og får de her muligheder på indlæg, da der i der tilfælde var os, som bøvlede med at lirke en defensiv op. Det kan forekomme igen, og så kan det vise sig at give point at have spillere som Lund og Juel inde i stedet for barrett og ryan. Det er ikke kønt, men det er nemme mål vi har savnet i mange sæsoner snart.
              Ja det var bestemt ganske imponerende at de blev "afmont." i deres fysiske pres i vel 70-75 min. af kampen. Vi skabte bestemt heller ikke meget men nok til at en føring ved pausen ikke ville være helt ufortjent.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oliver, Oliver og Bashkim på tipsbladets rundens hold, fuldt fortjent!
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eblink=artikel

                Jeg tror også at Frøkjær blev valgt som starter bl.a. qua hans størrelse der klart pyntede mod FCM. Men når han nu er så tæt på holdet at han kan starte inde mod FCM i ligaen (ved godt at vi havde mange skader) kan det stadig undre mig lidt at han ikke får lov at starte inde i en kamp som mod Otterup i pokalen. Men men, det var dejligt at se ham med en fin præstation i en kamp som ikke bliver meget sværere for en ung OBer.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Oliver, Oliver og Bashkim på tipsbladets rundens hold, fuldt fortjent!
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eblink=artikel

                  Jeg tror også at Frøkjær blev valgt som starter bl.a. qua hans størrelse der klart pyntede mod FCM. Men når han nu er så tæt på holdet at han kan starte inde mod FCM i ligaen (ved godt at vi havde mange skader) kan det stadig undre mig lidt at han ikke får lov at starte inde i en kamp som mod Otterup i pokalen. Men men, det var dejligt at se ham med en fin præstation i en kamp som ikke bliver meget sværere for en ung OBer.
                  Mon ikke Frøkjær var i tankerne til en startplads hele ugen og derfor skulle være så frisk som muligt? Han fik jo også 45 min i noget der lignede en aftalt udskiftning

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mon ikke Frøkjær var i tankerne til en startplads hele ugen og derfor skulle være så frisk som muligt? Han fik jo også 45 min i noget der lignede en aftalt udskiftning
                    Det er muligt, jeg tror dog ikke han var startet inde hvis Opondo havde været klar, men det er bare gætværk.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Oliver, Oliver og Bashkim på tipsbladets rundens hold, fuldt fortjent!
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eblink=artikel

                      Jeg tror også at Frøkjær blev valgt som starter bl.a. qua hans størrelse der klart pyntede mod FCM. Men når han nu er så tæt på holdet at han kan starte inde mod FCM i ligaen (ved godt at vi havde mange skader) kan det stadig undre mig lidt at han ikke får lov at starte inde i en kamp som mod Otterup i pokalen. Men men, det var dejligt at se ham med en fin præstation i en kamp som ikke bliver meget sværere for en ung OBer.
                      De 3 overstråler også alle andre i den kamp. Fuldt fortjent.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Oliver, Oliver og Bashkim på tipsbladets rundens hold, fuldt fortjent!
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eblink=artikel
                        Leuwin of OC på Superligaens officielle rundens hold.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Leuwin of OC på Superligaens officielle rundens hold.
                          Jeg synes også at Leeuwin spillede stærkt

                          Comment

                          Working...
                          X