Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sang til Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

    De Uofficielle dummer sig gevaldigt, hvis de tror, at de skal tilbage og 'bestemme' på tribunen. Uanset hvad man mener om De Stribede og de sange, der bliver sunget nu, har de taget ansvar og vist, at de uofficielle bestemt ikke er uundværlige. Stemningen har ikke været dårligere uden de uofficielle, for den var sgu heller ikke noget at råbe hurra for, da de var der.

    Lad os nu for fanden få gang i en samlet fanscene, der kan arbejde sammen i stedet for at bekæmpe hinanden.
    Jeg håber da at både den fan-koordinator der sidder på kontoret, og ham der er på lægterne forsøger at få samlet alle grupperinger, og at der findes fælles fo'slaw i sangene og hvad der ellers arbejdes med (tifo og lign.) Der skal løftes i flok så det bedste af bedste kommer frem til støtte for dem på banen

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

      De Uofficielle dummer sig gevaldigt, hvis de tror, at de skal tilbage og 'bestemme' på tribunen. Uanset hvad man mener om De Stribede og de sange, der bliver sunget nu, har de taget ansvar og vist, at de uofficielle bestemt ikke er uundværlige. Stemningen har ikke været dårligere uden de uofficielle, for den var sgu heller ikke noget at råbe hurra for, da de var der.

      Lad os nu for fanden få gang i en samlet fanscene, der kan arbejde sammen i stedet for at bekæmpe hinanden.
      Helt enig! Synes stemningen er bedre nu end før to, tre eller fire år hvad naturligt også står i sammenhæng med at der er mere folk nu på stadion. Mange overtog ansvar efter de uofficielle blev væk og skabte noget nyt der. Mange bærer det nu. De uofficielle er velkommen at blive en del af det, en vigtig del som kan forbedre det hele endnu mere. Men de skulle ikke komme at "overtage", det ville gå galt. Det går om at stå og arbejde tilsammen - på øhehøjde.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Helt enig! Synes stemningen er bedre nu end før to, tre eller fire år hvad naturligt også står i sammenhæng med at der er mere folk nu på stadion. Mange overtog ansvar efter de uofficielle blev væk og skabte noget nyt der. Mange bærer det nu. De uofficielle er velkommen at blive en del af det, en vigtig del som kan forbedre det hele endnu mere. Men de skulle ikke komme at "overtage", det ville gå galt. Det går om at stå og arbejde tilsammen - på øhehøjde.
        At der blev "skabt noget nyt" er vidst en sandhed med modifikationer. Der var nogle der samlede megafonen op og begyndte at synge de samme sange der er blevet sunget i mange år, og som det uofficielle miljø står fader til i langt de fleste tilfælde. Problemet er jo, at der intet nyt bliver skabt. Der er ingen nyskabelse eller nye sange, det eneste vi stort set har hørt, er den skrækkelige sang til Oliver, og hele tifodelen er stort set død og skal drives af klubben selv. Det ville være rigtigt fedt, hvis vi så noget nyt i en eller anden retning fra det nuværende miljø, så vi rent faktisk havde nogle der kunne agere modpol til de uofficielle, så de ikke bare får lov til at dominere, og så vi havde endnu flere kræfter på fancenen, men virkeligheden er jo, at det er fuldstændigt stagneret, og at det der foregår lige nu bare er kunstigt åndedræt, indtil at der kommer nogle folk tilbage der kan videreudvikle fanscenen.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          At der blev "skabt noget nyt" er vidst en sandhed med modifikationer. Der var nogle der samlede megafonen op og begyndte at synge de samme sange der er blevet sunget i mange år, og som det uofficielle miljø står fader til i langt de fleste tilfælde. Problemet er jo, at der intet nyt bliver skabt. Der er ingen nyskabelse eller nye sange, det eneste vi stort set har hørt, er den skrækkelige sang til Oliver, og hele tifodelen er stort set død og skal drives af klubben selv. Det ville være rigtigt fedt, hvis vi så noget nyt i en eller anden retning fra det nuværende miljø, så vi rent faktisk havde nogle der kunne agere modpol til de uofficielle, så de ikke bare får lov til at dominere, og så vi havde endnu flere kræfter på fancenen, men virkeligheden er jo, at det er fuldstændigt stagneret, og at det der foregår lige nu bare er kunstigt åndedræt, indtil at der kommer nogle folk tilbage der kan videreudvikle fanscenen.
          Med "noget nyt" mente jeg at der er en anden (ny) tilgang. Der er langt mere folk nu som skaber stemning, små grupper som starter det forskellige steder og en capo som prøver at "binde det tilsammen" når han ikke selv sætter noget i gang. Kan god lide at han tager med hvad kommer fra de forskellige steder. Med de uofficielle var det mere en "vi giv order"-måde af en flok omkring 30-40 mennesker som var god organiseret, dedikerede og udholdende men der blev ikke meget plads for andre at tage initiativen.
          Du har sikker ret i hensigt af tifo-arbejde og at den måde vi driver det nu går gør det svært at introducere nye sange. Men husker også at de uofficielle dumpede i deres sidste tid på stadion også med deres sidste nye sang (den med " min far gav mig det sidste skub"). Den fik de ikke at fungere.
          Men den stemning under kampen er langt bedre nu end i de sidste år med de uofficielle og den måde vi skaber den kan jeg rigtig god lide. Glæder mig når de uofficielle kommer tilbage, med deres organisation og fællesskab kan de sikker øge stemningen på en endnu højere niveau når de bliver del af det Men vil ikke tilbage til en tid hvor en små (og dedikeret) gruppe alene er alene ansvarlig eller forstår sig selv som at være alene ansvarlig for stemningen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge. Sammenligner flere af jer virkelig stemningen i dag med med ret god sportslig succes/anstændighed op mod sidst de uofficielle var på tribunen efter flere års elendighed med Kent Nielsen? Det her var ikke ualmindelighed for 1½ år siden: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...79&oe=5D8A7AFC

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
              Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge. Sammenligner flere af jer virkelig stemningen i dag med med ret god sportslig succes/anstændighed op mod sidst de uofficielle var på tribunen efter flere års elendighed med Kent Nielsen? Det her var ikke ualmindelighed for 1½ år siden: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...79&oe=5D8A7AFC
              Hvad vil du med det indlæg? Syntes du at den stemning der var i fredags er meget dårligere end lad os sige for to år siden? hvordan tænker du det skal være når de uofficielle kommer retur. Tænker du ikke også det ville være fedt hvis man kunne samle den energi og det antal vi er nu, med den kreativitet og vildskab de uofficielle giver?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge. Sammenligner flere af jer virkelig stemningen i dag med med ret god sportslig succes/anstændighed op mod sidst de uofficielle var på tribunen efter flere års elendighed med Kent Nielsen? Det her var ikke ualmindelighed for 1½ år siden: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...79&oe=5D8A7AFC
                Selvfølgelig gør det en forskel hvor mange vi er der på RMN.
                Men er du ikke med at uafhængigt af antallet der er nu en langt større procenttal som er med at skabe stemning og tage ansvar derfor?
                Det er jeg overbevist om og synes det er en rigtig god udvikling.
                Tidligere lag det på vores skulderne alene. Vi kan diskutere om det er at de andre var for passiv eller om I ville også denne rolle (husker faktisk at de uofficielle ofte startede en anden sang når De Stribede havde allerede startet noget og det lignende en konkurrencekamp). Men det er vel spørgsmålet om der var først høne eller æg.
                Håber meget at det bliver en sammenarbejde og fælles opgave som tager alle med
                på stadion når I kommer tilbage.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  Hvad vil du med det indlæg? Syntes du at den stemning der var i fredags er meget dårligere end lad os sige for to år siden? hvordan tænker du det skal være når de uofficielle kommer retur. Tænker du ikke også det ville være fedt hvis man kunne samle den energi og det antal vi er nu, med den kreativitet og vildskab de uofficielle giver?
                  Jeg vil danne et ordentligt grundlag for debat, når nu jeg så flere der konsekvent sammenlignede den nuværende stemning med de seneste år. Det kommer vi ingen steder med.

                  Det er da også lige præcis det der kommer til at ske? Spøjst at folk tror vi kommer tilbage og søger konflikt fra første kamp. Det understreger egentlig bare folks stereotyper. Vi vil alle dage det der tager vores fanscene et skridt tættere på at være den bedste. Om den officielle fanklub vil os må tiden vise.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    (husker faktisk at de uofficielle ofte startede en anden sang når De Stribede havde allerede startet noget og det lignende en konkurrencekamp). Men det er vel spørgsmålet om der var først høne eller æg.
                    Du husker at 'kom alle mand' blev overdøvet fordi den var blevet sunget alt for meget (syntes flere i det uofficielle). Det kunne man da nemt have imødekommet ved dialog uden om kampdage. Spørg mig ikke hvorfor det ikke blev sat op.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                      Du husker at 'kom alle mand' blev overdøvet fordi den var blevet sunget alt for meget (syntes flere i det uofficielle). Det kunne man da nemt have imødekommet ved dialog uden om kampdage. Spørg mig ikke hvorfor det ikke blev sat op.
                      Ja bare her i fredags blev "kom alle mand" sunget sygt mange gange.

                      Men ja det fedt de officielle har taget lidt ansvar. Men hvorfor sang de så ikke med da de uofficielle var der. Der sang de officielle kun med på kom alle mand

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                        Jeg vil danne et ordentligt grundlag for debat, når nu jeg så flere der konsekvent sammenlignede den nuværende stemning med de seneste år. Det kommer vi ingen steder med.

                        Det er da også lige præcis det der kommer til at ske? Spøjst at folk tror vi kommer tilbage og søger konflikt fra første kamp. Det understreger egentlig bare folks stereotyper. Vi vil alle dage det der tager vores fanscene et skridt tættere på at være den bedste. Om den officielle fanklub vil os må tiden vise.
                        Det lyder godt. Det var vel den bruger Brix som startede det med at skrive at de uofficielle vil komme for at "overtage" og hvor vi modsagde at det kan ikke være den rigtige holdning.
                        Er virkeligt glad hvordan stemningen udviklede sig efter hullet vi oplevede i starten af sidste sæson. Tror jeres "time-out" krævede at andre måtte træde frem og det vil vise sig som fordel i fremtiden. Og glæder mig når I kommer tilbage for at forbedre fanscenen videre i fællesskab.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                          Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge. Sammenligner flere af jer virkelig stemningen i dag med med ret god sportslig succes/anstændighed op mod sidst de uofficielle var på tribunen efter flere års elendighed med Kent Nielsen? Det her var ikke ualmindelighed for 1½ år siden: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...79&oe=5D8A7AFC
                          Ja.

                          Ligesom der er flere, der siger, det hele var meget bedre, da de uofficielle var der. Det mener jeg bare ikke, det var.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                            Ja bare her i fredags blev "kom alle mand" sunget sygt mange gange.

                            Men ja det fedt de officielle har taget lidt ansvar. Men hvorfor sang de så ikke med da de uofficielle var der. Der sang de officielle kun med på kom alle mand
                            Nå, nej, er selv medlem af De Stribede og var altid med at synge tilsammen med de uofficielle og mange andre også.
                            Men vi kan nu god omrør det gamle lort igen og igen, men det hjælper ja aldrig at kigge hvem er "mere skyldig". Vigtiger er at forberede sammenarbejde rettidig for ikke at falde i gamle fejl. Vi står tilsammen på lægterne igen i næste sæson og det glæder mig om.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment

                            Working...
                            X