Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sang til Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg krummer tæer på meget af det der bliver sunget. Der er jo også mange børn til stede.

    Comment


      #17
      Det er også skidt at alle sorte elle mørke spillere skal have Jamaica sangen. Hvor er kreativiteten?

      Comment


        #18
        Det står vel i bund og grund alle mand frit for at forsøge sig som "sangskrivere"
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af TheLangÆ Se indlæg
          Jeg synes det er et stort problem når Capo'en og andre fremtrædende , synger for, til denne sang :(
          Var ovre og se DK i Parken , der synges den også ... så vi er ikke de eneste med så afstumpet kreativitet
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
            Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
            Det er jo ikke kun de stribede selvom de hed Gud ikke er fandens kreative, vores fanscene har jo været til grin i flere år.

            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det står vel i bund og grund alle mand frit for at forsøge sig som "sangskrivere"
              Den kunne ja forændres helt simpel (og uden alt fir mange kreativitet) til

              "Gribben, gribben- Olli er en mur"

              Det ville jeg allerede være tilfreds med og kunne jeg også oversætte til min søn som kender alle sange selvom taler ikke dansk og spørger ofte hvad vi synger der...hidtil tøver faren ned et svar. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Den kunne ja forændres helt simpel (og uden alt fir mange kreativitet) til

                "Gribben, gribben- Olli er en mur"

                Det ville jeg allerede være tilfreds med og kunne jeg også oversætte til min søn som kender alle sange selvom taler ikke dansk og spørger ofte hvad vi synger der...hidtil tøver faren ned et svar. ;-)
                Godt forslag som er til fri afbenyttelse .. jeg håber ikke du søger om "copyrights"

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Godt forslag som er til fri afbenyttelse .. jeg håber ikke du søger om "copyrights"
                  No copyrights. Men Olli må give en clean sheet derfor!
                  Fordelen er vel at der forændres kun lidt og vi kan slippe fra den dumme f..., k....
                  Når flere bærer det med så kan det blive en glidende overgang.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    No copyrights. Men Olli må give en clean sheet derfor!
                    Fordelen er vel at der forændres kun lidt og vi kan slippe fra den dumme f..., k....
                    Når flere bærer det med så kan det blive en glidende overgang.
                    Det må lige aftales med Olli .. jeg tror han er med på idéen Hvordan synges f.... k.... Olli er en mur på tysk

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det må lige aftales med Olli .. jeg tror han er med på idéen Hvordan synges f.... k.... Olli er en mur på tysk
                      "Olli ist 'ne Wand!" Den f... og k.... oversættelsen ville være alt, alt for grimt... ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        "Olli ist 'ne Wand!" Den f... og k.... oversættelsen ville være alt, alt for grimt... ;-)
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det må lige aftales med Olli .. jeg tror han er med på idéen Hvordan synges f.... k.... Olli er en mur på tysk
                          Måske OBstruktion kan overtage det at spørge ham? Hvis Oliver selv ville tale for og glæde sig om en ændring i et interview så ville det vel hurtig accepteres på RMN og vi kan slippe af med den f... k.....
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Måske OBstruktion kan overtage det at spørge ham? Hvis Oliver selv ville tale for og glæde sig om en ændring i et interview så ville det vel hurtig accepteres på RMN og vi kan slippe af med den f... k.....
                            Jeg tænkte mest at han gerne vil love at holde "clean sheet", ang sangen tror jeg han vil svare diplomatisk at det må fans selv finde ud af .. det genere ikke ham, tænker jeg.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                              Jeg synes problemet i disse sponsortifoer ligger i, at klubben er ved at decideret overtage hele dette område. Stemningspuljen er ikke længere midler til fanaktiviteter, men derimod en pulje OB kan anvende til faninitiativer på deres (eller partneres) vegne.

                              Magter ikke at kommentere på sangene. Det er ikke en gang det værd. Når vi kommer retur gør vi vores for at få de kreative sange og melodier tilbage på tribunen.
                              Lige et spørgsmål. Hvornår kommer i tilbage? Dato tak. Kender nogen der ikke kommer på stadion pga de pinlige tilråb. Han vil simpelthen ikke have sine små piger med derud.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg tænkte mest at han gerne vil love at holde "clean sheet", ang sangen tror jeg han vil svare diplomatisk at det må fans selv finde ud af .. det genere ikke ham, tænker jeg.
                                Ja, han vil helt sikker ikke kritisere fansene og holde sig langt væk fra at give "order"
                                eller "instruktion".
                                Men et interview af Obstruktion hvir man taler om temaet og Olli giver udtryk for at en ny sang kunne være en fin overraskelse for ham....
                                Synes OBstruktion gør de bedste interviewer om OB og har en rigtig god måde at føre de især i hensigt af kritiske temaer som er ikke så let at tale om.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X