Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 20.09.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    2 anholdte

    https://www.fyens.dk/odense/Fodbold-...rtikel/3381989

    Comment


      Hvorfor skal vi partout køre det der Komiske Ali niveau på vores sociale medier? Det er sgu lidt pinligt.

      https://twitter.com/Odense_Boldklub/...38157299453953

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Jeg hader AGF af hele mit hjerte, det er en klub fyldt med usympatiske mennesker, David, PC, Jakob Nielsen, Amini, Ankersen etc. Men de er bedre end os i dag, de har været bedre end os set over hele sæsonstarten, og de har haft et langt bedre transfervindue end vi har, og har derfor også den bedre trup.
        Er heller ikke fan af AGF, men jeg synes ikke deres trup er bedre eller deres transfervindue. Er træt af at de får de to mål. Marco Lund SKAL cleare den første og Amini rammer aldrig den med venstre igen ude fra feltet.
        Vi spiller ikke godt, og det synes jeg er f*** træls. Synes stadig vi er bedre end AGF og derfor er jeg vildt skuffet.

        Comment


          Kan godt være jeg er den eneste. Men hvor ville jeg gerne have set AK inde i stedet for Sander idag.
          Især efter at være kommet hjem fra stadion, og have set det interview med AK. Bliver sgu lidt trist, når man hører hvor meget OB´er han er, og hvor meget han brænder for at spille for os. Men han har selvfølgelig selv gravet det hul han er i.

          Comment


            Fortjent nederlag i dag. Vi var for dårlige, især i første halvleg. Jebali klart bedste mand; han har den der x-faktor, som vi ikke har haft siden..Rasmus Falk? Der mangler selvfølgelig stadig lidt, men han bliver bedre og bedre for hver kamp. Vores midtbane var helt væk og jeg savner langt mere aggressivitet i duellerne. Vores spil var generelt alt for langsomt, især i 1. halvleg. Det hele bliver bedre i 2. halvleg, og på den måde kunne jeg godt have undet os et point. Selvom Aminis 2-1 mål de fleste gange ender i et målspark, så fortjente vi ikke bedre. Nu skal jeg ikke male fanden på væggen, men vi har ikke på noget tidspunkt, udover en kamp mod FCN (som vi tabte) og første halvleg mod FCK, lignet et top-6 hold. Intet tyder for mig på, at vi ender i top-6 i år. Dertil er vi for dårlige på midtbanen, og vores wingbacks, som var vores stjerner sidste sæson, har været usynlige eller bare dårlige (Ryan undtaget, men han er jo skadet ).


            EDIT: I dag var også den første kamp, hvor Oliver Christensen ikke så helt så solid ud som vi ellers har vænnet os til. Det er dog helt okay; inden sæsonen havde jeg frygtet et par pointtab, men selv i dag kostede han ikke point, selvom jeg synes at han lod Bundu passere lidt for let forbi ham ved 0-1 målet. Han skal sgu nok komme igen næste kamp, det er jeg overbevist om!
            Last edited by Ertuğrul; 20-09-2019, 22:33.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Kan godt være jeg er den eneste. Men hvor ville jeg gerne have set AK inde i stedet for Sander idag.
              Især efter at være kommet hjem fra stadion, og have set det interview med AK. Bliver sgu lidt trist, når man hører hvor meget OB´er han er, og hvor meget han brænder for at spille for os. Men han har selvfølgelig selv gravet det hul han er i.

              Det er en generel kommentar, ikke til dig specifikt :).

              Jeg synes nu ikke at OB var så ringe mellem felterne, eller generelt i kampen ... men der bliver ikke skabt nok og der mangler virkelig noget kreativitet og defensivt ser det heller ikke solidt ud (Lunderne og Oliver Christensen) .
              Sander har stadig ikke overbevist mig.
              Jebali tror jeg fortsat i bliver mere glade for.
              Last edited by Entusiastens; 20-09-2019, 22:34.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                Er heller ikke fan af AGF, men jeg synes ikke deres trup er bedre eller deres transfervindue. Er træt af at de får de to mål. Marco Lund SKAL cleare den første og Amini rammer aldrig den med venstre igen ude fra feltet.
                Vi spiller ikke godt, og det synes jeg er f*** træls. Synes stadig vi er bedre end AGF og derfor er jeg vildt skuffet.
                Sidder med nøjagtig samme indtryk efter hver gang vi har mødt agf. Vi er bedre end dem, men de får tilsjusket sig point alligevel. I dag er det jo helt vanvittigt at de vinder med den 2. halveg de disker op med. Godt nok forære vi dem en friløber lige efter 1-1. Ellers har de ikke en chance og de scorer ud af ingenting. Det bliver forskellen i sidste ende, udover at det nok også havde været at foretrække at vi kunne lave taktiske udskiftninger i stedet for tre vi er tvunget ud i. Ellers synes jeg virkelig vi er på rette vej. Vi får spillet hurtigt, så agf kommer på glatis. Desværre mangler vi kvalitet i vores indlæg. Lidt for ofte træffer virkede det som om at vi for alt i verden ville undgå indlæg ind til backmann og tingager. I sidste ende er det dog bare på dem vi er farligst, hvor vi får scoret og juel og marco har store muligheder til sidst. Derfor kunne man måske godt have dyrket det noget mere, når nu vi kunne spille udenom dem og komme til gode indlægsmuligheder fra backerne.
                alt i alt et bittert nederlag, på en ellers spillemæssigt fin dag. Vi får massere point med det her spil, forhåbentligt er vi bare ikke løbet ind i flere alvorlige skader

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvorfor skal vi partout køre det der Komiske Ali niveau på vores sociale medier? Det er sgu lidt pinligt.

                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/...38157299453953
                  Patrick Mortensen er nu enig med ob.dk

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-fortjent/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Patrick Mortensen er nu enig med ob.dk

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-fortjent/
                    Huskede de at erkende at OB slog Esbjerg og Randers ufortjent?
                    Det er der det kan gå galt, altså det huskes kun når det svinger den ene vej.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Patrick Mortensen er nu enig med ob.dk

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-fortjent/
                      Stik imod spil måske, men med hensyn til chancer, så var det meget lige. Det var en kamp vi ikke burde have tabt. Men GF lykkedes med deres Lyngby taktik. Syntes det mindede mig lidt om SE kampen, hvor GF står meget langt tilbage, i perioder også i første halvleg med 11 på egen bane. De er så bare noget mere skarpe end SE. Idag var de heldige, Lund klovneri og Amini med sit vel eneste mål i 100 år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Huskede de at erkende at OB slog Esbjerg og Randers ufortjent?
                        Det er der det kan gå galt, altså det huskes kun når det svinger den ene vej.
                        Arghh, Esbjerg måske, selvom EFB jo heller ikke havde det store. Randers var da ikke ufortjent.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Patrick Mortensen er nu enig med ob.dk

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-fortjent/
                          Det må være fordi, at han prøver at fortrænge den friløber han har, som han brændte på det skammeligste. At sejren i dag er: "Stik imod spil og chancer" er noget vrøvl. Vi har bolden klart mest, men får alt for lidt ud af det, ligesom vi så et utal af gange under Kent Nielsen, bl.a. i den kamp vi taber 0-1 hjemme til AGF, hvor vi reelt smed top 6 på gulvet. Chancestatistikken er lige i dag, og AGF har ligeså mange store chancer som vi selv har. At antyde at det her skulle være tyveri, er et pinligt niveau fra OBs kommunikationsafdeling, som vi desværre ser for tit.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Kan godt være jeg er den eneste. Men hvor ville jeg gerne have set AK inde i stedet for Sander idag.
                            Især efter at være kommet hjem fra stadion, og have set det interview med AK. Bliver sgu lidt trist, når man hører hvor meget OB´er han er, og hvor meget han brænder for at spille for os. Men han har selvfølgelig selv gravet det hul han er i.
                            Det er fint nok, men han har ikke niveau og har aldrig haft det. Sander er noget bedre.

                            Comment


                              Jeg så desværre kun 2. halvleg. Der var OB klart det bedste hold.MEEEEEN vi brænder de chancer vi får og meget af det fine opspil, ender i ingenting.
                              Typisk for vores sæson. Den tendens skal vendes ellers bliver der ingen top 6. Vi kan ikke leve med at vi som oftes er det bedste hold og for det meste har bolden mest, når vi så taber eller spiller uafgjort kan det jo være ligemeget. Jeg savner mere direkte spil/ afslutninger når vi kommer i modstandernes felt. Der er lidt en tendens til at det bliver meget snævert og også lidt for meget hæl og tå.

                              Comment

                              Working...
                              X