Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 20.09.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nej nej nej
    Godnat, vores hold har ingen nosser. Pinligt.

    Comment


      Jeg synes de spillede ok. Punktum.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

        Amini ville pynte i stedet for Kløve. AJA tæt på fra dødbold.
        For helvedes, nej! Jeg elsker fight og hårde tacklinger. Og jeg hader usportslig opfør og film. Vil aldrig - ALDRIG - har typer som Amini eller Jovanovic i min klub.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Det hele ender op i at Casper Nielsen ikke blev erstattet af ordentlig kvalitet. Vi fik en nulbon der slet ikke kan levere det Casper Nielsen bragte til holdet. Midtbanen er tydeligvis svækket meget og Barrett er faldet i niveau, det samme med Tverskov.
          JM effekten er forsvundet og herfra går det kun en vej. Der er for mange der kan for lidt, og ordet krise er relevant.

          Comment


            Yep, Casper Nielsen er virkelig savnet. Opondo kan udvikle sig til noget lige så godt, men her og nu, er vi slet, slet ikke farlige nok.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Det hele ender op i at Casper Nielsen ikke blev erstattet af ordentlig kvalitet. Vi fik en nulbon der slet ikke kan levere det Casper Nielsen bragte til holdet. Midtbanen er tydeligvis svækket meget og Barrett er faldet i niveau, det samme med Tverskov.
              JM effekten er forsvundet og herfra går det kun en vej. Der er for mange der kan for lidt, og ordet krise er relevant.
              tænker du på opondo? Syntes han gør det rigtigt godt - men mener der mangler noget kreativitet fra midtbanen når jjt sidder ude - syntes det hjalp da han kom ind. Men en midt med kløve, drachman og opondo - der mangler altså noget. Vi har for svært ved at skabe chance især når agf står så lavt - og faktisk gør det ret godt...kadrii og jebali ser spændende ud håber ikke jebali er blevet skadet for de skal have nogle flere minutter sammen så det kan blive rigtigt godt

              Comment


                Men hvor det dog klamt at se Amini og deres målmand. Ligger ned i flere minutter. For så derefter at rejse sig op og spille videre som om intet et sket

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Men hvor det dog klamt at se Amini og deres målmand. Ligger ned i flere minutter. For så derefter at rejse sig op og spille videre som om intet et sket
                  Ja det er klamt. Men ærlig talt, så kan det ikke bringe mit pis i kog længere. Alle klubber gør det og man kan ikke rigtig gøre noget ved det. Det handler om at vinde og der gælder alle tricks i dag, desværre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                    Ja det er klamt. Men ærlig talt, så kan det ikke bringe mit pis i kog længere. Alle klubber gør det og man kan ikke rigtig gøre noget ved det. Det handler om at vinde og der gælder alle tricks i dag, desværre.
                    Enig. Det er udtryk for en kynisme der bare gør chancen for at vinde bedre. Selvfølgelig er der en balance, det kan også komme ud på et overdrev, men jeg synes nu ikke, at vi krydsede den grænse i dag. I realiteten handler det jo egentligt bare om, at dommerne sørger for at holde styr på kampen, og ikke lader folk slippe afsted med diverse former for tidsudtræk. Men det kan de ikke finde ud af.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg synes de spillede ok. Punktum.
                      O.k. men ikke god. I første halvleg dumpede midtbanen, bliver nu lidt ked af Kløve. I anden halvleg trak AGF sig fuldstændigt tilbage så der blev ikke meget plads til os i offensiven. Var overbevist at vi ville vinde hvis vi kun scorede det første mål fordi troede ikke at AGF ville komme i gang igen efter de gav initiativen fuldstændigt væk.
                      Så o.k. var bare ikke gid nok i dag.
                      Lyspunktet- når man kan tale om det- er for mig Jebali som synes er vores spiller med den individuel højeste niveau. Håber han er kun småskadet og klar igen snart. Vi vil nok glæde os om ham, det er jeg overbevist om
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Enig. Det er udtryk for en kynisme der bare gør chancen for at vinde bedre. Selvfølgelig er der en balance, det kan også komme ud på et overdrev, men jeg synes nu ikke, at vi krydsede den grænse i dag. I realiteten handler det jo egentligt bare om, at dommerne sørger for at holde styr på kampen, og ikke lader folk slippe afsted med diverse former for tidsudtræk. Men det kan de ikke finde ud af.
                        Fik han ikke en advarsel. Det fortjente han og jeg tror han fik sin straf. Og det er skidt opførsel. Lad være med at kalde det professionelt. Det er lort.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          O.k. men ikke god. I første halvleg dumpede midtbanen, bliver nu lidt ked af Kløve. I anden halvleg trak AGF sig fuldstændigt tilbage så der blev ikke meget plads til os i offensiven. Var overbevist at vi ville vinde hvis vi kun scorede det første mål fordi troede ikke at AGF ville komme i gang igen efter de gav initiativen fuldstændigt væk.
                          Så o.k. var bare ikke gid nok i dag.
                          Lyspunktet- når man kan tale om det- er for mig Jebali som synes er vores spiller med den individuel højeste niveau. Håber han er kun småskadet og klar igen snart. Vi vil nok glæde os om ham, det er jeg overbevist om

                          De kan ikke bedre. Og der var mange lyspunkter. Jeg er enig med de der, og det havde jeg aldrig troet, savner CN. Det falder tilbage på Jesper.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Fik han ikke en advarsel. Det fortjente han og jeg tror han fik sin straf. Og det er skidt opførsel. Lad være med at kalde det professionelt. Det er lort.
                            Det må du gerne mene. Men hvis dommerne ikke lægger den tid til, som han står og brænder af der, så er det jo bare en måde at give OB mindre tid til at score i. Det kan man mene om, hvad man vil, men det er sådan det virker i praksis, og det er alene dommernes skyld.

                            Edit: Oliver lavede i øvrigt samme nummer nede i Esbjerg. Det så jeg ikke mange skabe sig over herinde.
                            Last edited by Sheed; 20-09-2019, 20:32.

                            Comment


                              Syntes at Amini var forskellen idag. Han ejede den midtbane og var kampens spiller. Den kvalitet har vi desværre ikke derinde pt.

                              Jebali var bedste OB`er og viste virkelig noget potentiale. Tænker at slutproduktet nok skal komme i løbet af nogle kampe..

                              Men øv øv øv for et møgresultat

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg



                                De kan ikke bedre. Og der var mange lyspunkter. Jeg er enig med de der, og det havde jeg aldrig troet, savner CN. Det falder tilbage på Jesper.
                                Ja. Og AJA virker tungt og langsomt og Madu er ikke en gang med i truppen. Ryan skadet, Barrett også. Vi steppede op ved angribere og kunne holde midtforsvaret tilsammen men ellers rykkede JH os ikke.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X