Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturneringen 19/20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pokalturneringen 19/20

    Nogen som ved hvornår vi får noget at vide om kampen i Otterup?

    #2
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...306017792?s=19
    Vi spiller tirsdag, 24.9., kl 16.30
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      https://m.facebook.com/otterupboldkl...343624/?type=3

      75 kr pr billet!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
        De er sgu ikke kede af det. Mener kun det kostede en halvtræller mod Dalum

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          De er sgu ikke kede af det. Mener kun det kostede en halvtræller mod Dalum
          Syntes det er helt fair og godt at de små klubber kan lave en skilling.
          Det eneste minus ved den kamp er tidspunktet der betyder at jeg skal have tidligere fri fra jobbet .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Syntes det er helt fair og godt at de små klubber kan lave en skilling.
            Det eneste minus ved den kamp er tidspunktet der betyder at jeg skal have tidligere fri fra jobbet .
            Har heller ikke et problem med det så længe det går til en samarbejdsklub. Og tidspunktet gør desværre at jeg ikke kan nå det

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              De er sgu ikke kede af det. Mener kun det kostede en halvtræller mod Dalum
              For min skyld måtte de også have taget 100 kr. Alle kan stadig være med til den pris. De små klubber får et godt økonomisk tilskud af det her

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Har heller ikke et problem med det så længe det går til en samarbejdsklub. Og tidspunktet gør desværre at jeg ikke kan nå det
                Enig. Forstår ikke at tidspunktet ikke er 17.30

                Comment


                  #9
                  Er det pga dagslys man spiller så tidligt?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

                    Enig. Forstår ikke at tidspunktet ikke er 17.30
                    Uden at vide det, så tænker jeg at det nok skyldes, at Otterup ikke har det vildeste lys på banen

                    Comment


                      #11
                      75 kroner, er der overhovedet tribuner? Jeg gider sgu ikke betale 75 kroner i blæs og regnvejr for at se vores reserver spille op mod et danmarkserie hold
                      siden 1887

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        75 kroner, er der overhovedet tribuner? Jeg gider sgu ikke betale 75 kroner i blæs og regnvejr for at se vores reserver spille op mod et danmarkserie hold
                        Der er ingen der tvinger dig til at se OB i pokalen eller tage imod et halstørklæde på stadion på fredag - jøses, hvor er din sukkermad uringennemblødt!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          75 kroner, er der overhovedet tribuner? Jeg gider sgu ikke betale 75 kroner i blæs og regnvejr for at se vores reserver spille op mod et danmarkserie hold
                          Personligt beklager at jeg kan ikke se kampen i Otterup. Om der er tribuner er jeg ligegyldigt med. Det er pokalkamp og at en klub som Otterup vil glæde sig om lidt indtægter kan jeg ikke se noget galt med. Og hvis det betyder at vores unge får kampminutter i benene er jeg helt tilfreds med og ville nyde det at se de på banen. Hvis man vil se det hele fra komfortzonen så må man vælge sofabold og det er ja helt o.k... Men for mig står det i rækken langt bag stadionbold, tribunerne eller ej.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Personligt beklager at jeg kan ikke se kampen i Otterup. Om der er tribuner er jeg ligegyldigt med. Det er pokalkamp og at en klub som Otterup vil glæde sig om lidt indtægter kan jeg ikke se noget galt med. Og hvis det betyder at vores unge får kampminutter i benene er jeg helt tilfreds med og ville nyde det at se de på banen. Hvis man vil se det hele fra komfortzonen så må man vælge sofabold og det er ja helt o.k... Men for mig står det i rækken langt bag stadionbold, tribunerne eller ej.
                            Indlægget fra Jeppetoje er desværre et snæversynet synspunkt som nogle fans omkring klubben mener. Heldigvis ikke majoriteten
                            God dag til jer alle der tør tage de ca 20 km til Otterup og se vores hold spille på udebane. Også selvom der ikke er tribuner eller varmt vand på toilettet.
                            Jeg har med glæde smidt de 75 kr, og ser frem til en oplevelse som i Dalum for 2 år siden
                            ​​

                            Comment


                              #15
                              75 kr. er da ingenting. Og så er børnene gratis.

                              Comment

                              Working...
                              X