Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trainingskamp mod Viborg 4.9.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Trainingskamp mod Viborg 4.9.19

    Vi har vundet 2:1, scoringer af Opondo og Jebali (straffe). Fra OB.dk:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/opondo...ikrede-sejren/
    Er der nogen som var til stede og kan give en kampreferat?

    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi har vundet 2:1, scoringer af Opondo og Jebali (straffe). Fra OB.dk:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/opondo...ikrede-sejren/
    Er der nogen som var til stede og kan give en kampreferat?
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fter-testsejr/

    Comment


      #3
      Var i ådalen, generelt en kamp hvor holdende skiftedes til at have momentum. I første halvleg sidder Viborg på det i en lang periode, vi har enkelte kontraer, som vi slet ikke er skarpe nok på. Bashkim brænder i en situation alene med målmanden, og misser fuldstændig en afslutning fra en fri position i feltet, begge situationer i første halvleg. Eskesen spillede fra start som 8'er, en ok kamp, bliver rykket på toppen efter halvleg, og forsvinder fuldstændig ud af kampen. Opondo gør et rigtig godt indhop, scorer et fint mål på en sukkerbold fra Frøkjær. Synes også at Jebali spiller en godkendt kamp, går ud efter 65-70 minutter. Han var god til at indgå i det opbyggende spil, har en enkel afslutning fra kanten af feltet som han dog sendte i åen. HC står hele kampen, gør det fint, god til at kommunikere, tager et par bolde som skal tages. Madu var meget lidt på bolden, fik en ordentlig opsang af Ramon i starten af 2. halvleg, virker til der er langt endnu der. AJA startede til højre for tverskov, overraskede enormt positivt synes jeg. Rigtig solid i duellerne, og virkede generelt sikker i sine aktioner. Det er nok toppen af det jeg lige husker.

      Comment


        #4
        Og så var det rigtig ærgerligt at se en hårdtarbejdende Greve være så uskarp i og omkring feltet, som han var i første halvleg.

        Comment


          #5
          Vi styrer egentlig hele kampen. Viborg kommer nærmest ikke med noget. De har to gange hvor de ser farlige ud foran feltet som begge ender ud i et frispark på kanten af feltet hvor de sparker over begge gange. Desuden havde de et stikning i dybden som bliver vinket for offside og som HC desuden havde fået fingre i inden den blev fløjtet. Så ikke meget at se til for vores forsvar.

          Det jeg bed mest mærke i var at vi spillede 4-4-2 i første halvleg med Jebali og Kadrii på toppen. Nok ikke noget man skal lægge for meget i. Jakob Michaelsen sagde også at han prioriterede spilletid til dem som ikke havde fået så meget i starten af sæsonen. Derfor blev midtbanen også opgjort af Greve, Frøkjær, Eskesen og Kløve. Vores nye signings Madu og Juul Andersen spillede henholdsvis venstre- og højre back. Begge blev taget ud i løbet af anden halvleg. Godkendt præstation af begge. Greve syntes jeg også spillede godt. Frøkjær viste glimt af hvad han kan med kuglen. Eskesen manglede slutprodukt.

          Anden halvleg spiller vi 4-5-1 eller nok mere en 4-3-2-1 eller 4-3-3 (kald det hvad du vil) med Jebali på toppen og Eskesen og Opondo liggende bagved, hvor der støt kommer flere og flere ungdomsspillere på banen. Det ændrede ikke på at vi stadig kontrollerede kampen. Efter min mening skabte vi mest i anden halvleg, hvor vi dog også kunne have scoreti første, og vi burde nok have scoret en pind eller to mere i dag. Viborg får deres mål på en opspilsfejl af HC Bernat, men ellers var de ufarlige. HC syntes jeg også virkede meget sikker i sit spil med fødderne og distribuerede bolden godt med fødderne, lige bortset fra hans ene fejl der førte til målet. Kommunikere også meget med sit forsvar, hvilket var godt at høre. Opondo bliver bare bedre og bedre.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
            Og så var det rigtig ærgerligt at se en hårdtarbejdende Greve være så uskarp i og omkring feltet, som han var i første halvleg.
            Enig. Syntes han viste mange gode ting man er for ukonsekvent i feltet. Det må også have været ekstra ærgerligt for ham, da hans mål blev underkendt i fredags mod SjE

            Comment


              #7
              Nå, men det er da spændende at se om de sidste par dages klynk og whine angående AJA kommer til at være det eneste af sin slags på forum i efteråret.

              Comment


                #8
                Tak for træningsrapporterne

                Vi har selvfølgelig nogle stykker på landsholdsopgaver og lidt skader...

                Men hvor var AK?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Nå, men det er da spændende at se om de sidste par dages klynk og whine angående AJA kommer til at være det eneste af sin slags på forum i efteråret.
                  Jeg har hele tiden sagt at han er en fornuftig spiller ala Oliver Lund. Ingen katastrofe..
                  Men der er altså en grund til at han spillede i Vendsyssel og ingen andre har hentet ham dette transfervindue..

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tak for træningsrapporterne

                    Vi har selvfølgelig nogle stykker på landsholdsopgaver og lidt skader...

                    Men hvor var AK?
                    Han sad og konverserede med Jacob Baurett, Janus Drachmann og JJ ved bænkene mod omklædningen. JJ var skadet mod SjE og er det nok stadig. Drachmann har spillet meget i denne sæson. Jacob og AK skal jeg ikke kunne sige hvorfor de ikke var med. Jacob Michealsen ville måske hellere se Madu an i kampen, samt den ungdomsspiller som erstattede ham

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af J.P Se indlæg

                      Han sad og konverserede med Jacob Baurett, Janus Drachmann og JJ ved bænkene mod omklædningen. JJ var skadet mod SjE og er det nok stadig. Drachmann har spillet meget i denne sæson. Jacob og AK skal jeg ikke kunne sige hvorfor de ikke var med. Jacob Michealsen ville måske hellere se Madu an i kampen, samt den ungdomsspiller som erstattede ham
                      Spændende at se om de bliver marginal spillere ligesom Fester og KEP blev det. Fornuftigt at spare Drachmann lidt. Han havde en hård kamp i fredags

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Nå, men det er da spændende at se om de sidste par dages klynk og whine angående AJA kommer til at være det eneste af sin slags på forum i efteråret.
                        Jeg bøjer mig. AJA er et klassehandel og det bedste OB kunne komme i nærheden af. Det kan der ikke være nogen tvivl om, på baggrund af den træningskamp mod et 1. divisionshold i dag, som du ikke har set.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Spændende at se om de bliver marginal spillere ligesom Fester og KEP blev det. Fornuftigt at spare Drachmann lidt. Han havde en hård kamp i fredags
                          Jeg håber at Jacob Michaelsen vil bruge Jacob Baurett. Han er efter min mening en af de bedste venstrebacks i suppen. Og der giver bare noget mere offensivt at have en venstrebenet venstreback.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af J.P Se indlæg

                            Jeg håber at Jacob Michaelsen vil bruge Jacob Baurett. Han er efter min mening en af de bedste venstrebacks i suppen. Og der giver bare noget mere offensivt at have en venstrebenet venstreback.
                            Kan der være noget om. Det ser bare ikke sådan ud pt. Det ville ikke komme bag på mig hvis han røg nord på indenfor de næste par måneder..

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Jeg bøjer mig. AJA er et klassehandel og det bedste OB kunne komme i nærheden af. Det kan der ikke være nogen tvivl om, på baggrund af den træningskamp mod et 1. divisionshold i dag, som du ikke har set.
                              Det var godt.

                              Comment

                              Working...
                              X