Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 30.8.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er tom for ord. Fantasiløst. Tempoforladt. Kedeligt.

    Jeg savner en ordentlig Plan B. Som i: køb et stort hovedstødstærkt lokum, vi kan hælde den op på. Nu.

    Comment


      Ikke bare er det pisse frustrerende at blive snydt for et mål, men der er så den følgestraf at det overskygger den horrible indsats af nåde trænere og spillere i dag. Eneste OB’er der kan gå fra banen uden at skamme sig er OC.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ikke bare er det pisse frustrerende at blive snydt for et mål, men der er så den følgestraf at det overskygger den horrible indsats af nåde trænere og spillere i dag. Eneste OB’er der kan gå fra banen uden at skamme sig er OC.
        Jeg synes også folk som O. Lund og Ramon spiller en godkendt kamp. Men Bashkim, Sander, Jebali, Kløve og Tverskov, det var sgu under al kritik. Vores forventede profiler fejler big time i dag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
          Beklager drenge men det er sgu vores egen skyld - mage til ideforladt angrebsspil over 97 minutter har jeg sjældent set - vi skaber jo intet fremadrettet igennem kampen
          Med den midtbane vi stiller op med så overrasker det ikke at der ikke kom noget derfra, og når Tver igen har en kamp hvor han ikke formår at ramme en medspiller og Kadrii kun viste sig ved navneopråb så må det jo ende så horribelt
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Dagens ubetinget mest pinlige indslag må stadig være, da der bliver råbt "Brøndby-svin" efter Absalonsen. Det er totalt uværdigt at smide efter en spiller der gennem mange sæsoner gjorde en stor indsats fra klubben, og som aldrig har sparket bagud. Niveauet fra stemningstribunen har satme været pinligt 2019. Homo-råb, "fisse, kusse"-sange og "Brøndby-svin" efter spillere der har kæmpet +150 kampes tro tjeneste for klubben. Uværdigt.

            Comment


              På en skala fra 1 til 10:

              OC 6 (ok)
              Ryan 5 (under gns)
              Tverskov 5 (defensivt fint, offensivt elendigt)
              Leeuwin 6 (ok)
              M. Lund 6 (ok, lagde ærligt talt ikke rigtig mærke til ham)
              Oli Lund 5 (gal og genial - desværre mest det første i dag)
              Drachmann 4 (middelmådig, usynlig)
              Kløve 4 (usynlig, bidrog med intet)
              Opondo 6 (ok)
              Sander 6 (ok)
              Kadrii 4 (usynlig)
              Jebali 5 (en enkelt god aktion, elendigt frispark og hjørne)
              Greve uden bedømmelse
              Linjedommeren -3


              Vil gerne sige, at jeg er glad for at OC har vist sig som en stabil og sikker sidste skanse. Nu blev han ikke rigtig udfordret i dag, men jeg havde inden sæsonen frygtet drop og pointtab til følge - han er jo meget ung af en målmand at være, men jeg føler mig ærlig talt lige så tryg ved at have ham i målet som da vi havde Grytebust.

              Comment


                Nøj hvor har vi brug for en lufttrussel i feltet. Helt utrolig så mange indlæg vi kan slå, men holder igen. FCK havde scoret 3 mål på samme indlægsmuligheder. Vi mangler en Zohore/Corner type...Vi kan ikke åbne et hold der står så dybt, langs jorden...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Jeg synes også folk som O. Lund og Ramon spiller en godkendt kamp. Men Bashkim, Sander, Jebali, Kløve og Tverskov, det var sgu under al kritik. Vores forventede profiler fejler big time i dag.
                  Ret enig. Ramon og Olli var vores bedste markspillere.
                  Men synes Sander var nok helt o.k. i første halvleg men gik ned i anden. Og Jebali kommer med flere aktioner og vendinger som viser sin klasse og tror han bliver rigtig godt når han er på 100%. Men det frispark han sparkede der... Nej, Nej, Nej, det var latterligt.
                  Men hvad var detcm statisk i vores forreste række i anden halvleg. Og ideforladt på midtbanen. Det så ud son angribere ventede heke tid at midtbanen kom med noget ig midtbanen ventede hele tid at angribere bevægede sig og tilbydt noget. Fuldstændigt usammenhængende.
                  Forstår ikke hvorfor Eskesen blev ikke skiftet ind Han kan skabe noget i 1mod1 og synes han ville være et bedre valg i sådan en kamp end Greve. Tror stadug Eskesen kunne overtage den rolle Casoer Nielsen havde på holdet og det savner vi: en offensivspiller som prøver og prøver igen og igen med vildt arbejdsraseri og skaber uro i modstanderens organisation.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Dagens ubetinget mest pinlige indslag må stadig være, da der bliver råbt "Brøndby-svin" efter Absalonsen. Det er totalt uværdigt at smide efter en spiller der gennem mange sæsoner gjorde en stor indsats fra klubben, og som aldrig har sparket bagud. Niveauet fra stemningstribunen har satme været pinligt 2019. Homo-råb, "fisse, kusse"-sange og "Brøndby-svin" efter spillere der har kæmpet +150 kampes tro tjeneste for klubben. Uværdigt.
                    Absalonsen spillede godt for os, og forlængede med os, da han var på toppen og på landsholdet - der havde han sagtens kunnet skifte til en større klub end FCK, som han så endte med, fordi han ikke heeelt kunne holde dampen oppe efter kontraktforlængelsen (hvis jeg husker rigtigt). Uanset hvad, så er det pinligt, uværdigt og lavt, som du selv siger det.
                    Det er virkelig umodent, sammen med "fisse, kusse, sten/oli er en mur", som oven i købet er så uopfindsomt. Man skulle tro, at det er nyligt pubertære 7. klassere, der sætter tonen. Krydr det med halvfyldte ølkrus som kastes ned over RMN nærmest efter behag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ret enig. Ramon og Olli var vores bedste markspillere.
                      Men synes Sander var nok helt o.k. i første halvleg men gik ned i anden. Og Jebali kommer med flere aktioner og vendinger som viser sin klasse og tror han bliver rigtig godt når han er på 100%. Men det frispark han sparkede der... Nej, Nej, Nej, det var latterligt.
                      Men hvad var detcm statisk i vores forreste række i anden halvleg. Og ideforladt på midtbanen. Det så ud son angribere ventede heke tid at midtbanen kom med noget ig midtbanen ventede hele tid at angribere bevægede sig og tilbydt noget. Fuldstændigt usammenhængende.
                      Forstår ikke hvorfor Eskesen blev ikke skiftet ind Han kan skabe noget i 1mod1 og synes han ville være et bedre valg i sådan en kamp end Greve. Tror stadug Eskesen kunne overtage den rolle Casoer Nielsen havde på holdet og det savner vi: en offensivspiller som prøver og prøver igen og igen med vildt arbejdsraseri og skaber uro i modstanderens organisation.
                      Greve burde jo have været matchwinner i dag hvis linievogteren havde været sit job værdigt. Så det var vel rigtig nok set af JM

                      Comment


                        JM syntes ikke landskamp pausen kommer belejligt, fordi vi er godt kørende
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Michelsen er godt nok sur, og med god grund! "Jeg plejer at sige, at vi har kloge tilskuere her i Odense, og de sendte dommeren den rigtige besked i slutningen af kampen" han anerkender, at vi spiller for langsomt, selvom han fokuserer mere på, at vi teknisk set har scoret i de seneste 2 ud af 3 kampe, hvor vi officielt har scoret 0.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            JM syntes ikke landskamp pausen kommer belejligt, fordi vi er godt kørende

                            Comment


                              jeg håber JM snakker fordi han skal, for ellers så vi slet ikke den samme kamp ..vi viste stort set intet, men "vi spiller godt" iflg JM .... ikke en eneste dødbold blev farlig - ja flere af dem var direkte pinlige, og sjE var lige så farlige som vi var .....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Greve burde jo have været matchwinner i dag hvis linievogteren havde været sit job værdigt. Så det var vel rigtig nok set af JM
                                Men tror bare Eskesen kunne have skabt mere for vores spil, da Sønderjyske stod så dybt efter udvisningen og det kunne have øget vores chancer at score tidliger. Forstår ikke så ret hvorfor Eskesen står åbenbart så langt tilbage i rækken hos JM.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X