JM sagde efter kampen at Baskim har karantæne men han kan jo tage fejl, uanset hvad så trænger Baskim til en tur på bænken.
Sønderjyske har de senere år været lidt af en skræk modstander og forestiller mig ikke det er bedre i denne sæson hvor de er godt forstærket. På baggrund af vores forfærdelige spil i sæsonen anser jeg Sønderjyske som svage favoritter i kampen.
.
Noteret , må have tænkt på AKs kort, men han slap så alligevel.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Vi fik en god snak med Jakob Michelsen efter dagens træning. Vi kommer selvfølgelig ind på kampen mod SønderjyskE, den dårlige historik mod dem, Oliver Lund vs. Barrett på wingbacken (Og Kingsley Madu), osv.
Lyder også fornuftigt. Jebali har ikke overbevist når han har fået chancen selvom jeg godt kan se der gemmer sig en glimrende fodboldspiller et sted.
Så han må bevise i sine indhop at det er ham der skal starte inde
Endnu en vigtig kamp i sæsonen. Det har været et spændende OB-hold i de første kampe, hvor man lige så godt kunne have slået FCK, Brøndby og Farum. Lidt mere klasse i afgørende situationer, så er der sgu muligheder i fremtiden i en svag liga
Det river jo lidt i hjertet, sådan noget her. Uanset om Bah kunne være noget for OB, så er det jo ikke hver dag, man læser om spillere, der har Miti som idol. Så kan man jo ikke være et skidt menneske
Comment