Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd HOBRO-OB den 23. august 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvor er det dog 2 ringe hold.
    Skræmmende at tænke på de 22 mand lever af at spille bold
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Skræmmende at tænke på de 22 mand lever af at spille bold
      Ja tror bare de nyder det gode vejr og deres lønchecks

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Jeg faldt sgu i søvn (en Hertug Hans Valnød hjjalp til)
        OT (håber det går, når kampen er som den er...): Den fra Rise (Ærø) ? Har aldrig smagt den... kan den anbefales ?

        Comment


          #49
          Og SportFyn er slet ikke kommet i gang med at tweete. Mon de også faldt i søvn:
          https://www.fyens.dk/sport/Foelg-med...rtikel/3374811
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Ja tror bare de nyder det gode vejr og deres lønchecks
            Håber de nyder vejret, ligner ikke de nyder at spille
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Mærkeligt de danske hold klarer sig så dårligt internationalt ........ not

              Comment


                #52
                Hvem har vi på bænken som kan komme ind og drive tempoet op og piske gejst ind i det sløvsind’s hold?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Ikke ifølge fodbold reglerne.
                  Jo, netop ifølge reglerne ... det er totalt hensynsløst og eneste grund til at den ikke bliver rød er at Sabbi springer for sit fodboldliv!
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Mærkeligt de danske hold klarer sig så dårligt internationalt ........ not
                    Nu var ingen af disse hold i nærheden af Europa, men ja der er lidt om snakken. Trist kun FCK har format til at gøre en smule internationalt
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvem har vi på bænken som kan komme ind og drive tempoet op og piske gejst ind i det sløvsind’s hold?
                      Den eneste jeg kan få øje på, er Eske. Og han mangler i den grad kamptræning. Så der bliver vel JJT ell Greve.
                      Last edited by sinus; 23-08-2019, 18:58.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #56
                        Vi spiller langt dårliger end mod FCN. Lad os håbe at det bliver tilmkndst succesfuldt. Synes Opondo og til dels Kebali er de eneste som "leverer". Det er hidtil ikke Olli Lunds aften og med det gule kort skulle vi vel bedre skifte og sende Barrett på banen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Den eneste jeg kan få øje på, er Eske. Og han mangler i den grad kamptræning. Så der bliver vel JJT ell Greve.
                          JBL, så kan der komme bedre indlæg. OL har et kort og laver mange fejl, men han fylder noget mere end JBL på dødbolde

                          Comment


                            #58
                            Dårlig 1. halvleg - Jebali (holder godt fast i bolden og løber også godt med den, selvom han burde slippe bolden lidt hurtigere nogen gange), Ryan (vilde tilbageløb og godt defensivt arbejde) og Opondo vores bedste. Havde glædet mig til at se Kløve igen i stedet for Jens Jakob, men det er desværre ikke super-Kløve, men Sløve-Kløve der er på banen i dag. Oliver Lund har også en halvdårlig dag. Vores afleveringer er for dårlige og vi spiller bolden for meget rundt. Jeg synes også at vi spiller for smalt - vores wingbacks sættes ikke i scene (bortset fra da Oli Lund bliver spillet flot fri, men sparker et aaaalt for højt indlæg). Det burde der fokuseres mere på i 2. halvleg, især nu vores midtbane har været middelmådig. Der skal mere tempo og mere bredde i spillet, hvis vi skal vinde kampen!

                            Comment


                              #59
                              Jeg kender et 0-1-nederlag, når jeg ser det. Vi er slet ikke skarpe nok.

                              Comment


                                #60
                                Jeg har allerede et crush på Opondo.

                                Comment

                                Working...
                                X