Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Hobro - OB

    Så er det ved at være tid til Hobro - OB. Hobro bliver en rigtig svær kamp, hvor OB har alt tabe. Det bliver en mental prøvelse og hård fysisk kamp.

    Her er holdet der kan krige point hjem
    Bashkim Jebali Svendsen

    Opondo Kløve

    Drachmann

    Olli Lund Tverskov Leeuwin Ryan

    Oliver C.

    Det er vigtigt at have spillere på banen med spidskompetencer og kampafgørende kvaliteter. Derfor er Marco udeladt af startopstillingen, da han ikke har disse kvaliteter. Man kunne også argumentere for Olli Lund som den venstre af de 3 midterforsvarere, og så ny mand på venstre wingback, men jeg ville ikke have nerver til at have ham dernede + han har været en af OB's bedste på den venstre wingback de sidste par kampe.

    #2
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hobro-ik-ob-3
    Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Så er det ved at være tid til Hobro - OB. Hobro bliver en rigtig svær kamp, hvor OB har alt tabe. Det bliver en mental prøvelse og hård fysisk kamp.

      Her er holdet der kan krige point hjem
      Bashkim Jebali Svendsen

      Opondo Kløve

      Drachmann

      Olli Lund Tverskov Leeuwin Ryan

      Oliver C.

      Det er vigtigt at have spillere på banen med spidskompetencer og kampafgørende kvaliteter. Derfor er Marco udeladt af startopstillingen, da han ikke har disse kvaliteter. Man kunne også argumentere for Olli Lund som den venstre af de 3 midterforsvarere, og så ny mand på venstre wingback, men jeg ville ikke have nerver til at have ham dernede + han har været en af OB's bedste på den venstre wingback de sidste par kampe.
      Tror bestemt ikke at man går væk fra sin 3/5 back kæde. Jebali starter nok ude hvis Sander ikke er frisk nok

      Comment


        #4
        Hobro er en rigtig svær modstander. De kan være presset tilbage i store dele af kampen, men det er ikke et problem for dem. De forsvarer sig godt, har en god keeper og de kan true på kontra. Senest formåede de nærmest at holde fcm fra fadet på deres egen bane.
        vi skal forsøge om ikke vi kan få lidt mere tempo i vores spil. Vi så lidt af det imod fcn, men der skal endnu mere til, da Hobro kommer til at stå lavt. Det er vigtigt at vi får gang i vores angribere. I alt for få har vi set at de har hurtigheden og teknikken til at skille et forsvar ad. Det må stå højt på JM's liste over forbedringer at se mere til det. Kadrii skal have gang i målscoringen og Sander skal være mere synlig end vi så i Farum.
        Defensivt er det jo primært Babayan og Sabbi som har farten til at gøre ondt. Pål synes jeg ikke virker til at være helt i omdrejninger, men han bliver farlig, hvis Sabbi og Babayan er gode, da pål altid sværmer rundt i felterne og kan slå kapital af deres flotte forarbejde. Det er vi selvfølgelig klar over, for vi prøvede så sent som sidste sæson at blive kørt rundt af Sabbi og det må ikke ske igen.

        jeg tror ikke at vi kommer til at stille med 3 foran endnu. Jebali ser vi stadig selvtræne på insta, så jeg tænker stadig han mangler noget på formen, og derfor udelukkende bruges fra bænken indtil vi når på den anden side af landskampspausen. Kløve glider ind ved siden af Opondo og ellers er det samme hold som i farum, hvor vi også spillede en fin kamp.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Så er det ved at være tid til Hobro - OB. Hobro bliver en rigtig svær kamp, hvor OB har alt tabe. Det bliver en mental prøvelse og hård fysisk kamp.

          Her er holdet der kan krige point hjem
          Bashkim Jebali Svendsen

          Opondo Kløve

          Drachmann

          Olli Lund Tverskov Leeuwin Ryan

          Oliver C.

          Det er vigtigt at have spillere på banen med spidskompetencer og kampafgørende kvaliteter. Derfor er Marco udeladt af startopstillingen, da han ikke har disse kvaliteter. Man kunne også argumentere for Olli Lund som den venstre af de 3 midterforsvarere, og så ny mand på venstre wingback, men jeg ville ikke have nerver til at have ham dernede + han har været en af OB's bedste på den venstre wingback de sidste par kampe.
          Ser ingen grund at vi skulle væk fra 3-5-2 som startformation. Kløve ind i sted af Greve ved siden af Opondo og hvis Sander bliver ikke klar så håber på Jebali i forreste række. Vi spillede en god kamp i Farum og denne gang vil det lykkes med en udebanesejr.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Ser ingen grund at vi skulle væk fra 3-5-2 som startformation. Kløve ind i sted af Greve ved siden af Opondo og hvis Sander bliver ikke klar så håber på Jebali i forreste række. Vi spillede en god kamp i Farum og denne gang vil det lykkes med en udebanesejr.
            Jeg synes også at 3-5-2 fungerer. Og det bliver det nok også. Min eneste irritation er, at der ikke er nogle spidskompetencer eller kampafgørende kvaliteter på Marco Lund.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Jeg synes også at 3-5-2 fungerer. Og det bliver det nok også. Min eneste irritation er, at der ikke er nogle spidskompetencer eller kampafgørende kvaliteter på Marco Lund.
              Meget enig. Derfor skal der også en ny ind med stor kvalitet der kan afløse Marco i start 11. Han er ikke god nok som starter og må tage til takke med at være 1.reserve

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                Jeg synes også at 3-5-2 fungerer. Og det bliver det nok også. Min eneste irritation er, at der ikke er nogle spidskompetencer eller kampafgørende kvaliteter på Marco Lund.
                Beklager at være Rasmus modsat her. Var på Farum Park, og Marco Lund pakkede da FCN's Atanga fuldstændig ned, både med hensyn til fart og ikke mindst power. Så han er altså ikke helt så dårlig, som I synes, at se ham. Dog nok ikke helt god nok til et absolut tophold; men her er vi jo heller ikke (endnu).

                Comment


                  #9
                  Madu ikke med. Men det er Frøkjær og Obbekjær

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-hobro-ik/

                  JJ ikke udtaget. Han er nok skadet igen igen

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Madu ikke med. Men det er Frøkjær og Obbekjær

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-hobro-ik/

                    JJ ikke udtaget. Han er nok skadet igen igen
                    Så giv os
                    Oliver
                    Leeuwin Tverskov M. Lund
                    Ryan Opondo Drachmann Kløve O.Lund
                    Bashkim Sander
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Madu ikke med. Men det er Frøkjær og Obbekjær

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-hobro-ik/

                      JJ ikke udtaget. Han er nok skadet igen igen
                      JJ er da med?

                      Der er udtaget 20, så 2 skal sis fra. Jeg tænker at hvis SS kæmper med sygdom og skal erstattes så er Frøkjær på bænken. Hvem Obbekjær er gardering for ved jeg ikke, men måske Barrett ikke er helt klar endnu.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                        JJ er da med?

                        Der er udtaget 20, så 2 skal sis fra. Jeg tænker at hvis SS kæmper med sygdom og skal erstattes så er Frøkjær på bænken. Hvem Obbekjær er gardering for ved jeg ikke, men måske Barrett ikke er helt klar endnu.
                        Så er hjemmesiden blevet opdateret siden jeg skrev. Der var 19 spillere og ingen JJ

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                          Beklager at være Rasmus modsat her. Var på Farum Park, og Marco Lund pakkede da FCN's Atanga fuldstændig ned, både med hensyn til fart og ikke mindst power. Så han er altså ikke helt så dårlig, som I synes, at se ham. Dog nok ikke helt god nok til et absolut tophold; men her er vi jo heller ikke (endnu).
                          Jeg er i dén grad tilhænger af forsvarsspillere der har den evne. Beklager hvis jeg har været for hurtig på Marco Lund. På TV ser man ikke altid det samme som man gør live, og jeg så FCN-kampen på TV

                          Comment


                            #14
                            Frygter også denne her meget. Køber slet ikke Tipsbladets mening om, at vi er 'et bedre hold'. Hobro har imponeret mig her i starten, og de har været decideret uheldige med ikke at have flere points. De har en god defensiv og spillerne til en ond kontrakniv, og de kan faktisk også spille en ok omgang fodbold.

                            Krydser fingre som en gal; sindssygt vigtigt med point.

                            Comment


                              #15
                              Hobro uden Thychosen:
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...misser-ob-kamp
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X